Vienuolyno sala Bodeno ežere yra iškilus, benediktinų vienuolyno religinis, mokslinis ir kultūrinis ankstyvųjų viduramžių liudininkas.

724 metais keliaujantis vyskupas Pirminas (Pirmin) įkūrė vienuolyną. Vienuolynas, dabar stovintis trijose salose, nuo 9 iki 11 amžiaus buvo statomas ankstyvojo viduramžių architektūros stiliumi, o Karolingerio ir Otonų dinastijos laikais buvo laikomas stambiausiu vienuolynu vakarinėse žemėse.

Sieninė vienuolyno tapyba atveria 10-11 amžių Europos kultūros klodus, o pats vienuolynas laikomas svarbiu „meno centru“.  Žymioje vienuolyno mokykloje, kurią baigė daugybė iškilių teologų, politikų, mokslininkų, poetų ir muzikų, dėstė geriausi mokytojai. Labai garsi buvo ir vienuolyno biblioteka, „Reichenau dailininkų mokykla” ir auksakalių menas.

Daugiau informacijos rasite: www.reichenau.de

Informaciją paruošė:
Vokietijos turistinis centras
Beethovenstraße 69
60325 Frankfurtas prie Maino

One thought on “Vienuolyno sala Reichenau”
  1. Aš šį statinį fotografavau iš kito ežero kranto, kai nakvojom Allensbache. Buvo net mintis važiuoti nakvoti į Reichenau. Gaila, įdomybė šį kartą pavėlavo:(((