Vienos nuostabios Seišelių salos širdyje, pavadintoje Praslenu (Praslin) vardu yra gamtos  rezervatas – Vallee de Mai, vienas mažiausių pasaulyje, kuriame išlikęs pirmykštis tropinis miškas, tik jam būdinga unikalia augalija ir gyvūnija. Šiame parke gyvena kelios išskirtinės papūgų rūšys, smulkūs žinduoliai, driežai, gyvatės, sraigės, vabzdžiai.

Įdomiausia, kad tik čia yra ta  vienintelė vieta, tinkanti derėti palmėms, auginančioms jūrinius kokosus (Coco de Mer). Ši unikali Prasleno salos palmė siekia iki 30 m. aukščio, užaugina lapus platesnius nei 6 metrai ir ilgesnius nei 14 metrų. Bet pagrindinis dėmesys tenka ne palmės lapams. Ši palmė augina pasaulyje didžiausius vaisius – gigantiškus riešutus, sveriančius daugiau nei 20 kg. ir, kurie beveik tiksliai atspindi vyrų ir moterų anatomiją.

Nuo seno šie vaisiai yra apipinti įvairiomis legendomis ir mitais. Kai prieš daugelį metų vandenynas išplukdė riešutus į Afrikos, Indijos ir Indonezijos krantus, niekas nežinojo apie Seišelių salas ir jose augančias palmes. Manyta, kad riešutai auga jūroje, todėl šis reiškinys buvo apipintas įvairiais mitologiniais pasakojimais.

Kai kas, pabuvoję Praslene, teigia, kad Valleé de Mai yra tikrų tikriausias biblinis Edeno sodas. Šis teiginys ne visai atitinka rezervato atmosferą.  Sala yra labai unikali, todėl nieko stebėtino, jei salos pirmykščio tropinio miško įvairovė, čiurlenančio vandens garsai ir paukščių giesmės, turistams sukelia įvairių asociacijų.

Pastaba: Jei norėtumėte įsigyti „Coco de Mer“ – pirma: už  šį  malonumą Jums reikėtų mokėti apie 5,000$, antra – nesusigundyti  juodojoje rinkoje pardavinėjamais”Coco de Mer”, nes reikia turėti riešuto pirkimo sertifikatą, kad galėtumėte legaliai išsivežti iš salos šį brangų ir unikalų pirkinį. Už nelegalų gabenimą gali tekti net 5 metus kalėti Seišelių kalėjime.