Sveiki, Gerbiami Keliautojai,

esu įsimylejusi į Austrija, o tiksliau- į Austrijos kalnus.
Rekomenduoju visiems, kam patinka kalnai, malonus laiko praleidimas, lengvas pasivaikščiojimas- vasaros atotstogoms pasirinkti Austriją. Džiugu tai, kad šioje šalyje gerai išvystyta turizmo infrastruktūra: kalnuose yra kalnų nameliai nakvynei, kiekviename regione rasite gerus vietovės žemėlapius, sužymėtus maršrutus, ir kiekvienas vietinis mielai jums patars, kokį tinkamiausią maršrutą pasirinkti. Miesteliuose yra turizmo centrai, kur gausite informaciją, ir nemokamus (dažniausiai) žemėlapius ir bukletus.

2012 m vasara aplankiau Hallstad.
Šis miestelis įtrauktas į masinio turizmo tvarkaraščius, taigi sezono metu į miestelį atveža po 3-4 turistų autobusus kas valandą. Kaip įprasta masiniams turistams, jie nusifotografuoja per 15 min prie gražaus vaizdo, ir važiuoja į kitą vietą- fotografuotis.

Aš siūlau praleisti daugiau laiko šioje vietoje. Galite išsinuomuoti dviračius, ir pasivažinėti po apylinkes. Nuomos punkte gausite žemėlapius pasivažinėjimui. Yra sudaryti patogūs dviraščių maršrutai. Pavyzdžiui mes pasiėmėm dviračius su baterijomis, taigi į kalniukus minti nereikėjo. Tikrai malonus laiko praleidimas, prieinamas ir tinginiams… Jei mėgstate dviračių keliones- tai ši vieta- netoli Salzburg- yra palanki kelionėms dviračiais, ir viskas gerai suplanuota jūsų patogumui.
Galite su keltuvais pasikelti į kalnus…

Galite išeiti dienai ar dviem pasivaikščioti į kalnus, pernakvosite kalnų namelyje. Ten galima ir pavalgyti. Patikėkit, koks yra malonumas gerti šaltą alų karštą vasaros dieną ir matyti snieguotas kalnų viršūnes.
Kalnuose vaizdai yra tikrai įspūdingi, ypač žemyn į ezerą.

Linkiu malonių įspūdžių

Audrone X

One thought on “Aplankykite Austrija”