Greitai. .greitai.. greitai skrendu Į Barbadosą..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jau turiu bilietus į Barbadosą su Condor čarterine aviakompanija iš Frankfurto už 289 EUR pirmyn ir atgal. Čia buvo toks specialus pasiūlymas, kuris vadinasi „Joker flight”. Perki bilietą ir nežinai į kur, sistema tau parenka.. Sužinai tik tada kai jau nuskaičiuoja pinigus nuo tavo kreditinės kortelės.
Tai va man taip išėjo, kad jie parinko Barbadosą.
Mano lėktuvas skrenda su nusileidimu Tobago. Labai norėčiau ten išlipti ir tuo pačiu pamatyti Tobago. Reikia derėtis su avialinija, kad leistu išlipti anksčiau, o grįžti iš Barbadoso. Būtu super!!!!!!!!!

Laukiu.. laukiu…..

Dabar planuoju visą kelionę, tai matau ten nereali sala, viena iš labiausiai išsivysčiusių tam regione. Visokios JAV žvaigždės ten atostogauja. Bet gerai tas, kad ten ten galima rasti visko ir pigių ir brangių viešbučių ir hostelių, svečių namų. Netgi Cochsurferių ten yra gana daug. Kadangi saloje gyvena apie 300 tūkstančių gyventojų kai tuo tarpu salos plotas tėra tik 431 km².

Parašysių dienoraštį, kai jau ten nuskrisiu.. turėsiu dvi savaites, tai laiko į valias. Taip smgu pabėgti nuo tos baisios baisos žiemos, kad ir dviems savaitėms.. pabėgti į vasarą, maudytis, degintis, bėgioti, svajoti, hikinti, važinėti dviračiu.. daryti viską ko tik širdis geidžia.. Ir tikiuosi ten vietiniai labai nesikabinės.

Greitai….. laukite tęsinio…………………………………………………………………………………………………………..

Kelionė praėjo superiškai, bet tik dabar prisiruošiau aprašyti įspūdžius.
Barbadosas – nereali sala su nerealaus žydrumo Karibų jūra. Gyvenime mačiau daug, bet tokio žydrumo dar niekur nemačiau, prisiekiu.

Sala labiausiai nutolusi į Atlanto vandenyną, iš visų Karibų salų.

3 thoughts on “Barbadosas”
  1. Man patiko….. Lengvai, mąsliai, paprastai (bet ne prastai) sukomplektuoti įspūdžiai 😉

2. Labai aciū. Bijojau, kad pasakojimas gausis per daug filosofinio pubūdzio … 🙂 Tačiau labai ikvėpė apmąstymams ta vieta.