Aplink Lietuvą I etapas. Penkta diena.
Maršrutas: Rimšė-Nagėnai-Vėliūnai-Prūtelė-Prūčiai-Pūškos-Lisiškė I-Meikštai-Pociūnai-Smilginiškė-Tryčiūnai-Lisiškė II-Kalniškė-Varniškė-Smėliai-Češulėnai-Padysnis-Molinė-Kačergiškė-Triburčiai-Astraviškiai-Dvaryščiai-Dietkauščizna-Kraučiškė-Andriejauka-Būkliškė-Tverečius-Kliukai-Senoji Kutinautiškė-Guntauninkai-Raščiūnai-Pociškė-Lasiškė-Jakeliai-Adutiškis-Kackonys-Trakeliai.
Ryte pradėjome minti 8 val., finišavome 19 val. vakare. Nuo Rimšės iki Pūškų piliakalnio prastas, neįdomus vieškelis (tarka). Piliakalnis, datuojamas I tūkstantmečiui, stovi šalia didelio Prūto ežero, Baltarusijos pasienyje. Ant jo pastatyta Švč. Mergelės Marijos, Gailestingumo Motinos bažnyčia. Vaizdelis nuo kalnelio o ho hoo . Kačergiškėse stovi 1993 metais statyta Šv. Jono Krikštytojo bažnyčia (senoji sudegė). Toliau, iki Tverečiaus, kelias asfaltuotas, lekiam „su vėjeliu“. Pusiaukelėje tarp Tverečiaus ir Adutiškio, privažiuojame, kaip vietiniai sakė „mirusį“ Guntauninkų kaimas. Senas, gražus kaimas, deja, gyventojų likę tik viename kitame name . Vytautas siūlė ieškoti vietos nakvynei dar prieš Adutiškį, bet aš siūliau pasinaudoti vėjo pagalba ir dar pavakaroti minant. Neapsirikau. Iki nakvynės vietos, Trakelių vienkiemyje, sename, rastiniame name, apie 10 km. atsidūrėme akimirksniu – toks buvo palankus ir stiprus vėjas . Vakarienė, vienas kitas „pašmaikštavimas“, ir ant senų, išmintų, bet dar tvirtų grindų, miegoti. Taigi.
Eugenijus Šiurkus [email protected]

7 thoughts on “Aplink Lietuvą I etapas 2010 04 29 – 05 06. Penkta diena.”
  1. Dabar jausiuosi kaltas prieš Ra, kad Belgiją peršokau praktiškai nestodamas…)) Viskam savas laikas, tikrai susidėliosiu sarasiuką lankytinų vietų…

2. Į tą sąrašiuką ir Reimsą su Rouenu reiktų įtraukt, kuriuos praleidot 🙂 Nors gal tikrai, po Kelno katedros Reimso ir nebūtų palikus tokio įspūdžio, kokį mums paliko…

3. Reimsas tai seniai tame sąrašiuke guli, jau vien dėl to kad Prancūzijos karalius ten karūnuodavo, tiesiog sąmoningai dabar aplenkėm, nes per arti viena kitos, nesinorėjo persisotinti, o dėl Roueno, tai galioja ta nelaiminga taisyklė, kad paroje tik 24 h, o galėtų būti bent 50 h, ir tai ypač pasijaučia keliaujant po Prancūziją.

4. Oi ne ne, tik nereik jaustis kaltam, nes tada ir man teks taip pat pasijaust :-). Juk ne aš planuojj Jūsų kelionę!

Sėkmės ir lauksim daugiau įspūdžių!