Adrere Amellal – vienintelis prabangus eko-kurortas Afrikos žemyne. Įsikūręs vaizdingoje oazėje, balto kalno papėdėje, vidury kaitrios Egipto dykumos, jis sunkiai išsiskiria iš jį supančios aplinkos. Neapleidžia jausmas jog laikas šią vietą aplenkė. Vietiniai Sivos oazės berberai iki šiol gyvena taip, kaip ir gyveno prieš kelis šimtmečius: nešioja tradicinius drabužius, kalba vietine sivi kalba ir žemės ūkio darbus nudirba rankomis.

Pačiame Adrere Amellal kurorte tvyro atmosfera, kuri mums primena gyvenvietę iš garsaus „Žvaigždžių karų“ filmo, tik be ateivių ir muštynių baruose. Čia sklando kitokia – rami atmosfera. O nuostabiausia yra tai, kad Adrere Amellal viešbutis yra pastatytas tik iš natūralių medžiagų, kurios buvo rastos šioje atokioje vietovėje. Viešbučio konstrukcijoje nerasite nė vienos metalinės vinies ar importinių medžiagų. Neišvedžiota elektra, bet kambarius  puikiai apšviečia alyvinės lempos. Įmantrūs kambarių baldai išskaptuoti iš vietovėje augančių medžių. Net baseinas pripildomas vandeniu iš požeminių upelių.

Nors viešbutis yra vidury kaitrios dykumos ir jame nėra kondicionierių, tačiau jame pakankamai vėsu. Pastatų sienos padarytos iš akmens su druskos priemaišomis. Tokios akmeninės uolos yra aptinkamos viešbutį supančių ežerų dugne. Ši senovinė statybų technika, sukurianti malonią gaivą namuose ir Sivos oazėje yra naudojama jau daugelį metų.

Puikus  kurorte dirbantis aptarnaujantis personalas. Jis dėmesingas, bet neįkyrus ir galintis suteikti daug informacijos apie aplinkines vietoves. Iš viešbučio galima vykti į safarį su džipais, į ekskursiją po Sivos miestą ar Amono šventyklą (Ammon Temple), išsimaudyti karštose versmėse ar tiesiog pasigėrėti žvaigždėtu Egito dykumos dangumi.

Viešnagė Adrere Amellal turėtų įsiminti ir nustebinti net ir išrankiausią ir ne pirmą kartą Egipte viešintį turistą. Jei vis dar vilioja Egiptas, bet jau yra pabodę įprasti kurortai, kodėl gi neišbandžius šio maršruto?

Oficiali viešbučio internetinė svetainė: http://adrereamellal.net