Tarp Tokijaus ir aukšto Fudži kalno įsikūręs mažas Hakonės miestelis gali pasigirti dideliu ir įspūdingu muziejumi po atviru dangumi, kuriame turistai ir vietos gyventojai turi unikalią galimybę susipažinti su daugybės garsių skulptorių darbais, pateiktais vaizdingame gamtiniame fone arba originaliuose statiniuose.

Hakonės muziejus po atviru dangumi buvo įkurtas dar 1969 metais ir yra laikomas pirmuoju muzieju po atviru dangumi Japonijoje.

70 tūkst.kv.m. teritoriją užimančiame muziejuje lankytojai gali išvysti daugiau nei 120 meno kūrinius, sukurtus žymiausių pasaulio skulptorių, pvz.: Rodeno, Burdelio, Miro, Muro ir kt.

Muziejuje yra įrengtos 5 parodų salės, įskaitant Pikaso paviljoną, labirintas, o taip pat daugybė vaikų žaidimo aikštelių, bei visokiausių laikytojų pramogoms ir poilsiui skirtų įstaigų.

Netikėtumai muziejaus lankytojų tyko už kiekvieno kampo. Kai kurie išvysti kūriniai kelia susimąstymą, o kiti juoką. Juk, kaip ten bebūtų – japonai išsiskiria unikaliu ir kartais vakariečiams sunkiai suprantamu humoro jausmu, kuris atsispindi ir kai kuriuose Hakonės muziejuje aptinkamuose kūriniuose ir užsienio turistams palieka neišdildomą įspūdį.

Adresas: Ninotaira, Hakone miestas, Kanagavos prefektūra, Japonija
Darbo laikas: kasdien nuo 9 iki 17 val.