Prancūzijos šiaurės vakaruose, istoriniame Bretanės regione, prie Atlanto vandenyno glaudžiasi nedidelė ir jauki Plugreskanto komuna (Plougrescant) su vos 14 tūkst. nuolatinių gyventojų. Kasmet komuna sulaukia trigubai daugiau turistų, nei jos pačios populiacija. O išgarsino ją, visą pasaulį apskriejusi atvirutė, kurioje pavaizduotas tarp dviejų milžiniškų granito uolų įsispraudęs vaizdingas mūrinis namas, vietinių vadinamas “Castel Meur”.

Castel Meur buvo pastatytas dar 1861 metais. Tokia namo statybų vieta buvo pasirinkta visai neatsitiktinai – šiame pajūrio ruože, kuris dažnai kenčia nuo stiprių vėjų ir audrų, tarp uolų pasislėpęs namas yra nepajudinamas vėjų ir galingų Atlanto vandenyno bangų bei išlieka saugus lyg tvirtovė.

Pats namo savininkas pragyveno tokioje atšiaurioje vietoje daugybę metų. Dabar jame glaudžiasi jo įpėdiniai.

Nuo to laiko, kai regiono savivaldybė siekdama išpopuliarinti turizmą vietovėje, išleido atviruką vaizduojantį Castel Meur, jiems pavyko sukelti didelį šurmulį ir į vietovę pritraukti daugybę turistų. Įdomiai atrodantis Castel Meur tapo regiono vizitine kortele.

Deja, pačiam namui ir jo savininkams toks populiarumas turėjo neigiamų rezultatų. Castel Meur kelis kartus buvo apgadintas turistų, bandžiusių įsiamžinti nuotraukose užsiropštus ant jo stogo. Galų gale pašaliniams buvo uždrausta prisiartinti prie namo ir įžengti į privačią valdą. Dabar Castel Meur galima pasigėrėti tik iš tolo, bet tai nesumenkina vietovės populiarumo ir turistų norinčių jį išvysti skaičiaus .

One thought on “Castel Meur – namelis tarp uolų”
  1. tikria įdomi ir verta aplankymo vieta, nors ir sunkiai randama netgi žinant, kur yra. Man pasisekė, užklydau visiškai atsitiktinai 🙂