Vienas iš įdomiausių ir patraukliausių savaitgalio praleidimo būdų – žygis gamtoje. Jo metu galima pailsėti, praplėsti akiratį, susirasti draugų. Siūlome laisvalaikį pėsčiomis praleisti nuostabiame Dzūkjos kampelyje prie Ūlos.

Keliauti galima traukiniu iš Vilniaus Zervynų link. Žygio trukmė 32, 5 km.

Tokiuose žygiuose gali dalyvauti įvairaus amžiaus, fizinio pasiruošimo žmonės. Pirmą dieną galima pasigrožėti Ūlos ir Mančiagirės skardžiais, užsukti į unikalios urbanistinės vertės Mančiagirės kupetinį kaimą, įsikūrusį upės slėnyje. Šiame kaime gimė ir gyveno T. Miškinis (1876 – 1962 ) – dailidė, stalius, kryžių meistras. Čia išlikę jo pastatyti namai, kapinaitėse – šeimyniniai Miškinių kapai ir trys paminkliniai kryžiai. Kaime yra įsikūrusi A. Grigienės kaimo turizmo sodyba.

Eidami link Žiūrų išvysite nuorodą į Ūlos akį – verdenę (versmę, šaltinį). Tai vienas garsiausių ir įspūdingiausių šaltinių. Keliaudami pakrante, pamatysite net 11 čiulenančių į Ūlą šaltinių. Žiūrų kaime pasigrožėkite šimtamečiais ąžuolais, aplankykite garsiąsias audėjas, netoliese tyvuliuojančius ir pilnus baltų lelijų Dėlinio ir Dėlynaičio ežerus, savo vandenis į rytus plukdantį Bižų upelį.

Nakvynei apsistoti ir užsisakyti pirtelę galima Žiūrų arba Trakiškiuose kaimo turizmo sodyboje ir nardyti Ūloje iki paryčių. Išsimaudžius ilgai po žvaigždėtu dangumi kūrenti laužą, svajoti ir gulti į palapines nueiti tik auštant. Vienos dienos žygio trukmė 13, 5 km.

Antros dienos trukmė apie 19 km. Keliauti galima vaizdingais Trakiškių miško takais, Lavyso ežero pakrantėmis, Jakulių ir Giražerio miškais iki Varėnos miesto. Tada traukiniu galima sugrįžti į Vilnių.