Kambodža. Pasakojimai

Dviračiais tarp Kambodžos ir Laoso sostinių (4) Pusmečiui kartu su Juozapu išvykę į Pietryčių Aziją įpratome nuolat keliauti lėktuvais, traukiniais, autobusais, laivais ar kitomis vietovei būdingomis transporto priemonėmis. Per Kalėdas sėdėdami kuprinėtojų mėgstamoje Kambodžos saloje, prisiklausėme įvairiausių istorijų ir nuotykių iš žmonių, kurie keliauja vieni, tik tranzuodami...
Kambodža - "greituoju būdu" (1) Kambodža yra viena iš tų šalių, turinčių du-tris popsiniam turizmui įdomius adresus (neklauskit manęs, kiek taikant tokį požiūrį tokių objektų turėtų Lietuva). Šios šalies atveju tai yra sostinė Pnompenis (Phnom Pehn), Siem Reapas – miestas, aptarnaujantis vieną pasaulio stebuklų –...
Vieną kartą Kambodžoje. (1) Būna kartais, kad svajoji, planuoji, domiesi, ruošiesi kelionei, o paskui netikėtai pakeiti planus ir atsiduri kokioj…Kambodžoj! Sakot, nebūna? Būna būna, dar ir kaip būna. Bent jau man. Per paskutiniąją kelionę į Pietryčių Aziją nuo pat pirmų planavimo dienų galvojome, kad, prieš...
Kambodža Azija. Priklausomybę nuo jos supratome turį, kai prieš metus grįžome iš Tailando. Ir štai mes vėl Vilniaus oro uoste, jau Frankfurto oro uoste, Dubajus, Kuala-Lumpuras. Na, tiesiog taip gavosi pigiau. Viena naktis Malaizijos sostinėje ir, na žinoma, vėl lėktuvas. Savo...
Kambodža Geros valandos skrydis ir apynaujis „Vietnam Airlines“ lėktuvas pradeda žemeti į Siem Riep oro uostą. Lengvas krestelėjimas, pasigirsta ūžiantis stabdžių garsas, dar kelios minutės ir lauke pajutame drėgmę ir šilumą. Tropikai. Geras jausmas po ilgos ir šaltos lietuviškos žiemos. Kūnas...
Kambodžos dosjė (2) Štai kaip Kambodžą pristato kelioninis draugas - Lonely Planet gidas: „Cambodia: a country with a history both inspiring and depressing, an intoxicating place where the future is waiting to be shaped“ – vyrukai ir merginos iš šio kelionių gido visiškai...
Prarastas miestas - Ankoras Prarastas miestas - Ankoras Kambodža, 2007 metų balandis Pavasarį vis svarstėme, kaip pigiau nuvykti iki Siem Reapo, esančio Kambodžoje, bet neatradome pigesnio būdo už tą, kurį prieš mus jau seniai išmėgino ne vienas „laukinis“ Lietuvos turistas. Tad sulaukę...
Kelionė į Prarastą miestą Kambodža 2007 metai. Įspūdžius iš Kambodžos pradėjau rašyti vienas, bet perskaitęs, suabejojau, ar mano„tragikomiškas“ pasakojimas yra panašus į teisybę. Tada paskambinau kelionės bendražygei Dainai ir paprašiau, kad ji parašytų keletą sakinių apie mūsų bendrą kelionę. Gavau jos pasakojimą. Abu tekstus „sukarpiau“...

Pasakojimai pagal šalį

Visos šalys Afganistanas Airija Albanija Andora Angilija Argentina Armėnija Australija Austrija Azerbaidžanas Bahamos Bahreinas Baltarusija Barbadosas Belgija Belizas Beninas Bolivija Bosnija ir Hercegovina Botsvana Brazilija Brunėjus Bulgarija Čekija Čilė Danija Dominikos Respublika Dramblio Kaulo Krantas Džersis Egiptas Estija Etiopija Fidžis Filipinai Gabonas Graikija Grenlandija Gruzija Gvatemala Hondūras Honkongas Indija Indonezija Irakas Iranas Islandija Ispanija Italija Izraelis Jamaika Japonija JAV Jordanija Jungtinė Karalystė Jungtiniai Arabų Emyratai Juodkalnija Kaimanų salos Kambodža Kanada Kenija Kinija Kipras Kirgizija Kiurasao Kolumbija Kosovas Kosta Rika Kroatija Kuba Kuveitas Laosas Latvija Lenkija Libanas Lichtenšteinas Lietuva Liuksemburgas Madagaskaras Makedonija Malaizija Maldyvai Malta Marokas Mauricijus Meksika Mianmaras Mikronezijos Federacinės Valstijos Moldavija Monakas Mongolija Namibija Naujoji Zelandija Nepalas Nyderlandai Nigerija Nikaragva Norvegija Omanas Pakistanas Panama Papua Naujoji Gvinėja Paragvajus Peru Pietų Afrikos Respublika Pietų Korėja Portugalija Prancūzija Puerto Rikas Rumunija Rusija Salvadoras San Martenas Seišeliai Senegalas Serbija Singapūras Sirija Slovakija Slovėnija Suomija Svalbardas Svazilandas Šiaurės Korėja Šri Lanka Švedija Šveicarija Tadžikija Tailandas Taivanas Tanzanija Tunisas Turkija Ukraina Uzbekija Venesuela Vengrija Vietnamas Vokietija Zambia Zimbabvė Žaliasis Kyšulys