Tikiuosi nesupyks aprašę Korfu temoje anksčiau, tačiau nuspendžiau aprašyti savają Corfu. Tiesiog žiūrint Cesiaus pasakojimą apėme jausmas lyg ne apie tą pačią salą rašyta, o gal tai tik įrodo, kad Korfu sala būdama tokia maža yra tokia įvariapusė. Taigi, o kelionės priešistorė yra tokia, kad po kelionės į Kretą labai įsimylėjau Graikiją ir atsiradus naujai krypčiai kaip mat pasidavėme avantiūrai – čiupome bilietus ir su šių metų pirmu reisu išskridome į Corfu. Matyt kaip pirmam reisui atskrido naujutėlis blizgantis Wizzair lėktuvas. Skrydis neilgas, vos virš 2-jų valandų ir jau lėktuvo langus jau matome Korfu.

Kol lėktuvas nusileidžia visiškai sutemsta. Mus pasitinka moteris, pasako kur laukti ir prie mūsų prisistato iš anksto užsakytas taxi vairuotojas. Deja deja, ten kur užsisakėme viešbutį autobusai nevažiuoja. Taxi vairuotojas papasakoja, kad tai tik pirma savaitė savaitė „straight“ oro šį sezoną, pašnekame apie turizmą ir štai mes jau vietoje. Pirmas 4 atostogų dienas praleisme viešbutyje Aquis Pelekas Beach hotel. Šis viešbutis save tituluoja 5 žvaigdučių viešbučiu, tiek neduočiau ne bet gal 4. Registruojamės, nešamės daiktus ir po ilgos kelionės einame į barą pasilepinti kokteiliukais, tiesa pirmą ir paskutinį kartą nes nusprendžiam, kad tie raudoni, oranžiniai ir mėlyni kokteiliai ne mums. Pirmą dieną praleidžiame viešbutyje, juk reikia pasilepinti ir viešbučio teikiamais malonumais. Viešbutis yra įsikūręs ant skardžio, norint patekti į paplūdimų, valgyklą ar amfiteatrą turi įveikti daugybę laiptelių arba leistis elevatoriumi. Viešbutyje yra AI sistema, pasirinkimas didelis, tačiau žuvies mažoka. Iš visų pusių viešbutis supamas kalnų ir nors žinau pagal žemėlapį, kad už vieno iš kalnų turi būti kitas paplūdimys, niekaip nepateksi.

Tyrinėjam povandeninį pasaulį

Ar tiesiog lepinamės lounge zonoje iš kurios atsiveria panorama į jūrą

Kitą dieną išsinuomojame mašiną ir keliaujame link Kofu sostinės Korfu. Kadangi tai įprasta darbo diena žmonių ten daugybė, vos randame, kur prisiparkuoti. Einame link centro, bet darosi nepakeliamai karšta ir nori nenori pradedi galvoti apie tai, kur čia artimiausias paplūdimys.

Taigi daug negalvoję, einame atgal link mašinos ir važuojam pakrante link Kassiopi miestelio pakeliui sustodami paplūdimiuose, kurie mums pasirodo verti maudynių.

Aplankome garsųjį Sidari.

Kitas dienas leidžiame viešbutyje. Paplūdimyje vaikšto tailandietės siūlančios masažus. Išbandome ir mes, ir suprantame, kad tokio puikaus masažo mums Lietuvoje dar niekas nubuvo padaręs. Vakare lankomes amfiteatre, kur organizuojamas karaoke vakaras.

Ateina diena, kai turime palikti Peleką ir vykti į kitą vietą, kurioje pabaigsime savo atostogas – Paleokastritsą. Viešbutyje pasiteiraujame kiek kainuotų taxi, pasiūlo gal už 50 eurų tačiau tiek mokėti mes nenusiteikę. Pasiruošiam Kolumbo kelionei autobusu – važiujama atgal į Korfu sostinę, o iš ten į Paleokastritsą, nes tiesioginio autobuso nėra. Kelionė abiem iš Peleką į Paleokastritsą kainuoja gal 7 eurus. Mus pasitinka vaizdingoji Paleokastritsa. Viešbutis Odysseus gal kiek paprastesnis, bet vaizdai užburiantys.

Palikę daikus viešbutyje iškart einame link tikslo – laivelių uosto ir teiraujamės kas plukdo į Paradise beach. šis paplūdimys yra išgirtas kaip vienas gražiausių Korfu paplūdimių, tačiau jį galima pasiekti tik su laivu. Kainavo gal 20 eur vienam žmogui. Už 10 eur galima išbandyti paprastesnę programą – aplankyti pakrantę ir įvairius urvus.

Paplūdimyje žmonių nedaug, o galiausiai liekame tik mes dviese. Sutartą valandą pasirodo laivelis ir parplukdo atgal į Paleokastritą. Kelione ne tokia linksma, bangos kaip reikiant pakilę. Grįžus į Paleo vaduo vėl ramus, gražus, bet šaltas. Labai šaltas.

Toks šaltas, kad grįžtame mauytis į viešbučio baseiną.
Kitą dieną iš ryto, kol nekaršta keliaujame į Paleokastrita vienuolyną. Lipant į kalną atsiveria panoramos.

Vienuolynas, na kaip dauguma vienuolynų Graikijoje, sakyčiau kiek komercializuotas siūlo visokius aliejus, muilus ir tt. įėjimas nemokamas, tačiau reikia paaukoti.

Po pietų praplaukiam su submarinu ir apžiūrim povandeninį pasaulį. Labai nesusižavėkit šia atrakcija, nes po tuo vandeniu tik uolos ir jokių ten egzotinių žuvų ar bent jau tiesiog žuvų nepamatėm. Buvo negaila tik dėl kainos – 5 eur žmogui.
Aplankėm paplūdimį prie pagrindinio uosto

Vakare po vakarienės turim dar vieną vakarienę – juk sutapėm tiek pingų nevažiavę taxi, tai galim paišlaidaut, tuo labiau, kad šiandien paskutinis atostogų vakaras. Vyras užsimanė lobsterio, na jei labai nori tai reikia. Išsirenkame gyvą lobsterį iš akvariumo ir išsineša jį virėjai, aišku man jo taip gaila pasidaro, nes suprantu kad ne taip ir norėjau dalyvauti šioje egzekucijoje. Tada ir suprantu, kad jei man tektų tą lobsterį nudaigoti, būčiau vegetare, ot. Stalas lūžta nuo vaišių, paskutinis vakaras juk..

Paskutinę dieną pirkome lauktuves, leidome paplūdimiuose.. Beje, didelis pliusas Odysseus, kad nors nebuvo galimybės velyvam išvykimui, tačiau jei vėlai išvyksti viešbutis leidžia pasinaudoti specialiu kambariu persirengti ir išsimaudyti prieš kelionę. O tai jau gerai, nes skrydis iš Corfu vėlyvas.
O pabaigai Korfu sužavėjo ne tik paplūdimiais, bet ir savo augmenija – visur taip žalia, ir daugybė įvairiausių gėlių.

7 thoughts on “Graikija: Korfu: žydinti paplūdimių sala”
  1. Iš tikrųjų labai gerai pateikta informacija, bet visgi norėtųsi išgirsti ir jūsų nuomonę apie patį karnavalą: ar patiko, ar pamatėte tai ko tikėjotės, ar siūlytumėte kitiems nuvykti į Veneciją būtent karnavalo metu?

2. Aha, aš Linosai pritarsiu, man visada kiekviename kelionės aprašyme įdomiausi būna subjektyvūs įspūdžiai, nes objektyvius faktus tai ir pats wikipedijoj gali susižvejot.

O šiaip tai gerai, lauksim naujų pasakojimų. Tik su biškį daugiau jausmo. 🙂

3. Ačiū, pabandysiu papildyti pasakojimą. Aš dažniausiai labai ieškau tokių straipsnių su kuo daugiau nuorodų/stotelių/kainų/pavadinimų todėl bandau ir pati taip tiksliau parašyti, gal kas kelionės planą darydamas pasilengvins ir užsirašys, nes pati taip renku informaciją:)
    Būtinai papildysiu ir įspūdžiais, ačiū už naudingus patarimus, malonu 🙂

4. Informacija yra labai gerai, bet skaitosi gana klaikiai ( nepykit už subjektyvią nuomonę ) čia norisi pasiskaityti kažką „skanaus” ir atsidarius galvojau, o smagu bus apie karnavalą, o gavau sausų faktų.

5. Ačiū, Mariau, šiandien manau sutvarkysiu ir papildysiu, jūs turbūt antrą kartą neskaitysit, bet gal kiti nenusivils:)

6. Karnavalas puikus metas. Kitą kartą ir nuotraukų nešykštėkit ))), juk ne visiems nusišypsoja laimė patekti karnavalo metu ))

7. man irgi labiau patinka lyriniai pasakojimai :). faktų, informacijos prisirinkti nesunku tripadvisor.com ir panašiose vietose.

Bet Jūs rašykit, rašykit. Kuo daugiau rašančių, tuo įdomiau ir linksmiau yra mytripsuose 🙂