Italija

Tel. kodas39

Italija. Naujausi pasakojimai

Toskanos kvapai (II) (7)
  • 2017-11-11 (nuotraukų 123)
  • Aruna
6 diena Ryte kieme sutinkame močiutę. Pasirodo, ji Frančeskos anyta. Ir mūsų nuostabai ji puikiai kalba angliškai. Susitariu, kad pinigus už aliejų paliksiu ant stalo. Ir dar susitariu, kad kol kas daiktus galime palikti bute. Mano planas chuliganas -...
Toskanos kvapai (I dalis) (6)
  • 2017-10-29 (nuotraukų 89)
  • Aruna
Jau seniai kitas šalis apžiūrinėjame ramiai, be skubos, pasirinkdami konkretų regioną. Toskana senokai buvo mūsų planuose, tačiau noras ją pamatyti ypač sustiprėjo perskaičius Dalios knygą. Ir tos mintys sukosi jau nuo pereito rudens. Sutikti Naujųjų į Vilnių atskrido...
Grado (II Dalis – Mortegliano, Villa Manin, Goricija) (4)
  • 2017-10-29 (nuotraukų 53)
  • Danmi
Ketvirtadienis. Lauke nei lietus nei pagada. Šiandienos planai nedideli – vis dar norisi pasisukioti po mums nepabostantį Grado. Bet iš pradžių Mortegliano. Tai mažytis miesteliukas mūsų dėmesį patraukęs savo bažnyčia. Gal būtų ir nepatraukęs, jei nebūtų gyręsis aukščiausiu bažnyčios bokštu visoje...
daugiau pasakojimų

Italija. Įdomybės

Šv. Morkaus katedra
  • 2014-09-17
Šv. Morkaus katedra yra, ir visuomet buvo, unikalus statinys Vakarų Europoje, iš dalies dėl savitos architektūrinės formos, o iš dalies – dėl nepaprastos puikių mozaikų gausos. Abi ypatybes lėmė tai, kad Venecija, jūrų galia pagrįsta prekybos imperija, pavyzdį ėmė ne iš Vakarų, o iš Konstantinopolio. Projektas, galbūt net architektas, atkeliavo iš to miesto. Kaip modelis nusižiūrėta daug senesnė Justiniano Šventųjų Apaštalų bažnyčia, kuri buvo sunaikinta po turkų užkariavimo....
Marzamemi - senas žvejų kaimas Sicilijoje Tik keli kilometrai nuo Italijos piečiausio taško, pakrantėje, yra vienas iš Sicilijos gražiausių pajūrio kaimų - Marzamemi. Tai žavingas žvejų kaimelis, kuris užaugo aplink dabar jau apleistą, tunų žvejybos įmonę. Čia vis dar galite pamatyti keletą šios jūrų veiklos priminimus: aplink išlikę valtys, sandėliai ir įvairūs įrankiai. ...
Pasero kyšulys Sicilijoje Pasero kyšulys – tai piečiausias Sicilijos taškas, kuris garsus dėl šimtmečiais trukusios tunų žvejybos. Tunas tada buvo pagrindinis gerovės šaltinis visam regionui. Dar dabar išlikę šios veiklos pėdsakų, apleistų žuvies perdirbimo gamyklų. ...