Šis keistas „Kapsulės viešbutis“ yra įsikūręs Hagos mieste, Nyderlanduose. Tai turistinė nakvynės vieta, įrengta ryškiai oranžinėje gelbėjimosi kapsulėje, ant vandens.

Tokios gelbėjimosi kapsulės buvo pagamintos 1972 metais ir  naudojamos naftos platformose. Keista, net pritaikius jas viešbučiui, jos beveik nepakito – vis dar yra 4.25 metrų diametro, viduje tik su būtiniausiais daiktais ir prietaisais. Tiesa, kapsulėse buvo įrengtos spynos iš išorės ir tualetas viduje, esant skubiam atvejui.

Pirmą kartą gelbėjimosi kapsulės buvo panaudotos kaip apgyvendinimo vieta 2004 metais. Tai buvo Deniso Oudendijk meninis projektas. Šiuo metu jis turi įsigijęs 8 skirtingų modelių paruoštas naudoti kapsules ir derasi, kad valdžia leistų jas įrengti centriniame Amsterdame, Nyderlanduose ir Nantes mieste, Prancūzijoje.

Kad pasimėgautumėte tokia neįprasta, bet įdomia patirtimi, kapsulės nuoma vienai nakčiai kainuos $100-250. Vienu metu kapsulėje gali apsistoti ne daugiau trijų žmonių.

Daugiau informacijos rasite „Kapsulės viešbučio“ internetinėje svetainėje: www.capsulehotel.info