Rodini parkas įkurtas Rodo miesto pakraštyje, drąsiai gali būti pavadintas žemiškuoju rojumi. Lengvai pasiekiama iš bet kurios Rodo salos vietovės, šis nuostabus parkas siūlo galimybę susipažinti su puikiausiu salos kraštovaizdžiu, kuris tiesiog stulbina lankytojus savo įvairove. Tai, taip pat yra vienas seniausių parkų pasaulyje ir jame galima pasimėgauti ne tik ramybe ar atokvėpiu nuo vasaros karščių aukštaūgių medžių pavėsyje, bet ir pamatyti daug įdomių vietų.

Rodini parke stovi senas akvedukas. Jis išlikęs nuo romėnų laikų. O štai vienoje uoloje aptikta kapavietė, datuojama nuo antikos laikų. Manoma, kad tai gali būti Ptolemėjo kapas. Šio kapo šonines briaunas puošia 21 vienetas dailių, dorėninių pus-kolonių.

Rodini parke yra įrengti keli pažintiniai takai. Jie vingiuoja Rodini parko slėniais, palei upelius ir mažus, lelijomis išdabintus ežerėlius. Virš vandens kabo nedideli tilteliai.

Parke būtina aplankyti Rožių sodą. Jis ypatingai patrauklus lankytojams dievinantiems gėles. Tai rami, romantiška vieta – ideali atokvėpiui. Čia auga daugybė gražių, įmantriausių veislių rožių ir oras užtvindytas svaiginančiu jų kvapu.

Rodini parke taip pat yra zoologijos sodas. Jis visai nedidelis, tačiau teikia daug džiaugsmo ne tik vaikams, bet ir suaugusiems. Čia išvysite visą eilę įdomių, laisvai slampinėjančių aplink Rodini parką gyvūnų: vėžlių, ančių, gulbių. Tikra zoologijos sodo įžimybė – Rodo elnias. Povai taip pat yra labai patrauklūs ir populiarūs.

Rodini parke be galo smagu surengti dienos iškylą su šeima ar draugais. Čia įrengtos atokvėpio vietos. Yra vaikų žaidimo aikštelė.

Rodini parkas – populiari Rodo salos lankytina vieta. Vasaros mėnesiais jame knibžda turistai iš viso pasaulio.

Parką nesudėtinga pasiekti išsinuomotu automobiliu arba autobusu. Nuo Rodo miesto centro jis nutolęs vos 3 km.