(perspausdinta iš: www.100dienu.lt)

Prieš važiuodami į šią kelionę, manėme, kad Filipinų salynas turėtų būti rojus (iš pasakojimų), dėl to pasilikom kelionės pabaigai. Bet Gili Trawangan’o sala ne mažesnis rojus. Karšta saulė, žydras vandui, balti paplūdimiai kaip iš Bounty reklamos, skanus maistas ir visiška ramybė (nes dabar ne sezonas – sezono metu, rugsėjo – sausio mėn. čia būna krūvos turistų, ir gerokai didesnės kainos).

Jokių mašinų, motorolerių (tik karietos su arkliukais), net policijos nėra – prireikus reiktų kreiptis į salos seniūną. Salos gyvenimo centras – gatvelė palei vandenyno krantą, šalia jos dešimtys kavinių, viešbutukų ir tt.

Aišku, išlipus iš kelto reikėjo didvyriškai pereiti patį salos centrą nereaguojant į raginimus apsistoti „pigiausiame viešbutyje“. Ir kaip vėliau sužinojome, gavome vieną pigesnių viešbučių visoje saloje. Galbūt dėl to, kad šiek tiek toliau nuo vandenyno, užtat ramu, jokių pašalinių garsų.

Kai nusimetėme kuprines, dar kartą pasijautėme rojuje. Jokia transporto mafija iš paskos nesekiojo, aišku praeinant siūlydavo „magic mushrooms“ (daug čia tokių Bob Marley palikuonių) ar papietaut, bet jau neįkyriai. Tad norisi čia pasilikti kuo ilgiau – šiandien jau trečia diena čia, bet nusprendėm, kad tikrai pabūsim bent 4-5, tuo labiau, kad kol kas nesam sugalvoję tolimesnio maršruto. Yra dar pora taškų Indonezijoje, kuriuos norėtume pamatyti, o po to jau į Singappūrą.

Prisigalvojome pramogų, vieną dieną snorkelinom (paviršinis nardymas su akvalangu) su kanadiečių pora. Jie dar parodė kaip reikia tą teisingai daryti. Aš pasilikau šią pramogą kitam kartui, o Karolis jau prisižiūrėjo spalvotų žuvyčių. Šiandien išsinuomosim akvalangus ir čiužinį, ir eisim pasidairyti po povandeninį pasaulį. Šiek tiek toliau nuo kranto yra povandeninis koralų rifas, gylis ten iškart 15 metrų, tai su čiužiniu planuojam nuplaukt iki jo ir apžiūrėti per akvalangus.

Vakar keturiese apėjome aplink visą salą, per patį didžiausią karštį. Universali sala, viena dalis tinkama snorkelininimui, užtat netinkama maudymuisi dėl koralais nusėto dugno, kita dalis ideali maudymuisi, dar kitoje salos dalyje didžiulės bangos, todėl visi ten surfina, o dar toliau visi eina palydėti saulės. Užtrukom apie 2,5 h karštyje, bet buvo verta.

Vakare pasidarėme sau prabangą, pasipuošėme gražiausiomis suknelėmis (aš ir kanadietė), vaikinai užsidėjo švarius marškinius ir ėjome vakarieniauti į žuvies restoraną, kur pats gali išskirinkti žuvį ir kitą jūros gėrį. Tai aš užsisakiau 6 karališkas krevetes, Karolis išsirinko raudoną žuvį, kurią paruošė ant griliaus. Nesu dar valgiusi tokios skanios žuvies. (beje, viskas tik už 14 dolerių, čia su garnyru, alumi ir mano vandeniu). Norėjau alkoholinio kokteilio užsisakyti, bet jiems prastai su alkoholiu, tai nebuvo iš ko rinktis.

Šaltinis: 100 dienų avantiūra Azijoje

6 thoughts on “Indonezija: Poilsis Gili Trawangan saloje”
  1. Taip tikroviškai aprašyta įspūdinga kelionė… Kažkaip tarp belgų populiaru važiuot į Etiopiją, reiks paklausinėt ir jų įspūdžių…

2. Man šiuose kraštuose per daug egzotikos, todėi labai ir netraukia į juos.
    Nuotraukos labai gražios.

3. aš tai norėčiau į tokią ekspediciją, aišku, idealu kad tai tik viena iš kelių kelionių per metus. jei tam reiktų skirti vieninteles savo atostogas – tikriausiai pasuočiau dėl tų pačių priežasčių kaip ir Aušra…

4. na mane kaip tik tokios atostogos veza…pavojai, ispudziai, visiskai kitokia aplinka…
    pats kaip tik galvoju apie kelione i etiopija. norejau paklausti autoriaus del keliones pas gentis organizavimo
    ar vairuotojas/vertejas, marsrutas yra parduodama kaip koks package, ar visa tai reikia organizuotis paciam.
    kokia mazdaug kaina tokio turo pas gentis. ir jus buvote tik dviese ar be jusu buvo dar daugiau zmoniu grupeje. aciu uz atsakymus

5. Organizavomes patys. Taip visuomet geriau: pamatai daugiau, nei su betkokia agentura. Tuo labiau, kad si salis nera turistine- tuom ir patraukli. Buvome divese, taciau Pietu dalyje butu smagiau esant didesnei grupei
    ( nuotykiu tiek pat, o itampos maziau:). Rudeni planuojame dar viena kelione i Etiopija. Si karta tai bus ne vien pietu dalis ( gentys) , taciau ir Semien kalnai Siaureje bei „kulturines” stoteles. Placiau programele galima rasti xgenomas puslapiuke.