Septinta diena.
Maršrutas : Šventoji-Kalgraužiai-Laukžemė-Sūdėnai-Benaičiai-Landimai-Senoji Įpiltis-Jodeikiai-Lenkimai-Sriauptai-Luknės-Kulai I-Skuodas-Narvydžiai-Trūbakiai-Klaišiai-Kirvyliai-Kerviai-Vižančiai-Kalčių ežeras.
Startavome 8 val., finišavome 19:30 val. Pravažiavome 80 km.
„Puikiai pailsėję“ Šventojoje , pas Vytuko draugą, išmynėme į gražius, kvepiančius Kalgraužių ir Laukžemės miškus. Laukžemės miške, šiek tiek pasukę nuo maršruto, aplankėme kolegas – 1980 metais, per treniruotę žuvusius ralistus, tiksliau, jų žūties vietą. Išvažiavus iš miškų, už Laukžemės ties Sudėnų kaimu privažiavome daugybę vėjo jėgainių. Nustebino gabaritai, nes anksčiau mačiau tik iš garbingo atstumo, o kad „pastovėti po sparnu“, neteko. Įspūdinga. Neužilgo privažiuojame miesteliūkštį, egzotiniu pavadinimu, Senoji Įpiltis. Kol Vytelis auto stotelėje snusteli, aš važiuoju paveizėti alkavietės. Gražu, tvarkinga, kaip ir miestelis. Nuo šio miestelio iki Skuodo asfaltas, vėjas į nugarą, lekiam su malonumu, net burnelės šypsos , tuo labiau, kad Skuode, kaip namie – mano uošvija . Skuode ilgai neužsibūname, nes bočiai jau pamirę, tai aplankom žmonelės pusbroliuką, ans suveikia vietinio šarpyliaus butelaty (samagono), pavalgom „Putoje“, apsiperkam maximkoj ir į laukus, pasnausti…Vyciokas vėl pavargo :-D, o gal vyniukas per stiprus buvo, gerai dar, kad Skuodo organam neįkliuvome, ot būtų finišas :-DDD… Nuo Tribakių iki Kivylių labai gražūs vaizdeliai – kairėje pusėje, slėnyje, visą laiką mus lydi Apšės upelė, kuri mus saugo nuo braliukų latviukų. Šioje vaizdingoje vietoje ir atgulam pokaičio ( berods, antro šiandien ) 😉 Vižančių miestelyje nutariame sukti į kairę ir nukrypti nuo maršruto tris kilometrus, prie Kalčių ežero, kuris rubiažiuojasi su latviais, nakvyniai, nes priekyje žemėlapis nieko gero nerodo. Statom palapines, Vytautas apsiplauna savo nuodėmingą kūnelį, ( aš irgi, biškį ) ir kol aš pavaulgau, bendražygis užknarkia , bet užtat ryte penktą, šeštą, jau ir šliaužioja apie palapines, ot senas pirdžius, miegotų sau :-DDD. Šiaip taip 80 km. priskaičiavome, na o ryt pasieksime pravažiuotų km. per dieną antirekordą. Tai bus ryt. O dabar saldžių sapnų .