Bom Jesus do Monte yra portugalų šventovė Bragos mieste, šiaurės Portugalijoje. Jos pavadinimas reiškia „Gerasis Jėzus ant kalno“.

Šventovė yra lankoma vieta dėl jos paminklų, baroko laiptų, kylančių 116 metrų, bei kaip svarbi piligrimystės vietovė.

Pirmeiji rašytiniai šaltiniai apie ant kalno esančią koplyčią aptinkami 1373. Ši koplyčia – skirta Šventajam Kryžiui – buvo atstatyta 15 ir 16 amžiuose. 1629 pastatoma bažnyčia, skirta Bom Jesus, pasižymi šešiomis koplyčiomis, skirtomis Kristaus kančioms.

Nauja bažnyčia (pastatyta 1784-1834 Carlos Amarante) buvo viena iš pirmųjų neoklasikinių bažnyčių Portugalijoje.

19 amžiuje, teritorija aplink bažnyčią buvo nusavinta ir virto parku. 1882, siekiant palengvinti prieigą prie šventovės, pastatomas vandens balanso funikulierius, susiejantis Braga miestą su kalva. Tai buvo pirmasis funikulierius, pastatytas Iberijos pusiasalyje. Jis vis dar naudojamas.

Bom Jesus šventovės dizainas, kurio barokinė kilmė pabrėžiama zigzago formos laiptais, padarė didelę įtaką daugeliui kitų vietovių Portugalijoje (kaip Lamego) ir kolonijinėje Brazilijoje (Congonhas bažnyčia). Tradiciškai piligrimai kildavo laiptais ant kelių. Laiptų aikštelėse stovi skulptūros, dedikuotos katalikybei, pavyzdžiui Jėzaus ir Marijos Magdalietės susitikimas.