Sentosa – tai vienintelė sala Singapūre, kurioje yra paplūdimiai, pritaikyti poilsiautojams.

Viso yra trys paplūdimiai – Palawan, Tanjong ir Siloso (būtent šiame ir buvome, nors visi jie iš esmės panašūs – sala ganėtinai maža).

Antrojo pasaulinio karo metu tai buvo pagrindinė gynybinė britų tvirtovė Singapūre ir japonų okupacijos metu čia buvo nužudyta nemažai žmonių. Po karo, kai Singapūras jau buvo nepriklausomas, nuspresta šią salą pavadinti Sentosa, o tai malajų kalba reiškia taiką ir ramybę. Buvo išardytos beveik visos tvirtovės, išskyrus Fort Siloso, kuri dabar simbolizuoja praeitį. Būtent tada ir nuspręsta čia įkurti poilsiavietę, kurioje singapūriečiai galėtų pailsėti. Tikiuosi, nieko neprimelavau. 🙂

Dabar Sentosa gali pasiūlyti įvairių pramogų – viskas apgalvota idealiai, iki didžiausių smulkmenų ir infrastruktūra tikrai verta pagyrų. Saloje yra keletas viešbučių, iš kurių du – 5 žvaigždučių. Galima rasti drugelių ir vabzdžių sodus, mini džiungles, okeanariumą, pirmąjį pietryčių Azijoje 4D kino teatrą, mini golfo aikštę. Taip pat čia vyksta vyksta Songs of the Sea pasirodymas, kuris yra vienintelis nuolat vykstantis jūroje visame pasaulyje. Yra ir daugiau įvairių pramogų, pvz.: Cineblast (simuliuojamas pasiplaukiojimas rąstu, naudojant modernias kino technologijas). Visko tiksliai net nežinau, bijau apsimeluoti.. ;]

Palmės man atrodo yra visos sužymėtos ir ne natūraliai užaugusios.. 🙂

Kaip ir sakiau, viskas čia tiksliai sutvarkyta, aptverta ir pan. Vanduo nėra labai švarus ir tas suprantama. Truputį trikdo ir laivai tolumoje. Singapūro uostas gi praktiškai pats užimčiausias pasaulyje.