Portugalija

(UTC+1) - Vasaros laikas
Tel. kodas351

Portugalija. Naujausi pasakojimai

Algarve Portimao pasirinkau dėl to kad patogu ir greitai galima aplankyti šalia esančius papludymius ir miestus: Lagos, Faro, Sagres, Carvalho ir kitus paplūdimius. Pats Portimao nėra didelis miestas, jame tik yra didelis paplūdimis (praia de Roja) su vandenyje esančiomis uolomis. Autobuso...
Visad žydinčioje saloje (15)
  • 2016-07-09 (nuotraukų 132)
  • Cesius
Tamsi uola vandenyne, padengta žaluma. Kur labai statu, neapaugę. Visur kur eini ir visais metų laikais visur žydi. Mano akimis žiūrint, Madeiroje tėra vienas metų laikas- vasara. Skiriasi tik atspalviai. Vėsesnę vasarą, kai pas mus žiema ten +18, , o...
Paskutinę minutę į Madeirą (14)
  • 2015-08-26 (nuotraukų 105)
  • Ra
Į Araratą kopti nepavyks, tai galutinai paaiškėjo likus gal trims ar keturioms dienoms iki kelionės į Turkiją. Turkai atnaujino karinį konfliktą su kurdais, vaizduodami, kad su IS kariauja - kažką tokio skaičiau "Economist" žurnale pakeliui į Madeirą. Turėjau perskaityti, nes...
daugiau pasakojimų

Portugalija. Įdomybės

Bom Jesus do Monte Bom Jesus do Monte yra portugalų šventovė Bragos mieste, šiaurės Portugalijoje. Jos pavadinimas reiškia „Gerasis Jėzus ant kalno“....
Vilarinho da Furna
  • 2012-05-16
Šiaurinės Portugalijos Mingo regione plyti nedidelė Homemo upės užtvanka. Įdomu tai, kad ypatingai sausringo sezono metu, užtvankoje, žymiai nukritus vandens lygiui, iš jos gelmių išnyra Vilarinho da Furna miesto liekanos, stebinančios keliautojus....
Kristaus vienuolynas (1) Tomare, kurį 1157 m. įkūrė Gualdimas Paisas, pirmasis Tamplierių ordino Portugalijoje Didysis Magistras, labiausiai dėmesio verta yra Kristaus vienuolyno tvirtovė....