Šiam pasakojimui galbūt stigs nuosaikumo, gražiai išdėstytų minčių, tačiau pasakojimą darau būtent tokį, nes sunkiai prisimenu kai kurias detales, o šios ištraukos paimtos iš mano dienoraščių bangoje.
Tikiuosi, kad kai kas bus idomu 😉 Ir labai „nesiparinkite” dėl lietuviškų raidžių nenaudojimo 😉
Pirma diena Egipte
Tas visu ispeiktas ir kartu isgirtas Egiptas…kazkaip paskutiniu metu negalvojau, kad pirmoji kelione siais metais bus butent i sia sali, taciau kaip ten sako: „nepersokes griovio, nesakyk op”.. Cha cha
Geru pazistamu pagalba visai prieinama kaina isigijome kelione i Egipta…o vasario 14 diena isskridome i Hurgada..Musu lauke 10 dienu tolimajame Egipte, karsciu atsiduodanciame bei arabiskumu garsejanciame…
Taigi…lektuvas paliecia sausringa egiptietiska zeme…Praeje begales patikrinimo postu ir atsiemusios bagaza pagaliau islendame i saules nutvieksta egiptietiska „roju” aplinkui „nardo” nesikais apsimete arabai ir is „naujokeliu” prasineja „baksisu”….mes nenorime pasirodyti lengvatikes, jau pries kelione prisiklaususios begales patarimu, net nepazvelgdamos i ju puse linguojame link mikriuko, kuris nuveza tiesiai i viesbuti…
Apsistojame „Waves Resort” viesbutuke paciame Hurgados centre. Viesbutis tikrai neatsiduoda prabanga, taciau uz 10 doleriuku gauname superini kambari visai salia juros,
pradarai langa, o uz 4 metru smeletas papludimys ir jura jura jura Apsvaigęs tiesiog didelis apsvaigimas…
Ta pacia diena susipazistame su labai malonia pora, kuri siek tiek aprodo miesta bei kartu su mumis perka kelione i Luksora ( i ji vaziuosime po keletos dienu )…Vaikstinejame po miesta, aisku, siek tiek gauname soko, nes arabai pardavejai klykauja, vos ne uz ranku tempia, kad i ju parduotuveles uzsuktume…Susigundome uzsukti i viena, prekiaujancia „belly dance” apdareliais ir siaip visokiu tradiciniu slamstu Jaunutis pardavejas pavaisina mus arbata bei primigtinai praso pasimatuoti apdarelius….Kaip matote, susigundau
Pirma diena ir linksminames is sirdies
…matuojames tradicinius apdarus ir dar gauname po pakabuka dovanu…siaip sau
Siaip pirmoji diena tikrai pilna ispudziu…ir ziauriai sokiruojanti…
Po visu vaikstinejimu sedime balkone ir gurksnojame tikra ‘absoliut” vodka

Diena Luksore
….Jau keletas dienu Hurgadoje ir baisiai nuobodu vien tik vartytis papludimyje, taigi isigijame kelione per vietinius i Luksora…
Isvaziavimas…
Keliames puse dvieju nakties, keliame kaimynus is gretimo kambario ir traukiame laukti musu transporto, kuris nugabens i garsuji Luksora…Prie viesbucio pririeda mikriukas, pasirodo tai musiskis transportas, kuriuo teks judeti 4 valandas…Mes aisku ekstremales, taigi su sypsenomis lipame vidun….Visa riedejimo kelia stebiu kaip svinta dykumoje ir issiziojusi negaliu atitraukti zvilgsnio nuo lango..

I Luksora iriedame kazkur apie 8-9 val ryto…Mikriuke mes 4 lietuviai, keletas rusu, prancuzai ir dar vienas bicas…islipe issiaiskiname, kad jis irgi lietuvis…taigi Lt kompanija dar padideja
Greitai prisistato musu gidas, kuris pasigiria galintis kalbeti keliomis kalbomis…na, tas jo mokejimas tai ka as zinau…man tai baisiai juokingas jo rusiskas akcentas buvo…tai angliskai bandziau klausytis jo istoriju apie Luksora..
Taigi…traukiame i Karnako sventykla, be galo didziule, be galo ispudinga…issizioje vaikstinejame, kazkokiam arabui dar baksisa duodam, bo labai ikyrus zaraza pasitaike Pamatome auksciausia is obelisku, zvelgiame i baseina, grozimes egiptietiskais motyvais margintomis sienomis…Veliau kartu su drauge susedame isgerti kavos Karnake ( gerai skamba )…kuri…kainuoja juokingai DAUG….uz 2 puodelius kavos su pienu suplojame 20lt….oooo…ziauruuuuu….na, bet mes gi atostogaujame, o kava butina rytiniam atsigavimui..
Pasimegavusios karstu geralu, toliau apziurinejame egiptietiskas grozybes, karstomes po akmenis, todel susilaukiame griezto arabisko balso…mes tik sukikenam ir dumiam isejimo link…Ten laukia musu nediduke grupe
Pasisveciave Karnako sventykloje traukiame pietauti i arabiska kavinuke….Zengiame gatvemis, kuriomis kursuoja arkliukais pakinkitos spalvotos karietos…fee, smarve tai irgi nereali

Veliau plaukiame skersai Nila ir islipame kitame krante, kur musu jau laukia mikriukas, tuoj pat vezantis apziureti Karaliu slenio…Pries akis atsiveria didziausi klodai smelynu, tolumoje, ant kalvu matosi zmoniu, gidas paaiskina, kad tai archeologai, vis dar kasinejantys, tyrinejantys.. Pirmiausia trumpam uzsukame i akmenu muzieju, drauge isigijo taip trokstama skarabeja, pries tai dar stipriai nusiderime…musu naudai..na, bent jau mes taip galvojame
Pagaliau pestute kopiame i kalniuka, lendame apziureti kapavietes…gaila, ten negalima fotografuoti, taigi pasitenkiname tuom, kad musu atmintis savotiskas fotoaparatas..
Luksoras – labai grazus miestas…o jo zmones daug malonesni nei Kairo…nors turiu drauga is Kairo, bet zinot, ten prekeiviai bjauresni nei Luksore…
Dvi valandziukes atsipalaiduojame plaukdami Nilu…dairydamiesi i krantus, kur verda visai kitoks gyvenimas…Isitaisau simpatija – valtininka, kuris duoda pavairuoti motorine valti.. krykstauju lyg mazas vaikas

Susitikimas su Natu
Natas – mano ilgas susirasinejimo draugas is Kairo, rodos,mes jau susirasinejam kokius pora meteliu tai tikrai. Jau pries kelione Natas kalbejo, jog butinai reiks susitikti. Taigi, leides mums kelias dienas apsiprasti Hurgadoje, pirmadieni atskrido is Kairo ir skyre mums visa diena.
Susitikome prie viesbucio, privaisinome ji lietuvisku sokoladu ir patraukeme gerti alaus i prie „Sea gul” esancia kavinuke. Rukydami kaljana susipazinome jau realiame, o ne kibernetiniame pasaulyje. Buvo visai smagu..
Veliau patraukeme i superini juros gerybiu restorana „Star fish” ir prisikirtum laaaaabai skaniu juros gerybiu…. Super restoranas, butinai apsilankykite jei busite Hurgadoje.
Uzkirte pajudejome pasivaikscioti pagrindine Sakalos gatve, arabai mus palydedavo pavydziais zvilgsniais: juodaodis ir dvi merginos, tai bent nuskilo. o mes tiesiog luzome pamate ju veidus…
Taigi, nuklyde siek tiek toliau nuo siukslynu gatviu, pro namu plyseli pamaciau jura ir riktelejau, kad butinai reikia tenais prasmukti, nes atviros juros vaizdas tikrai pritrenkiantis… Perzenge raudona virvele, prisiartinome prie juros kranto…Didziules bangos, kuriu nebuna prie musu viesbucio, nes papludimys daug siauresnis nei cia… Nemazai siuksliu, bet sis dalykas jau iprastas tiems, kurie lankesi Egipte. Taigi, drauge pamaciusi keleta sudziuvusiu koralu, pasiciumpa juos, ispeju, kad juos issivezti draudziama.
Stai taip stoveti prie juros ir zvelgti i ja, kai stiprus vejas tarso tavo plaukus – nuostabus jausmas…Taip parelaksave keleta minuciu ir siek tiek susale, nusprendziame eiti gerti arbatos i „Costa caffe” …aisku , mes dar susigundom islakti po dideli capuccino puodeli, tikrai tikrai dideli…Natas issiziojes juokiasi ir rengia nedideles rungtines, kuri greiciau isgers
Siaip diena tai visai liuks…
Rytojui nusipirkome bilietus motosafariui. Natas irgi prisijungs, is jo veido matau, kad kazkas negerai. Sis prisipazista: pasirodo, bijo vairuoti keturracius…

Motosafaris dykumoje
Issimiegojusios, pasivarciusios papludimyje, apie pietus susedome „Costoje” laukti Nato. Sau ramiai gurksnojome nuostabaus skonio „latte”, sypsodamos aptarinejome aplinkinius grazuoliukus, o pasirodzius Natui, patraukeme laukti musu pasiimsiancio mikriuko.
Pusvalanduka pasivazineje Hurgados gatvemis, „susemdami” kitus motosafario gerbejus, pagaliau atsidureme vienoje is keturraciu baziu…
Keletas vyruku apsuko mus ir keliais judesiais uzverze beduinkes, suverze taip, kad galvojau kaktoj gyslos issoks nu, bet ko tik nepadarysi del atsargumo.. 🙂
Taigi, sedame ant keturraciu, o juokas ima neispasakytas,norisi ir sokineti ir kvatoti.. 🙂 siaip nuotaika gera pasitaike… 🙂
Instruktorius liepia visiems apvaziuoti keleta ratuku, paziuri, kaip mes mokame vairuoti… Man siek tiek nesiseka sukioti vairo, bet nebijau vairuoti tai tikrai. instruktorius nusprendzia kitaip, pasodina salia manes viena vyruka…aisku, as is pradziu biskuti pykstu, kaip cia man neleidzia vienai vaziuoti, juk turiu NET 6 metu vairavimo patirti, o ciaaaa…
taigi, pajudame tolumoje stuksanciu kalvu link….Siaip sekasi visai neblogai valdyti ta keturrati, taciau labai jau paskausta rankas itemptai laikyti ant vairo… Vyrukas salia manes pasiulo parodyti ekstremalu vaziavima…as tai aisku sutinku.. 🙂 persedu jam uz nugaros ir vualiaaaaa…kai pralekiame tai net dulkes ruksta… 🙂 tokio lakstymo dykumoje dar niekur nebuvau patyrusi.. Ir koks pasididziavimas, visa musu keliauninku grupe sau letai rieda vorele, o mes prarukstam pro ju nosis, tik dulkes susmezuoja 🙂 kaifas neispasakytas…
Kazkur po valandeles privaziuojame beduinu kaimeli, kuriame gidas supazindina su ju gyvenimo budu ir kultura. Stebime kaip ant lauzo, pakurtam is kupranugariu sh.udo, kepama beduinu duona… Kupranugaris pas beduinus – ju maitintojas, gyvenimo budo gerintojas, be jo, visi cia prapultu. 🙂
Veliau aisku neatsispiriame pagundai pajodineti ant to GARSIOJO kupranugario…siaip man tai nelabai patiko, kratosi jis visas, be to, kai stojasi arba kai sedasi, atrodo, kad nukrisiu ir ka nors susilauzysiu.. 🙂 tai mes ten biski paklykaudavom… 🙂
Musu grupes operatorius Pripsas irgi linksminosi mus filmuodamas… 🙂 nu kur gi jis ras daugiau tokai proga pabendrauti su tokiais sauniais zmoguciais…
Aplinkui siek tiek temsta…Gidas saukia visus lipti ant kalvos is stebeti saulelydi,,,,O koks nuostabus vaizdas….didziuliai kalnai, saule, pamazu besileidzianti ir viska uzliejanti tokia silta sviesa… 🙂 tikrai tikrai vaizdas vertas demesio.. 🙂 Gal kada pademonstruosiu tai su savo video.. 🙂
Ka gi, su beduinais susipazinom, kupranugarius prajodem, smagiai visi uzkandome vakarienes, prisisiurbem kolos ir palikome kaimeli ramybeje…
Paprasiau, kad maniskis vyrukas-vairuotojas taip pat pralektu kaip ir i prieki vaziuojant… sis sukikena ir sodinasi mane gale… Tokio ekstremalaus vaziavimo dar nebuvau patyrusi..ohoho…tikrai…tik zodelis ohohouuuuuu… 🙂 dykumoje sparciai temo, o mes siautejom po smeli, lakstydami visur, mojuodami savo keliautoju grupelei, klykavau is sirdies, ….nei vienas kalnelis tuo metu nebuvo aplenktas….su tooookiais pasisokinejimas, kad o my Goddd…

i viesbuti parsivilkome dulketais rubais…dulkiu buvo visur….
Jautemes siek tiek issikrovusios, bet,,,,zinojom, kad diena dar nesibaigia…Pries tai pas Marata buvome nusipirkusios kelione i Kaira, o isvykimas puse 12 nakties…zodziu, net padoriai issimiegoti niekaip neisejo.. 🙂

Kaip i Kaira keliavome
Puse 12 nakties pavargusios stovejome prie viesbucio, laukdamos zmogeliuko, kuris turejo mus nuvezti i Kaira.O nuovargis tiesiog nerealiai puole, nes tik pries keleta valandziuku buvome grizusios is ekstremalaus motosafario, spejome palisti po dusu, pavakarieniauti, siek tiek snusteleti grojant arabiskam Mtv’nui ir babach….nauja kelione 😀 nuuuu, ekstremalus izbandymas…
Ir stai, mes prie viesbucio, laukiame savo vedlio, kuris ne kiek neveluoja, spaudzia ranka ir kviecia sestis i taxi. O automobiliukas mus nuveza i autobusu stoti senajame Hurgados rajone. Siek tiek „susipariname”, taciau sypsenos nedingsta is veidu. Vedlys arabas nuveda i tarpmiestini autobusa ir kviecia patogiai isitaisyti antrame aukste, isdalina pusrytelius, supakuotus i mazas kartonines dezutes… lyg mazi maisto davinukai skurstantiesiems.. juokauju 😀
Taigi, patogiai isitaisome ir ruosiames snausti tolimoje kelioneje, kuri zada testis NET 5 valandas. Taciau greitai musu poilsi sutrukdo prancuzu jaunimelis, kuris taip pat per vietinius isigijo pazintine kelione i Kaira. Aisku, jie sedi salia musu 😀 irrrr….beprotiskai DAUG ciauska savo prancuzu kalba, o mes tokios nuvargusios na, bet ka jau padarysi….savo beduinke panaudoju kaip antklode, uzsidengiu galva ir pasineriu i sapnu karalyste…aisku, gan sunkiai sekasi saldziai kazka sapnuoti, taciau siek tiek numingu…o kai pramerkiu akis, pro langa isvystu Kairo priemiescius, dar siek tiek apgaubtus tamsos, taciau jau siek tiek ryskejancius brekstancio dangaus pagalba… Issiziojusi dairausi ir zadinu drauge.
Siek tiek pavaziave, stojame kazkokiame uzkampyje, vedlys mus isleidzia, supazindina dar su 2 arabais, kurie mus toliau veda i kazkoki apsiurusi pastata, kurio pirmame aukste isikurusi kazin kokia vietine turistu agentura. Pamatome tuos pacius prancuzus, isitaisiusius ant mediniu suolu, sedame salia merginos, kuri pasirodo yra lenke. Bandome ja snekinti, taciau merginai sunkiai sekasi bendrauti tiek anglu, tiek rusu kalbomis…taciau, siek tiek apsikeiciame informacija, pasirodo, mes visi priklausome vienai „kompanijai” ir dabar laukiame savo gido, kuris toliau ves aprodyti Kairo.
Sutikdamos ryta Kaire ant medinio suolelio, patvarkome savo „maisto davini”. Pagaliau pasirodo ir gidas, susodina mus visus i pora taxi ir veza Nacionalinio Egipto muziejo link. I bendra taxi pakliuname mes su drauge, lenke ir vienas prancuziukas, beje, simpatukas .visi pasibaiseje stebime „kairietiska” eisma ir draugiskai kvatojames. Pagaliau privaziuojame muzieju, gidas surenka mus visus i kruvele, apsiklausineja kokiomis kalbomis noresime girdeti pasakojimus, mes nusprendziame pasirinkti anglu, prancuziukams atitenka dar vienas gidas, kalbantis prancuziskai.. Taigi, taip visa musu komanda, apie 10 zmoniu, traukiame Hiltono viesbucio link, nes iki muziejaus atidarymo dar pusantros valandos laukti. Gidai siulo mums isgerti kavos,pasinaudoti tualetais, o po visko susitikti sutartu laiku prie muziejaus vartu… Visi issiskirstome… Mes su drauge lekiame tvarkytis i damu kambari, patys suprantat, po naktinio pasivazinejimo reikia bent jau deramai susisukuoti, veidukus apsiprausti. Veliau pasivaiksciodamos apeiname aplink muzieju, sypsomes mums mirkciojantiems apsauginiams ir kvatojames… Juk mes Kaire !!!!!
Prie muziejaus kas minute daugeja ir daugeja zmoniu, minia pleciasi ir pleciasi… Musu gidas gan veiklus, greitai apsisuka, nuperka bilietus ir be eiles pragruda mus i muziejaus kiemeli.. Cia duoda siek tiek atsikvepti, pasifilminti ir pafotografuoti, o paskui atima visas vaizdines saugojimo priemones ir nesa jas „trumpoms atostogoms” pas apsauginius.. nubedu nosi zemyn is nusivylimo, taciau greitai veida nusviecia sypsena, juk turiu fotografuojanti mobilu, taciau iejus i vidu, tenka pamirsti ir sia priemone…
Na, bent jau mintyse isliks visi tie sarkofagai, puosmenos, egiptietiski apdarai, buities daiktai, aukso dirbiniai, Tutanchamono kapo gerybes ir kiti…Isties Nacionalinis Egipto muziejus toooks didelis ir jame tiek daug reikia pamatyti. Kazkur skaiciau, kad jei noretum prie kiekvieno eksponato praleisti po minute, tam reiktu keliolikos metu .o idomybiu cia nemazai…Ir patys Kairo gyventojai, kaip pastebejau, megsta vaikstineti po muzieju, apziurineti jo gerybes, aiskinti savo vaikams apie sio palikimo reiksme.
Apziureje muzieju, visi 10 lipame didziuli autobusa ir kikename, kad musu tiek mazai, o autobusas – karaliskas .galim nors ir per 4 sedynes issidrebti 😀
Bet aisku, ne tame esme 😀
Taigi, apsisviete, pazioplineje, vaziuojame piramidziu link. Vaziuojant gidas sedasi salia musu triju merginu, musu su drauge ir lenke, ir rodydamas pro langa idomesnius objektus, paaiskina kas tai yra. Prancuzais tuo metu uzsiima ju gidas, kalbantis prancuziskai. Visai smagu taip „vip” jaustis, vienas gidas trims asmenims..nesigedijam pasnekinti, daugiau suzinoti apie arabiska kultura, kaip jie zmonu ieskosi, kaip jas reikia issipirkti, kiek kainuoja ju islaikymas ir pan 😀
Netoli piramidziu, ju virsunes jau matome stojame pietauti restoranelyje, kurio langai tiesiai i piramides… Kertame arabiskus skanestus ir grozimes vaizdu, kuri greitai paliesime savomis rankomis.
Uzkirte, patenkine savo troskuli, vel sedame i autobusa ir …pagaliau pagaliau…atriedame prie garsiuju piramidziu. Aplink jas jau sukasi nemazai autobusu, masinu, o zmoniu irgi minia susirinkusi… Auto toliau mus nuveza prie mazesnes piramides, pastatytos karalienes garbei ir isleidzia mus visus pasinerti i siu didybiu grozio tyrinejimus…
Piramides isties ispudingos…koks aukstis….koks virsunes didumas…zodziu, isties ne veltui vienu is pasaulio stebuklu vadinamas…ir kokia palaima stoveti tokios piramides papedeje, vepsoti aukstyn ir bandyti isivaizduoti kaip visa tai buvo statoma…isties labai kebli uzduotis..
Aisku mes abi nepraleidziame progos paslankioti aplink piramides, be galo daug prifotografuoti, pacioms isiamzinti, is ranku nepaleidziu filmavimo kameros, nera laiko jos ir isjungti 😀 nes vos tik pasisuki, tuoj jau matai nerealu kadra. Gidas pasiulo nusileisti i vienos mazos piramides vidu, ir aisku mes sutinkame… leidziames tai tokia lenta, gan sunkus darbas, beje, taciau sekmingai pasiekiame tiksla – piramides viduje irengta kapaviete.. siek tiek pafilminame ir tuoj sukames atgal, nes viduje be galo trosku…
Is toli regime ir Sfinkso galva, priartejame siek tiek arciau, taciau labai didelio ispudzio ji nepalieka.
Aisku, eidamos autobuso link dar susiduriame su ikyriu arabu, kuris is pradziu dedasi draugu, o veliau pradeda kisti savo prekes.. Toks akiplesiskumas sunervina.. Kiek pries tai esame bendrave su arabais Hurgadoje ir Luksore, jie buvo zymiai nuosirdesni ir geresni, nei Kaire.. isties, mano nuomone, taciau zmones Kaire man nekele dideles meiles, kazkokie jie visi man tokie piktybiniai atrode.. Vienintelis KAiro pliusas – piramides ir nacionalinis muziejus, visa kita – ne man.
Taigi…aplanke piramides, dar uzsukome i papirusu muzieju, taciau ju gamyba bent jau mes su drauge buvome maciusios, taigi didelio susidomejimo kartojama procedura nesukele 😀 boring… isties, jautemes siek tiek pavargusios, normaliai ne nepamiegojusios, todel labai apsidziaugeme, kai mus visus susodino i kita autobusa, palinkejo geros keliones ir isleido i Hurgada…Patogiai isitaiseme sedynese ir snaudeme visa kelia iki Hurgados.
Xaxaxa,,,aisku,netgi ir tokioje kelioneje neapsejome be kuriozu 😀 kol drauge snaude prie lango, as tamsoje kazkaip paremusi galva stebejau tolumoje menulio sviesoje zybciojancias Raudonosios juros bangas ( vaziavome pakrante), staiga drauge kruptelejo ir piktai kazka pasake uz musu sedinciam arabui.. Pasirodo, sis, kol ji snaude, pabuciavo jai i virsugalvi.. kai ji tai pasake, galvojau, kad numirsiu is juoko…abi kai pradejome kvatoti, kad visi miegantys aplinkui susidomeje suziuro, tas arabas neturejo kur akiu deti.. po keliu minuciu nuzingsniavo i autobuso prieki 😀 ir sedejo ten iki keliones galo
Kelione i Kaira baigesi… paleido mus prie viesbucio apie 11 valanda vakaro, o vakariene budavo tik iki 10val…nupedinom i musu viesbucio valgykla, kur dar pora valandziuku veikdavo „maisto restoranelis” veluojantiems ar siaip griztantiems is ilgesniu kelioniu.. Prisikrovusios lekstes surio ir salotu, patraukeme i kambarius ir, issitiesusios lovoje, su dideliu apetitu visa tai „sukapojom” 😀
Ech..

Atsipalaidavimas El Gunoje su zvejyba ir snorklingu
Ka gi, normalu, kad viena kelione buna siek tiek varginanti, o kita – tai puikus atsipalaidavimas.
Eilini karta apsilankeme pas Marata, siekdamos isigyti dar kokiu pora kelioniu. Baisiai apie nardyma svajojome, bet Maratas ikalbejo pirmaja diena aplankyti El Guna, pazvejoti ir pasnorklinti, o kita diena skirti giluminiui nardymui. Linkciojom galvom…
O siandien ryte papusryciavusios, persirengusios maudymosi kostiumeliais, susikrovusios ranksluoscius i pliazines tases, islindom laukti musu pasiimsiancio mikriuko. Prie musu privaziavo jau tradiciniu laikomas mikriukas, jame jau sedejo nemazai zmoguciu, taip pat pasiruosusiu pasinerti i juros malonumus. Musu vedlys beje pasitaike labai draugiskas, kalbino, juokino, kol vaziavome iki prieplaukos.
Prieplaukoje islipome salia triju laivu. Musu „gidas” issaiskines, kad norime angliskai bendraujancio personalo ir mes tikrai „neturime nieko bendro su rusais” pasiule lipti i kita laiva..
Cia superiniai berniukai tiesiog siule savo paslauguma: tai ranka paduot ir pan
Na, arabiskas svetingumas
Taigi, mes jau laive, isitaisome antrame aukste, arabai apake stebi mus ir stengiasi pasnekinti, nes sypsomes tai be perstojo. Vienas net klausia, kol mes visalaik sypsomes, o mes atkertame, kad tai musu vizintine kortele zodziu, isplaukimo pradzia isties smagi. Dar ir del to, kad stai tokios zavios merginos linksmos sedi
Taigi, pagaliau isplaukiame, vejas tai toks ne „vaikiskas” pucia kiek tik gali, nes plaukiame irgi ne ypac letai jauciu, kad sunkiai pajegsiu issukuoti savo gaurus, taciau atsipalaiduoju ir stebiu jura, tolumoje regime juoduojancius koralus. Taip pat idomu stebeti pakrantes, kuriose isdyge ivairiausi pastatai, namai namuciai, nuo skurdziu iki ypac prabangiu vilu. ..
Pagaliau priplaukiame El Guna, visi persedame i motorine valti ir toliau jau plaukiojame kanalais kanaleliais. Beje, El Guna vadinama egiptietiskaja Venecija. Isties, beveik tiesa. Be to, ir palyginti turiu su kuo, nes dar praeitais metais pabuvojau siame europietiskame stebukle.
Taigi, plaukiojame kanaleliais, stebime prabangius viesbucius, be galo istabius, jauciu,kad koki pusvalandi nespejau ne uzsiciaupti.
Siame kurortiniame rojuje esti ir nedidukas akviariumas. Panasiai kaip zuvyciu zoologijos sodas. Jo viduje pilna akvariumu, kupinu neispasakyto grozio juros gyvenoju. Vien ka reiskia pamatyti tokias zuvytes, kaip „box fish”, „salsa fish” ir pan. Isties…
O aisku, smagu ir del to, kad zinome, jog veliau visa tai pamatysime kai nersime.
Siek tiek pasivaiksciojame, atsigaiviname saltu vandeneliu ir sedame i motorine valti. PLaukiame atgal i laiva. Cia laukia arabiski pietus. O kaip smagu basomis zingsniuoti per deni, su lekstemis sestis ant mediniu suolu, kirsti egzotiskas salotas, o vejukas kedena tavo plaukus, saulute maloniai sildo pecius.
Kaifas…
Zvejybos metas. Arabiukas Kiako rodo kaip reikia zvejoti, negaliu sulaikyti sypsenos, sis vaidina baisiai isizeidusi ir pagasdina, kad imes i vandeni. Baisiai idomus vyrukas. jau dabar juokiames abu… Taigi, bandau zvejoti, taciau sunkiai sekasi kazka sugauti, Kiakko prisiartina prie manes, pavirpina siula. ir pradeda kazka traukti uz mano „meskeres”, jau cypauju, nes galvoju, kad bus nemaza zuvis.. pasirodo, koralas. cha galvoju, kad pridesiu i kelnes is juoko.
ir pagaliau pagaliau….snorkelingas.. Nezinantiems paaiskinsiu, tai nardymas su vamzdeliu ir kauke, pavirsinis nardymas.
Kiako ir kiti arabai dalina kaukes ir liemenes su lastais. Nugvelbiu kauke. puikiai plaukioju, taigi atsisakau galimybes detis liemene ir lastus.
Isokame i vandeni, kuris be galo siltas. Kiako ima mane uz rankos ir liepia kisti galva i vandeni. O kaip taip padarau, galvoju, kad ama prarasiu. KOkks grozis, koks grozis. Apakęs zuvytes, didziule koralu siena. kai ziuri nuo laivo denio, atrodo, kad cia negilu, o kai ikisi galva, pamatai, kad koralu siena tesiasi gilyn, ir viskas apsviesta saules spinduliu, tarp ivairiaspalviu koralu nardo mano jau matytos zuvytes…
Snorklingas – nuostabus dalykas…
Ilipus atgal i laiva , nesitiki, kad visa tai maciau.. Abi su drauge tylomis susizvalgome. ner zodziu, oj ner Cha cha
Ramus plaukimas atgal i uosta. Arabai uz musu sypsenas vaisina apelsinais. O veliau kviecia isgerti vakare arbatos ir parukyti kaljana…

Kaip apsirgau giluminiu nardymu
That’s a way i like it
That’s a way i like it…
Galeciau dainuoti ir dainuoti..
tikrai tikrai..
Aj, nu ka jau cia…
Paskutine diena Egipte, paskutinis pasispardymas… Ir viso ko uzbaigimui renkames gilumini nardyma. Pries tai apsiuosciusios kaip „vyksta” snorklingai ir pan, pagaliau prisiruosiame didesniam zygdarbiui…
Ankstus oi ankstus rytas, kazkaip sunku siandien keltis.. Razomes, lendame po saltu dusu ir gurksnojame skysta kavute viesbucio kavinukeje. Paskui lekiame i viesbucio hola, kur laukia mikriukas, si karta vezantis i baze, kur renkasi gilumio nardymo megejai… Akimirka pasijauciame tooookios „zalios”, bet berniukai arabiukai geranoriskai padeda asmeniskai issirinkti nardymo kostiumus, kaukes ir lastus, visa inventoriu deda i sunumeruotas dezutes ( turime prisiminti kas kur kieno ), po to pasirasome dokumentelius ir patraukiame laivo link,,,,
Dar jauciames siek tiek apsnudusios, manau laivo instruktoriai jaucia musu tokia nuotaika, tad leidzia valandziuke atsikvepti kol isplaukiame is uosto…
Pasirodo pora instruktoriu, kurie ruosiasi pravesti nerimo instruktaza, pasirenku „anglista”, drauge rusiskai kalbanti… Valandziukei issiskiriame..
Toks visai simpatukas instruktorius pradeda aiskinti kaip kur kas veikia, kaip reguliuoti slegi ausyse, kaip taisyklingai kvepuoti ir pan… Siek tiek pasimetu.. ir pradedu jausti, kaip baime rakina kuna…
Instruktorius sypteli, manau,kad skaito mano mintis ir nueidamas drasinamai patapsnoja per peti…Ant denio kaip tik pasirodo ir drauge, is jos veido suprantu, kad ir ja siek tiek visa tai gasdina
Na, ka gi, arabiukas prieina is sako, kad galesim eiti ruostis po 10 min.. Sededamos virsutiniame aukste stebime kaip apacioje ruosiasi profesionalu grupele, jie plauks atskirai su instruktoriu – profu… ( vadinu taip, nes lengviau )
Pagaliau leidziames i apacia, ieskome savo dezuciu, rengiames aprangas ir baimingai dairomes… kazkaip tikrai tikrai neramu..
Prie manes pripuola du vyrukai ir padeda uzsideti ta visaaaa baliona…
..A jau, kad sveria…eik tu sauuuu….
Velgi drasinamas tapsnojimas..
Don’t be afraid…
Sypsausi..
As drasi merga…as juk galiuuuu….
Paskutiniai zingsniai bedugnes link…Padejejas taiso liemene
Uzdeda kauke
Baimingai sypsausi ir rikteliu: „wait wait”…Zmones, juk reik susikaupti…Man tiesa sakant, baisiausias buvo isokimas i vandeni.. Vandens tai tikrai tikrai nebijau, bet patys suprantat, kai reikia ZENGTI viena zingsni, o NE sokti.. tai kazkaip baisoka
Ir pagaliau….PAGALIAU
ISOKAU…
Irrrr….
man tikrai tikrai viskas gerai
Inereme su musu instruktoriu i 7 metru gili ir pirma karta isbuvome 16 minuciu…o Vaizdai vaizdeliai…cia ju neimanoma aprasyti, nes jie nuostabus, neapsakomi..
Antrajam nerimui ruosiuosi tik as, nes draugei siek tiek per salta..
Profu instruktorius flirtuoja pietu metu ir sako, jog 20 metru gilyje zmogus tiek „apsinarkasina”, kad pradeda sokti striptiza
„ooo”, – sakau. „U can dance for me”
Sis sypsosi
Taigi antra karta neriame kartu su profu instruktoriumi…tvirtai laiko uz rankos, padeda susireguliuoti slegi ausyse, leidziames vis gilyn, ir….kokiame 9 metru gilyje sis sustoja ir suka mane ratu….Juk sokame !!!! Sokame po vandeniu…argi ne fainai?? Apsukame pora zingsneliu…Letai letai…atsargiai atsargiai…Noriu sypsotis, bet kvepavimo aparaciukas tam trukdo…
Ir viskas puiku…tiesiog nuostabu…