Egiptas

(UTC+3) - Vasaros laikas
Tel. kodas20

Egiptas. Naujausi pasakojimai

Prisiminimai apie Egiptą. Epizodai. (10)
  • 2017-02-18 (nuotraukų 74)
  • Alvydas
Egiptas 2017, sausis - vasaris Už lango gruodis, visa Klaipėda permirkusi nuo vandens, galybė žuvėdrų ieškančių maisto, vakarais dangų okupuoja pulkai varnų ir kiekviename name – po aimanuojantį lietuvį. Ne vienas pastebėjo, kad paskutiniu laiku, kai kurie mūsų žmonės daugiau...
Egiptas Kelionės data: 2008-03-29 – 2008-04-05 Skrydis: Vilnius International Airport [VNO] - Hurghada International Airport [HRG] Aviakompanija: Aurela Temperatūra: 29-33C Biudžetas: ~4600 Lt. (2 žmonės) Egiptas yra šiaurės rytų Afrikos valstybė. Egiptiečiai yra gausiausia šiaurės rytų Afrikos tauta. Egiptas garsus senųjų civilizacijų palikimu ir pasaulinio masto...
Kelionė po Egiptą :) 2008 (3) Sekmadienis. Skridom apie keturias keturiasdešimt minučių. Lėktuve žiūrėjom pro mažą langelį buvo įdomu.Apie puse pirmos atskridom į Egipto kurortą Hurgado oro uostą. Buvo daug žmonių eilėj ir iš užsienio atskridusiu. Lauke dykumos smėlis, kaip įdomu. Lauke labai gražu, graži...
daugiau pasakojimų

Egiptas. Įdomybės

Barono Empaino rūmai
  • 2011-01-04
Barono Empaino rūmai, dar žinomi kaip Hindu rūmai Heliopolyje, Kairo priemiestyje, yra gyvenamasis namas, kurį 1911 metais pastatė belgų kilmės baronas-generolas Eduardas Luizas Džosefas Empainas. Šių rūmų dizainą ir dekoracijas įkvėpė indų šventyklos, ypatingai Orisos / Pietų Indijos. ...
Baltoji dykuma – graži ir neatrasta
  • 2010-10-06
Dauguma mūsų žino, kad dykumos smėlis įprastai yra geltonas, tačiau „Baltos dykumos“ smėlis yra stebėtinai baltas ir dėl to ši dykuma vadinama Baltąja dykuma. Naktį ji atrodo kaip Afrikos karštyje netirpstantys sniegynai....
Sivos oazė
  • 2010-05-17
Sivos oazė ir jos apylinkės yra vienos patraukliausių ir išskirtinių Egipto regionų. Oazę supa unikali gamta su nepaprastomis geologinėmis savybėmis, didele floros ir faunos įvairove ir ne mažiau nei 230 natūralaus gėlo vandens šaltiniais. Siva yra paskutinė laiko nepaliesta oazė pasaulyje, kur vis dar išlikusios unikalios kultūrinės tradicijos, puoselėjamos iš kartos į kartą jau tūkstančius metų....