Šį pasakojimą rašyti nusprendžiau tik dėl to, kad mytrips.lt neradau nei vieno pasakojimo apie Maljorką, o tai juk viena iš populiariausių lietuvių pasirenkamų krypčių.

Trumpai – drūtai:
Kelionė prasidėjo 2014 m. rugpjūčio 5 dieną, skridom dviese iš Kauno su ryanair. Nusileidom prieš vidurnaktį, todėl buvo puikus sprendimas iš anksto išsinuomoti automobilį, kurį pasiėmėme iš oro uosto „parkingo”. Savaitę laiko praleidom S’illot miestelyje, kuris yra rytinėje salos dalyje, tad į viešbutį Playa Blnca** atvažiavome vidurį nakties. Kiek nustebome, dėl viešbučio kambario išvaizdos, nes jis buvo pakankamai „old schoolinis” ir kambariukas mažas. Nors ryte išsimiegoję pasvarstėm, kad tas viešbutis nėra labai jau senovinis ir kambariukas nebe atrodė mažas. Matyt vėlyvas skrydis ir nuovargis padarė savo įvertinant viešbučio kokybę. Maistas taip pat nenuvylė, buvome užsisakę su pusryčiais ir vakariene.

Pirmoji diena:
Kadangi vakar diena buvo sunki, dėl vėlyvo ir ilgo skrydžio pirmąją dieną poilsiavome savo miestelio pliaže. Tiesa, man pliažas nelabai patiko, nebuvo ypatingai švarus ir žmonių buvo kaip Palangoje per piką.
Truputį pasimaudę ir pailsėję nuvažiavome į Portocristo, įlankoje esantis uostas. Verta nuvažiuoti ten, vandens žydrynė,uolos ir mažas uostukas paliko įspūdį.

Mes Maljorkoje supratome, kad nereikia bijoti paklaidžioti po miesteliu ir šiaip įvažiuoti į nežinomus kelius, kadangi mes atradom nemažai vietų, kurios nebuvo žymėtos, kaip lankytinos.

Taip pat padarėm ir Portocriste jau išvažinėdami, pasukome keliuku ir atsiradome kitoje uosto pusėje, taip pat radome ir pliažą, kuriame maudėsi vos keli žmonės.

Antroji diena:
Mano manymu pati geriausia ir daugiausiai įspūdžio palikusi diena. Važiavome į Cap de Formentor, pati šiauriausia salos dalis. Tai yra ant aukštos kalvos švyturys ir nuo tos vietos matosi nepaprasto grožio įlankos. Nuvažiavome pakankamai anksti, apie 10 valandą, tad žmonių nebuvo daug, galėjom su mašina arti švyturio privažiuoti. Aišku, vairuotojui dar didelį įspūdį paliko vairavimas serpantinais.

Jau važiuojant atgal mes stojom kiekvienoje vietoje, kur buvo įmanoma sustoti, nes vis kitoks vaizdas atsiveria.
Taip pat sustojom už pravažiuoto tunelio, už kurio yra nemaža automobilių stovėjimo aikštelė ir nuo ten lipom kalnu žemyn iki pliažo. Tai taip pat gražiausias pliažas, mano manymu, Maljorkoje.

Ten praleidome pora valandų. Patarimas būtų toks, visur vežiokitės nardymo akinius ir vamzdelį, nes mes gailėjomės, kad čia jo neturėjome taip pat šioje vietoje būtini vandens batai, nes matėme, kad buvo jūros ežių.

Dar būtina sustoti ir Punta de la Nau, puikus vaizdas atsiveria į Formentoros švyturį.

Po vakarienės nusprendėme nuvažiuoti iki Sant Salvadoro kalno. Nuo jo atsiveria puikus vaizdas, matoma nemaža dalis salos, taip pat stovi ir bažnyčia, po kurią įdomu pasižvalgyti. Vėl vairuotojas gavo pasidžiaugti serpantinais.

Trečioji diena:
Važiavome į Soller ir Valldemossa, į vakarinę salos dalį. Soller’as nedidelis miestelis, siauromis gatvelėmis, sena bažnyčia.

Važiuojant link Valldemossa’os pasirinkimo pakrantės keliuką, dėl atsiveriančių vaizdų. Bevažiuojant užsukome į Deia įlanką, iš šios dienos, tai gražiausias matytas vaizdas. Pasikartosiu, kad vėl gailėjomės, nes neturėjom nardymo akinių ir vamzdelio.

Valldemossa irgi nelabai kažkuo skyrėsi nuo Soller’o, buvo šiek tiek didesnis miestas.

Kažko ypatingo apie šią dieną neturiu ką pasakyti, nes mūsų manymu nelabai buvo verta važiuoti per visą salą į šias vietas. Miesteliai pakankamai niūrus, kas duoda daugiau išvaizdos jiems, tai tik spalvotos langinės ir siauros gatvės.

Ketvirtoji diena:

Važiavome į Cap de ses Salines, piečiausias Maljorkos taškas. Čia iš oranžinių akmenų yra statomos svajonių pilys. Statant jas reikia sugalvoti norus. Vaizdas taip pat čia gniaužiantis amą. Reikia neišsigąsti čia atvažiavus dėl to, kad iki švyturio ir iki svajonių pilių statymo vietos reikia paeiti per krūmus ir visokius šabakštynus.

Toliau užsukome į Cala Figuera, taip pat labai graži įlanka, verta taip pat čia nuvažiuoti.

Toliau važiavome į Cala Mongradą, į pliažą esantį nacionaliniame parke. Irgi labai gražus paplūdimys esantis įlankoje.

Penktoji diena:
Pasirinkome aplankyti Maljorkos sostinę – Palmą. Šiai vietai būtina paskirti bent vieną dieną. Garsiausias objektas yra Palmos katedra, tikrai įspūdingas ir didingas statinys.

Kadangi važiavome sekmadienį, tai į katedrą patekome nemokamai, kadangi vyko mišios. Verta pasiklaidžioti po sostinės gatveles, nes galima atrasti visai įdomių pastatų. Palmoje labai daug bažnyčių ir į visas patekome. Bažnyčios tikrai gražios, su vitražais ir rožėmis.

Dar kas mano akį patraukė, tai kad ant bažnyčios išorės buvo prikabinėta visokių, kaip aš pavadinau „baibokų”, tokių, kuriuos rodo per siaubo filmus.

Taip pat verta pasivaikščioti Palmos pakrante ir uostu.

Likusias dienas praleidome maudantis ir deginantis.

Praktiniai patarimai:
1. Automobilį verta nuomotis iš anksto, nes kiek žiūrėjau vietinių nuomos punktų kainas, tai jos yra didesnės už tą, kurią sumokėjome mes.
2. Automobilis šioje saloje yra tikrai būtinas, nes su autobusu neprivažinėsi į tikrai įspūdingas įlankas.
3. Visur kur bevažiuotumėt nebijokit paklaidžioti, nes atradimai gali maloniai nustebinti.
4. Visur vežkitės su savimi ir priemones skirtas maudymuisi, nežinai ką bet kada gali atrasti. Taip pat ir nardymo įranga čia naudinga. Nes nardant tik su akiniais ir vamzdelių pamatėm begalę egzotiškų ir spalvotų žuvelių.
5. Vanduo iš krano Maljorkoje nėra geriamas, mes išgėrėme daugiau nei dvi pakuotes vandens.

P.S. Tai mano pirmasis pasakojimas, tad labai nepykite už rašymo stilių. 🙂
P.S.S. Pastabų ir komentarų laukiu komentaruose. Jeigu domins išlaidos, galėsiu parašyti. :))

One thought on “Ispanija: Maljorka 2014”
  1. Mytrips administratoriai, galetu prideti paskyra, pasukti foto, mat rodo vienaip, o issaugojus – jos pasisuka 🙁