Viešėdami Maltoje su šeima ir vaikais būtinai aplankykite žavų jūreivio Popajaus kaimelį. Mažiesiems ši vieta patiks. Nenuobodžiaus jame ir tėveliai. Šis pasakų kaimelis gyvuoja jau daugiau nei 30 metų ir yra viena populiariausių Maltos turistinių atrakcijų.

Tai savotiškas Maltos pramogų parkas, kurio pagrindinis herojus – vaikų pamėgtas jūreivis Popajus ir aplink jį verdantis gyvenimas. Popajaus kaimas buvo pastatytas 1980 metais, kaip filmavimo aikštelė, Paramount kino kompanijai nusprendus, čia fimuoti Popajaus miuziklą. Pasibaigus filmavimo darbams buvo nuspręsta kaimo nesunaikinti, bet pritaikyti jį turistų pramogoms, todėl čia įsikūrė Popajaus pramogų parkas.

Visos filmavimo aikštelės dekoracijos išliko iki dabartinių dienų ir visi pastatai atrodo taip, kaip atrodė 1980-ųjų metų Popajaus fime. Popajaus kaime apsilankę vaikai ir suaugę galės išvysti visus savo pamėgtus filmuko herojus bei  aplankyti medinius ir spalvingus jų namus, išsibarsčiusius ant stataus kalno šlaito, vaizdingoje salos pakrantėje. Mažiesiems patiks pasisupti karuselėse ar pažiūrėti įvairių pasirodymų, vykstančių scenose. Parke įrengtame kino teatre galima dar ir dar kartą peržiūrėti filmą, išgarsinusį šią vietą arba patiems nusifilmuoti naujame – 15 minučių trunkančiame filme. Kaime rasite kelis muziejus, žinoma, dedikuotus žaviajam jūreiviui Popajui ir su juo susijusia tematika.

Popajaus kaimą vietiniai kartais dar vadina Saldaus rojaus kaimu (angl.k. Sweethaven Village). Jis labai spalvingas ir gražus, tikrai vertas aplankyti, ypač jei keliaujate po salą su vaikais.

Popajaus kaimas atviras lankytojams 7 dienas per savaitę. Veikia nuo 9.30 iki 17.30 val. vasaros sezonu. Šiek tiek trumpiau likusiu laikotarpiu. Bilieto kaina – 12Eur.

Popajaus kaimą nesudėtingai galima pasiekti autobusu, taip vadinamu Popajaus ekspresu, kuris kursuoja iš Sliemos ir Melliehos. Arba išsinuomota mašina.