Italija

(UTC+2) - Vasaros laikas
Tel. kodas39

Italija. Naujausi pasakojimai

Italija-Puglia Bari Bari miestelį pasirinkau, kadangi tai greičiausias ir lengviausias būdas pasiekti Puglią. Pačiame Bari mieste teko praleisti nedaug laiko, kadangi visos išvykos buvo suplanuotos į šalią esančius miestus. Rekomenduoju aplankyti senamiestį, pamatyti kaip ten gyvena vietiniai ir šurmuliuoja jų kasdieninis gyvenimas,...
Kraštelis Gardos ežero pakrantės. Verona. Breša. Mantuja. II Dalis (6)
  • 2017-05-20 (nuotraukų 71)
  • Danmi
Breša. Į šį miestą norėjau jau seniai. Dar nuo tų laikų, kai mano mėgstamiausiu rašytoju tapo (vienu jų ir tebėra) Remarkas. Apie Brešą jis rašė knygoje „Dangus neturi išrinktųjų“. Nežinau kodėl, bet perskaičius tą knygą Breša atsidūrė „būtinai ten nuvažiuosiu“...
Kraštelis Gardos ežero pakrantės. Verona. Breša. Mantuja. I Dalis (8)
  • 2017-05-09 (nuotraukų 74)
  • Danmi
Kažkada kažkada... labai seniai, kai pirmą kartą svečiavausi Italijoje, man pasiūlė nuvykti prie Gardos ežero. Tada išdidžiai (nieko apie tą ežerą nežinodama) pareiškiau – nenoriu. Maža mes Lietuvoj tų ežerų turim? Vat į kokį itališką miestą noriu... Tada nepasigailėjau savo...
daugiau pasakojimų

Italija. Įdomybės

Šv. Morkaus katedra
  • 2014-09-17
Šv. Morkaus katedra yra, ir visuomet buvo, unikalus statinys Vakarų Europoje, iš dalies dėl savitos architektūrinės formos, o iš dalies – dėl nepaprastos puikių mozaikų gausos. Abi ypatybes lėmė tai, kad Venecija, jūrų galia pagrįsta prekybos imperija, pavyzdį ėmė ne iš Vakarų, o iš Konstantinopolio. Projektas, galbūt net architektas, atkeliavo iš to miesto. Kaip modelis nusižiūrėta daug senesnė Justiniano Šventųjų Apaštalų bažnyčia, kuri buvo sunaikinta po turkų užkariavimo....
Marzamemi - senas žvejų kaimas Sicilijoje Tik keli kilometrai nuo Italijos piečiausio taško, pakrantėje, yra vienas iš Sicilijos gražiausių pajūrio kaimų - Marzamemi. Tai žavingas žvejų kaimelis, kuris užaugo aplink dabar jau apleistą, tunų žvejybos įmonę. Čia vis dar galite pamatyti keletą šios jūrų veiklos priminimus: aplink išlikę valtys, sandėliai ir įvairūs įrankiai. ...
Pasero kyšulys Sicilijoje Pasero kyšulys – tai piečiausias Sicilijos taškas, kuris garsus dėl šimtmečiais trukusios tunų žvejybos. Tunas tada buvo pagrindinis gerovės šaltinis visam regionui. Dar dabar išlikę šios veiklos pėdsakų, apleistų žuvies perdirbimo gamyklų. ...