Tenerifė – tai viena iš vulkaninės kilmės Kanarų salų, priklausančių Ispanijai, Atlanto vandenyne. Saloje stūkso trečias pasaulyje pagal dydį Teidės ugnikalnis (3718 m aukščio). Sala labai pamėgta turistų – čia praktiškai visus metus lepina saulė ir vasariška šiluma. Norint gerai pažinti Tenerifę, reiktų grįžti į ją kelis kartus, nes visko pamatyti per savaitės trukmės atostogas tiesiog neįmanoma. Žymiausios lankytinos vietos: Teidės viršukalnė, Masca tarpeklis, sostinė Santa Cruzas, La Orotava ir daug kitų. O kokius objektus ir vietas įdomu aplankyti su vaikais Tenerifėje?

1. LORO PARKAS

Mylintiems gyvūnus yra gera išvysti zoologijos sodą, kuriame gali gyvūnams pavydėti jų gyvenamosios aplinkos, rūpestingų prižiūrėtojų, o aplinka verčia aikčioti iš grožio. Būtent toks yra Loro parkas. Jame gyvūnai yra mylimi, o papūgoms net yra padarytas parkelis, kuriame jos gali laisvai skraidyti po tinklu.

Loro pavadinimas reiškia – papūgos. Parkas pavadintas šiuo vardu ne veltui. Jame yra net 350 rūšių papūgų! Tai vienas iš pasaulio parkų, kuris gali pasigirti tokia paukščių gausa. Jame galime išvysti daugybę kitų gyvūnų: beždžionių, tigrų, jaguarų, aligatorių, iguanų, vėžlių. Vandens pasaulio atstovų: pingvinų, piranijų, egzotiškų žuvų, ryklių.

Parke rengiami pasirodymai su delfinais, orkomis, jūrų liūtais bei papūgomis. Yra įrengtas orchidėjų sodas, kuriame galime pamatyti įvairiausias šių gėlių rūšis (kokių net neįsivaizdavome). Vadinamoji „Baby station“ zona sušildys visų sielas, joje galime pamatyti, kaip rūpinamasi papūgėlėmis bei jų vystymosi stadijas.

Tai puiki vieta apsilankyti su vaikais, kuriems išvyka bus ne tik nuotykis pilnas neišdildomų įspūdžių, bet ir suteiks naujų žinių. Jie galės sužinoti apie egzotiškas gyvūnų rūšis, pamatyti jas iš arti, paliesti, o gal gaus ir nedidelį ruonio bučinį.

Vaikui vienas bilietas – 24 €
Suaugusiam žmogui – 35 €
Galima įsigyti ir bilietą „Dvynį“ („Twin ticket“), su kuriuo galėsite apsilankyti Loro ir Siamo parkuose:
Vaikui – 41,5 €
Suaugusiam žmogui – 60 €

Daugiau galite paskaityti: http://www.loroparque.com

2. SIAMO PARKAS

Siamo parkas – tai Loro parkui priklausantis vandens parkas. Jame pramogos skirtos vaikams, visai šeimai, suaugusiems, trokštantiems adrenalino bei tiems, kam ramybė prie širdies.

Šeimai yra įrengta lenktynių trasa. Galima sudalyvauti „džiunglių gyvatės“ atrakcijoje bei apsilankyti prarastajame mieste, kuriame yra net 15 skirtingų vandens čiuožyklų, daugybė bokštų, tiltų, tinklų bei vienintelis Kanarų salose baseinėlis kūdikiams. Siamo parke yra didžiausios dirbtinės bangos, kurios gali siekti net 3 m aukščio!

Nebijantiems ekstremalumo parkas siūlo daugybę trasų. Viena, kurią tikrai rekomenduojame išbandyti – „Tower of power“ („Jėgos bokštas“). Jo aukštis yra 28 metrai, čiuoždami galite pasiekti net 80 km/h greitį! Nuotykio pabaigoje praslysite pro akvariumą pilną ryklių ir rajų.

Ramybės ieškantiems poilsiautojams irgi netrūksta pramogų: galite lengvai pasroviui plaukti „Mai Thai“ upe, pasideginti paplūdimyje, apsipirkti plūduriuojančiame taivanietiško stiliaus turguje bei stebėti gražiųjų jūrų liūtų gyvenimą.

Bent viena diena atostogose skirta Siamo parkui tikrai pradžiuginti vaikus. Galėsite smagiai kartu praleisti laiką ar kol vaikai linksminsis, ilsėtis paplūdimyje.

Vaikui – 24 €
Suaugusiam žmogui – 35 €

Daugiau: http://www.siampark.net/index.php/en/

3. BEŽDŽIONIŲ PARKAS („MONKEY PARK“)

Trečiasis , tačiau ne mažiau vertas dėmesio parkas. Neabejotinai iš pavadinimo galime spręsti, jog šis parkas specializuojasi į beždžiones. Tai tarptautinis beždžionių, kurioms gresia išnykimas, veisimo centras.

Kodėl jis yra vertas dėmesio? Todėl, kad vaikai ne tik susipažins su primatais, bet galės juos ir pamaitinti! Prie parko įėjimo galite nusipirkti skanėstų, įvairių daržovių indelį (būtinai tai padarykite). Eidami galėsite laisvai pašerti kai kuriuos primatus, o gal net milžiniškus driežus. Didelis pliusas, kad parko pradžioje yra aptverta sekcija, kurioje jūs būsite kartu su gyvūnais. Su vaikais galėsite pamatyti ne tik primatus, bet ir driežus, papūgėles ir milžinišką armiją jūros kiaulyčių.

Vaikui – 5 €
Suaugusiam žmogui – 10 €

Daugiau informacijos: http://monkeypark.com/en/

4. PAPLŪDIMYS LOS CRISTIANOS

Los Cristianos – tai kurortas esantis Tenerifės pietuose. Įdomus faktas, jog šiame miestelyje esančio paplūdimio smėlis yra iš Sacharos dykumos! Paplūdimyje saugu maudytis, jo pakrante vaikšto gelbėtojai, dieną bangos nėra didelės. Dėl saugaus kranto ir ramaus vandens tai puiki maudymosi vieta aplankyti su vaikais.

Jei išalksite, paplūdimio pakrantėse yra įrengta daug restoranų, kavinių. Galite apsilankyti įrengtose parduotuvėse ar net įsigyti bilietų ekskursijoms. O jei pabos sėdėti paplūdimyje, galite aplankyti mieste esantį jūrų uostą. Galite pasivaikščioti šalia jo įrengtame take, pro žiūronus stebėti praplaukiančius banginius ar net delfinus.

5. KARNAVALAI TENERIFĖJE

Manau, net nekyla klausimų, kodėl tai puiki šventė apsilankyti su vaikais. Karnavale bus smagu ne tik vaikams, bet ir suaugusiems. Juose skamba linksma muziką, parado dalyviai vaikšto persirengę įvairiais kostiumais, šoka, dainuoja. Didžiausias festivalis Tenerifėje vyksta sostinėje Santa Cruze. Jis kasmet būna rengiamas vasarį. Manoma, jog šis festivalis yra antras pagal žinomumą pasaulyje, po Rio de Janeiro. Santa Cruzo festivalis įtrauktas net į pasaulinio paveldo sąrašą (UNESCO).

Tenerifėje vyksta ir daugiau įvairių karnavalų, sąrašą rasite čia: http://www.tenerife-information-centre.com/carnivals-in-tenerife.html

6. MOKSLO IR KOSMOSO MUZIEJUS

Šis muziejus žavi savo modernumu. Įėjus į muziejų galėsite sužinoti apie gamtos dėsnius, esminius dalykus apie visatą bei žmogaus kūną. Vaikams čia patiks – daugelį dalykų galima išbandyti patiems: pakelti mašiną vienu pirštų, pamatyti savo paties anatomiją, pasivaikščioti veidrodžių labirinte. Smagu bus ne tik vaikams, bet ir suaugusiems, kurie taip pat galės pagilinti savo žinias.

Moksleiviams – 1,5 €
Paprastas bilietas – 3 €
Pensininkams ( kuriems daugiau 64 metų) – 1,5 €
Gausioms šeimoms ar grupėms, kurios turi 8+ žmonių – 1,8 €
Planetariumas – 1 €
Nemokamas įėjimas visiems sekmadieniais

Daugiau informacijos: http://www.tenerife-information-centre.com/mcc-la-laguna.htm

7. TEIDĖS OBSERVATORIJA

Tenerifėje esanti observatorija yra viena iš trijų geriausių pasaulyje vietų stebėti dangų. Ji turi geriausius pasaulyje saulinius teleskopus. Būtent šioje observatorijoje buvo atrasta, jog saulė turi dažnį ir plaka kas penkias minutes, lyg širdis. Vaikams, visai šeimai tai būtų tikras nuotykis pamatyti dangaus kūnus su vienais geriausių pasaulyje teleskopų. Pro juos stebėti dangaus atvykdavo pats Stephen Hawking.

Ekskursijos observatorijoje vyksta anglų, prancūzų, ispanų ir vokiečių kalbomis. Į observatoriją galima atvykti patiems arba jus gali paimti observatorijos transportas, tada bilieto kaina bus didesnė.

Bilieto kaina – 21 €

Daugiau informacijos: https://www.volcanoteide.com/en/volcano_teide/stars/guided_visit_of_the_observatory

8. TEIDĖS NACIONALINIS PARKAS

Įvažiavę į Teidės nacionalinį parką, pasijausite lyg kitame pasaulyje. Parkas yra lyg marso atspindys, kuriame daug lavos upių, mineralinių uolienų. Vaizdai iš šios kelionės vaikams paliks didžiulį įspūdį. Ypač jei paminėsite, jog šitame parke filmuoti filmai – „Titanų susidūrimas“, „Milijonas metų pr. m. e. „ ir kt. Čia taip pat daug išskirtinių gamtos vaizdų: Dievo nykštys; raudonasis ežeinis, kuris gali užaugti net iki 3 m aukščio; mineralinių uolų sukurtas žaismingai vadinamas „tortas“. Norėdami pamatyti daugiau, keltuvu galite užkilti į Teidės ugnikalnio apsižvalgymo ratą.

Parkas nieko nekainuoja, tačiau jei norėsite užkilti į Teidės viršūnę tai kainuos:

Suaugusiems – 27 €
Vaikams (3-13 metų) – 13.5 €

Daugiau informacijos: https://www.webtenerife.co.uk/what-see/teide-national-park/?tab=1

9. DELFINŲ, BANGINIŲ STEBĖJIMAS

Puiki pramoga visai šeimai! Banginių stebėjimas yra vienas populiariausių užsiėmimų Kanarų salose. Atlanto vandenyno krantuose šalia Kanarų plaukioja per 30 rūšių, tarp jų daugybe tipų delfinų, pilotai banginiai ir net žudikai banginiai. Tai nepaprasta patirtis stebėti laukinius gyvūnus, jų natūralioje aplinkoje.

Svyruoja nuo 28 – 360 €

Daugiau informacijos: https://whalewatchtenerife.org/?gclid=EAIaIQobChMI54a_5MC32gIVx4eyCh3k_groEAAYASAAEgKx6fD_BwE

Vietų sąrašą sudarė Neda Černiauskaitė. Istorija pasakojo Tijl restorano Tenerifėje http://tijlrestaurante.com/ šeimininkai Daniele, Vigilija ir Danas.

8 thoughts on “9 VIETOS TENERIFĖJE APLANKYTI SU VAIKAIS”
  1. Skiriu karūną Arunai už išraiškingą aprašymą ir maršruto sudarymą. Visose vietose esu buvęs, bet skaičiau kaip apie naujus objektus. Yra ir naujų: Seinų bažnyčios spalvos, Dovspudos rūmų maketas. Jaučiasi profesionalaus rašytojo stilius. Plocično Tartak siauruke esame važiavę keliolika žmonių kompanija, tai prikabino papildomą vagoną. Mes buvome įsidėję valgomo ir geriamo prie ežero, tai mes siauruke viską suvartojome. Karūnų atradote daug. Sveikinu.

2. O aš niekur iš paminėtų vietų nebuvus ir nenoriu, kažkodėl. Bet skaityti ir kartu ieškoti karūnų buvo smagu 🙂

3. Ačiū, Cesiau ))) Smagios pramogos buvo, pailsėjom, pamatėm naujas vietas. )
    Linosa, mums plaukiojimai laivu labai patinka, tai ir pasinaudojom proga, kad tokia pramoga visai netoli ) O dar kai traukinuką radau, tai juo labiau))

4. Važiavau ir Anykščiuose pernai. Plocično anksčiau. Smagi atrakcija netoli už Suvalkų. Dar yra siaurukas Elke, bet nebandžiau. Ir Latvijoje banytis- Aluksnė- Gulbenė.

5. Klausimas dėl karūnavimo rimtas… man visai patiko baltarusiškai bumblauskiškas jos variantas. Taigi gal, nebūtinai Lenkijoje ją galima rasti.

Kai aš tarybiniais laikais, prisiklausęs jog mūsų karūnos Lenkijoje, uždaviau panašų klausimą lenkų gidei, tai ji man atsakė, jog apie mūsų karališkas relikvijas viską žino tik Katažina druga.

6. Iš tikrųjų, Alvydai, kas ten žino kaip ten su ta karūna yra. Bet mus ji jau beveik nuo pirmųjų žingsnių persekiojo ))))

7. Jei surastas Nepriklausomybės aktas, tai ir karūnai gal yra šansų. Nacionalinė ekspediciją plaukė per Lenkiją, apie karūną dar tyli…