Madridas ar Barcelona? toks klausimas daznai kyla keliautojui, norinciam aplankyti Ispanija. O ir siu miestu atstovai amzinai kariauja, kaip Vilnius su Kaunu 🙂
Kadangi esu buvusi Barselonoje, tai labai knietejo Madridas, kad ir as galeciau savaip pazinti siuos miestus.
Vasara Madride labai karsta, todel geriausia vaziuoti anksti pavasari ir rudeni. Mes nukeliavome geguzes viduryje, tai oras buvo super kelionei po miesta. Viesbuciu isbandyti neteko, tai negaliu ir rekomenduot.
labiausiai suzavejo ne pats miestas, bet atmosfera. tokia ore sklindanti drauguma, atsiputimas, relax’as.
zmones linsmi ir draugiski. net neprasyti paklausia, pakalba. Plepus tie madridieciai, bet taip maloniai, neikyriai. Gyvenimas uzverda tik vakare. velai vakare. Restoranai pilni. ir pagyvene zmones megsta eiti „i zmones”, nesedi namie, bet issipuosia, issidabina. Pigus ir skanus restoranu tinklas – Museo de Jamon, ir akis yra i ka paganyti, kokie kumpiai kaba :). viduj jauku, ir greitai aptarnauja, tik pietu metu eiles atsisesti prie stalo nemazos, bet ju nereikia issigasti, nes sparciai juda. o visu pietu kaina apie 12 euru (su pirmu, pagrindiniu ir desertu), porcijos tikrai dideles.
Aplankyti verta muziejus- Museo del Prado ir Centro del Arte Reina Sofia. Ispudingi ir verti demesio, labai rekomenduotini. daugiau siulau tiesiog klaidzioti po miesta, ir atrasit graziu, jaukiu gatveliu, aiksciu, graziu namu. Ma labai patiko rajonelis – Chueca. Zinomas kaip netradicines seksualines orientacijos rajonas, bet sutvarkytas, ir labai jaukus. Kavinukes, mazos parduotuves, gera aura.
5 dienos Madride (aplankant netolimus miestus Alcala de Henares(kur gime Cervantesas ir yra didelis universitetas- rekomeduociau jei turesite daugiau laiko, kiek ten gandru mieste ant stogu gyvena!!!), bei Toledo (cia senas ju miestas, kuri butina turistui aplankyti) prabegs greitai, jei atsipalaiduosite, neskubesite, nesieksite maksimumo ir visu turistiniu vietu, kuriu is tiesu nera tiek jau labai daug. patarciau megautis ne miesto archtektura, bet atmosfera. tuo mus ir suzavejo madridas.