Kambodža

Laiko juosta(UTC+7)
Tel. kodas855

Kambodža. Naujausi pasakojimai

Dviračiais tarp Kambodžos ir Laoso sostinių (4)
  • 2017-02-18 (nuotraukų 2)
  • Ingidas
Pusmečiui kartu su Juozapu išvykę į Pietryčių Aziją įpratome nuolat keliauti lėktuvais, traukiniais, autobusais, laivais ar kitomis vietovei būdingomis transporto priemonėmis. Per Kalėdas sėdėdami kuprinėtojų mėgstamoje Kambodžos saloje, prisiklausėme įvairiausių istorijų ir nuotykių iš žmonių, kurie keliauja vieni, tik tranzuodami...
Kambodža - "greituoju būdu" (1)
  • 2015-01-17 (nuotraukų 18)
  • ArunasG
Kambodža yra viena iš tų šalių, turinčių du-tris popsiniam turizmui įdomius adresus (neklauskit manęs, kiek taikant tokį požiūrį tokių objektų turėtų Lietuva). Šios šalies atveju tai yra sostinė Pnompenis (Phnom Pehn), Siem Reapas – miestas, aptarnaujantis vieną pasaulio stebuklų –...
Vieną kartą Kambodžoje. (1)
  • 2013-09-06 (nuotraukų 13)
  • Blick
Būna kartais, kad svajoji, planuoji, domiesi, ruošiesi kelionei, o paskui netikėtai pakeiti planus ir atsiduri kokioj…Kambodžoj! Sakot, nebūna? Būna būna, dar ir kaip būna. Bent jau man. Per paskutiniąją kelionę į Pietryčių Aziją nuo pat pirmų planavimo dienų galvojome, kad, prieš...
daugiau pasakojimų

Kambodža. Įdomybės

Tuol Sengas
  • 2010-09-27
Tuol Sengas – liūdnai pagarsėjęs Raudonųjų khmerų aukšto saugumo kalėjimas, dar žinomas kodiniu pavadinimu S-21....