Tailandas. Pasakojimai

Puslapis 1 iš 2 Atgal1 2

Tailandas - Malaizija - Singapūras 2013 m. (2) Bilietų paieškos Kelionė prasidėjo rugpjūčio 20 d., ir truko tris su puse savaitės. Kelionė: Vilnius - Helsinkis - Bankokas - Chiang Mai - Koh Tao - Ko Phangan - Kuala Lumpur - Singapūtas - Bankokas - Helsinkis - Vilnius. Bilietų...
Tailandas. Tik savarankiškai Jau tapo tradicija kiekvienais metais peržiemoti Tailande. O kodėlgi ne? Šilta, pigu, žmonės faini. Maršrutas: Klaipėda-Vilnius-Frankfurtas-Ho Chi Minh(Vietnamas)-Bangkokas(Tailandas)-Hua Hin-Chumphon-Ranong-Koh Phayam-Krabi-Trang-Koh Kradan-Koh Lanta-Bangkok-Aranyaprathet-Poiepet(Kambodža)-Siem Reap-Bangkok-Chumphon- Trat-Koh Kood-Frankfurt-Vilnius-Klaipėda. Apie svajones ir šiaip pasapaliojimai Niekada neapleisk savo svajonės, kad ir kokia ji keista ar neįmanoma būtų. Tai...
Tailandas (1) Pavasaris į Lietuvą neskuba. Tuo geriau. Ten, Tailande, šilta. Na šilta gal per silpnai pasakyta, karšta, stipriai karšta. Bet kol kas mes Lietuvoje ir čia šalta. Tiesa, dabar kovo 26 diena. Ryt iš ryto į Frankfurtą, o iš ten... ...
24h Bankoke arba kaip mes Leopardą maitinom :) (2) Neatsimenu nė vienos dienos, kad būčiau nuobodžiavęs, išskyrus tuos niūrius rytus, kai kankindavo jaunatviškos pagirios arba liga. Nuo vaikystės, svajodavau keliauti. Dabar turiu tą galimybę. Prieš keliones, skaitausi užsienio forumus, planuoju – dėlioju viska taip, kad susiderintų su laiku ir...
48 valandos: Šakiai - Bankokas (4) Yra žmonių, kurie beprotybėms ruošiasi visą gyvenimą, bet joms taip ir nepasiryžta. Kiti neria stačia galva ir negalvoja apie pasėkmes. Aš turbūt esu iš tų, kurie drąsiai neria į nuotykių sūkurį, tačiau vis tiek apie šį tą pagalvoja. Turėjau tam...
Tajų žemė - Koh Phi Phi ir Ao Nang (7) Kaip ir minėjau - laikas į pietus...kaip, kad dainuojama vienoje 2000-ųjų dainoje „pure shores“... I've crossed the deserts for miles Swam water for time Searching places to find A piece of something to call mine Kelionė ilgai neužtruko (vojažo su traukiniu niekas pakartoti nebenorėjo): viena...
Tajų žemė - traukiniu į Chiang Mai (4) Taigi tęsdamas savo pasakojimą „Tajų žemė – Bankokas“, iškart noriu pridurti, kad Bankokas nebuvo mano vienintėlė ir pagrindinė stotelė, greičiau, kaip ir daugeliui – tik startas tolimesnei kelionei, tarpinis sustojimas su adaptaciniu 3 dienų periodu. Taip, jis (Bankokas) nuostabus, traukia...
Tajų žemė - Bankokas (3) Bankokas (Krungtepas) garsėja kaip miestas, turintis ilgiausią pavadinimą pasaulyje. Oficialus miesto vardas: Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit, ir tai reiškia „Angelų miestas, didysis miestas,...
Muay Thai atostogos Tailande Seniai nebuvau atostogų ir pamatęs kartu su pasaulio ekonomika smukusias kelionių kainas, nedvejodamas pasirinkau Tailandą – šalį kurią seniai norėjau aplankyti, pažinti žmones, vietinę kultūrą, pasikaitinti saulėje ir paplaukioti 28 laipsnių šilumos jūroje. Kartu su šiais malonumais troškau ir pasportuoti Muay...
Į Tailandą vykstame stebėtis savimi Tailandas, 2008 metai Tailandas, 2008 metai 1984 metais važiavau iš Maskvos į Vilnių greituoju traukiniu „Vilnius – Maskva“. Didesnę traukinio keleivių dalį sudarė Maskvos CSKA krepšininkų sirgaliai, vykstantys į jų dievinamos komandos rungtynes su Vilniaus „Žalgiriu“. Nors tuomet važiuoti šituo maršrutu...
Tailandas 2009 Patarimai, kainos - kas ir kaip Sveiki, ir vėl Tailandas. Taigi, gera naujiena, kad atvykus į Tailandą - LR piliečiams viza nemokama, bent jau kol kas ... siaip konkretesnės informacijos galetų suteikti , Tailando garbės konsulatas (Jogailos g., Vilniuje)... Rašysiu trumpai, nes info apie Tailandą tikrai daug jau...
Tailandas 2008 Thai Masažas Atvykstu į Chiang mai, tai miestukas Tailando Šiaurėje. Planas – išmokti masažo… Chang Mai miestas – pasižymi masažo mokyklomis. Jei į Pietus traukia sekso turistai, tai čia – masažuotis. Chang mai provincija įdomi ir tuo, kad tik čia galite pamatyti...