Nuo Šilutės iki Rusnės – 8 km

Norėdami apžiūrėti Šilutės miestą, iš Klaipėdos gatvės T formos sankryžoje pasuksite kairėn į Lietuvininkų gatvę centro link. Prie šios sankryžos atrasite H. Šojaus dvarą, kuriame įkurtas Šilutės muziejus ir turizmo informacijos centras, o netoliese – ir dviračių remonto dirbtuves. Norėdami trumpiausiu atstumu nuvažiuoti iki Rusnės salos, toje pačioje sankryžoje pasukite dešinėn Rusnės kryptimi ir senoviniu metaliniu tiltu per Šyšos upę išvažiuosite į Rusnės gatvę.

Anksčiau patekti į Rusnės salą buvo sudėtinga, nebuvo tiltų, žmonės galėjo pasiekti Rusnės gyvenvietę tik keltais. Dabar į salą veda asfaltuotas kelias, kuris dėl intensyvaus automobilių eismo yra gana pavojingas dviratininkams.

Ties Žalgirių mišku pervažiuosite pirmąjį tiltą, pavadintą Lietuvos Prezidento K. Griniaus vardu. Jis veda per pavasario potvynių užliejamas pievas. Važiuojant toliau miško pakraščiu, verta sustoti ir pasivaikščioti Žalgirių pažintiniu taku, kuris veda per buvusios didžiausios pelkininkų kolonijos kaimą. Dažnas, pasiekęs Nemuno vandenis plukdančią Atmatą, nustemba, jog pirmąkart tiltas į Rusnės salą atsirado tik 1914 m. Tai buvo gražus dviejų arkų Peterso vardu pavadintas tiltas, kurio liekanas galima apžiūrėti ir šiandien. Tik po 60 metų pastatytas naujas gelžbetoninis tiltas (333 m ilgio, 10 m pločio), kuriuo ir atvyksite į Rusnės salą. Nusileidę nuo šio tilto, kairėje kelio pusėje pamatysite naują pėsčiųjų ir dviračių taką, kuris jus nuves į miestelio centrą ir toliau iki etnografinės žvejo sodybos.