Sabile – tai mažas miestukas Vakarų Latvijoje, Kuržemėje. Netoli miestelio Kandavos arba iš kitos pusės Kuldigos. Šis miestelis garsus ne tik savo vyno kalnu, kuris įtrauktas net į Gineso knygą, vykstančiomis vyno šventėmis , kuri įvyks ir šių metų liepos 23 dieną, bet ir lėlių alėja (lellu ieleja). Tai tikras stebuklas, kurį mes atradome važiuojant pakeliui į Ventspilį.

Tikra sukurta pasaka iš 200 lėlių, kurios stovi tiesiog kieme (Rigas iela 17).

Lėlių kūrėja Daina Ručere. Paklausus jos kaip gimė jai ši mintis, ji pasakė, kad tai įvyko Joninių naktį. Pasirodo šios išpuoštos ryškiais drabužiais lėlės stovi ne tik vasarą, bet ir žiemą ir būna aprengtos, kaip priklauso žiemą su šiltais batukais ir kailinukais.

Kadangi keliavome birželio 24 d. buvo net Jonas, Janytė ir Joniukas .Čia galima pamatyti visokių profesijų lėlių nuo bomžiuko iki …

Verta pamatyti visiems. Jei sugalvosite aplankyti šį mietelį perduokite linkėjimus šiai nuostabiai lėlių kūrėjai ir, jei nesunku, nuvežkite nors kelias kepurėles jos lėlėms is Lietuvos.