Septinta diena.
Andriukėnai-Prienai-Magūnai-Punžionys-Stražninkai-Buivydžiai I-Narbutiškės-Naujakiemis-Žitniškės-Kirtimai-Putinai-Mostiškės-Vyžiškės-Skynimai-Makovčizna-Lavoriškės-Ferma-Nevieriškės-Adomaičiai-Santakai-Kena-Kalveliai-Kalabariškės-Dunojai-Šumskas-Laukininkai-Sūdininkai-Medininkai-Padvarionys-Alaburdiškės-Kelpūnai-Pikčiūnai-Bygirdai-Grabiai-Juškiai-Tabariškės-Ūdronys-Girdijauskai-Žaltūnai-Duksiai-Kurmelionys.
Puikiai išsimiegoję ant šieno ir atgavę jėgas, startavome septintą valandą ryte, finišavome pusę aštuonių vakare. Pramynėme 95 km. Vos pajudėjus pradėjo lyti ir lijo iki pietų. Asfaltuoto kelio ir vieškelio buvo panašiai vienodai. Vietomis vieškeliukas buvo klampaus smėlio. Sunku minti, greitis „nulinis“, jėgas čiulpė, kaip vampyras :-D. Puikus vaizdelis atsiveria nuo Medininkų aukštumų: kur ne kur pamėtyta sodybų, kaimeliai, miškai, toliai. Gražu. Medininkų pilies kieme vyksta remonto darbai, o kiemo dydis stebina. Už Medininkų važiuojant link Taboriškės per nerealų, senove kvepiantį Kelpūnų kaimą apie 3 km. kliuvo lauko keliuko arba tiksliau, bekelės. Taip ir lenktyniavome tuos 3 km., tai vietiniai su vežimu priekyje, tai mes…vis persimesdami žodeliu kitu pro šį bei tą . Nakvynei stojome Kurmelionių kaime. Senas, gatvinis kaimas ant pačio rubežiaus su belarusais.Vietiniai žmogiukai įleido į seną nebegyvenamą, bet jų prižiūrimą namą. Dar prieš miegą, kaip lopšinę, pasiklausėme kelių bobučių giedojimo kaimelio centre, prie išpuošto kryžiaus (kažkokia religinė šventė). Gražiai gieda. Taigi. Trumpa vakarienė, po šimtą „ant drąsos“, ir miegoti . Taigi.
Eugenijus Šiurkus [email protected]

3 thoughts on “Aplink Lietuvą I etapas 2010 04 29 – 05 06. Septinta diena.”
  1. Sakyčiau, daug vertingos neagentūrinės informacijos besiruošiantiems į Bulgariją , pritrūko tik viešbučio ir skrydžio kainos. Tiesa, nors ir tikros atostogos, bet dvi savaites vienoje vietoje neištverčiau, juolab, tokiam knibždėlyne, bet čia jau, kaip Ramūnas ir rašė, kiekvienam savo.

2. O labai geras aprašymas. Kai kartas man aktualu,sužinojau ką galima autobusu pasiekti.