Apsilankę Magijos muziejuje Paryžiuje (pranc.k. Musee de la Magie) galite patirti nuostabią kelionę po stebuklų pasaulį. Tai privati kolekcija. Muziejuje gausu istorinių magijos instrumentų, optinių iliuzijų, linksmųjų veidrodžių ir net interaktyvių žaidimų mažiesiems muziejaus lankytojams. Tokios pramogos jiems itin patrauklios ir puikiai supažindina su magijos karalyste, nors mistika vis vien išlieka po paslapties šydu.

Trumpai galima užsiminti ir apie tamsiąją namo, kuriame įsikūręs Magijos muziejus, pusę. Šio namo skliautiniame rūsyje, kadaise gyveno Markizas de Sadas.

Markizas de Sadas – prancūzų aristokratas ir rašytojas, plačiai pagarsėjęs savo amoraliu elgesiu ir lytiniais nusikaltimais. Lytinių santykių metu plakdavo ir kitaip kankindavo savo partneres, organizuodavo orgijas. Savo romanuose vaizduodavo agresyvias, prievartines lytinės elgsenos formas, kurios vėliau pavadintos sadizmu. Ir visas šias nukrypimų užuomazgas de Sadas išsiugdė gyvendamas šiame name.

Tačiau šiandieninė linksma ir magiška namo kolekcija yra puiki atsvara jo sadistinei praeičiai. Pastarosios ir pėdsakų nebematyt.

Magijos muziejus yra sujungtas kartu su Mechanizmų muziejumi (Musée des Automates), kuriame taip pat galima išvysti nuostabią įdomių XIX ir XX a. mechanizmų kolekciją.

Apsilankykite. Nenusivilsite. Kiekviena ekskursija Magijos muziejuje prasideda puikiu magijos pasirodymu. Tai smagi pramoga tiek vaikams, tiek suaugusiems.

Magijos muziejaus adresas: 11 rue Saint-Paul, Paryžius, Prancūzija
Darbo valandos:
trečiadieniais, šeštadieniais ir sekmadieniais 14:00 – 19:00.