Ar galite įsivaizduoti save, gyvenantį mieste iškilusiame kalno tarpeklyje, kyšančiame po kalnu, ir tuo pačiu metu įsispraudusiam tarp milžiniškų uolų? Toks neįprastas yra Ispanijos Setenil de las Bodegas miestelis, kuriame gyvena virš 3000 žmonių.

Setenil de las Bodegas yra įsikūręs Andalūzijoje. Jo istorija siekia XII amžių, kai regioną valdė arabai. Archeologiniai tyrinėjimai rodo, kad regiono urvuose buvo gyvenama net 20.000 m.pr.Kr. Tačiau ne tai svarbiausia. Pagrindinis Setenil de las Bodegas miesto patrauklumas slypi jo grožyje ir neįprastoje kilmėje.

Miestas yra įsitaisęs aukštų kalnų tarpeklyje, o daugybė jo namų yra įsprausti tarp uolų. Kai kurie namai išskaptuoti uolose ir prie jų pridėtas tik fasadas – išorinė siena. Kai kurių jų stogai –  tokios pačios plikos uolos, ant kurų želia alyvuogės.

Vasarą tokie namai puikiai apsaugo gyventojus nuo karščio, o žiemą – nuo šalčio, vėjo bei drėgmės. Dėka tokios neįprastos struktūros miestas atrodo kaip tikras uolų, urvų ir siaurų gatvelių labirintas ir yra patraukli lankytina vieta ištisus metus. Tai unikali Andalūzijos gyvenvietė, kurioje iš pilkų uolų kyšo tradiciniai balti ispaniški nameliai.

Manoma, kad miesto pavadinimas kilo iš romėnų lotyniškos frazės „septem nihil”, kas išvertus į lietuvių kalbą reiškia „septynis kartus ne”. Ši frazė galėtų būti susijusi su ankstesniais miesto antpuoliais ar susirėmimais.

Viduramžių Ispanijoje Setenil de las Bodegas buvo vienas paskutinių maurų bastionų ir tik iš septinto karto krikščioniams pavyko jį atsikovoti.