A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag: dataLayer.push(arguments) (Smarty_Compiler.class.php, line 446)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag '' (Smarty_Compiler.class.php, line 590)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

Ukraina. Naujausi pasakojimai - mytrips.lt

Ukraina. Pasakojimai

Puslapis 1 iš 3 Atgal1 2 3

Apie šį bei tą ir šiek tiek pro Černygovą (4) Apie šį bei tą ir šiek tiek pro Černygovą Ukraina 2017, balandis Bilietus į Kijevą nusipirkome iš anksto. Turime tokią tradiciją – radai tinkamus – pirk. Vienas bilietas pirmyn ir atgal kainavo 120 eurų. Po kelių dienų sulaukėme kvietimo viešnagę...
Krymas - kol Rusijos nebuvo :) (4) Sveiki, nesenai su draugais apšnekėjome situaciją Krymo regione ir tuo pačiu pasidžiaugiau, bent jau tuom , kad suspėjome į nuvažiuojantį traukinį ir teko ten paatostogauti. Taigi nusprendžiau papasakoti ir kitiems savo kelionės įspūdžius. Kelionė prasidėjo 2011.09.15 dieną, įšvykti nusprendėme...
Automobiliu į Ukrainą (1) Tikiuosi, kad mano patirtis bus kažkam naudinga. Pati kelionė buvo principo reikalas , o ne būtinumas, todėl aplinkinių reakcija buvo vienareikšmiška - kvailys. Likus savaitei iki išvykimo nuotaika buvo gera : jautiesi , kaip erelis , besiruošiantis skrydžiui , o...
Avantiūra 2014 6 dalis – Maidanas, Janukovyčiaus vila ir Stogai (1) [img]http://www.mytrips.lt/files/2014/12/24/img/Kijevas-19925039.jpg[/img] Kijeve pernai metais buvau du kartus, šis milijoninis miestas mane sužavėjo savo didybe ir galimybėmis. Kijeve yra visko, ko gali trokšti miesto tyrinėtojo širdis – aukštų stogų, gilių požemių, bunkerių, apleistų pastatų, kranų, žodžiu, VISKO. Taigi, į Kijevą nusprendžiau vykti...
Avantiūra 5 dalis - Avantiūra 2014 5 dalis – Meilės Tunelis ir Kelionė į Kijevą [img]http://www.mytrips.lt/files/2014/09/01/img/Meiles-Tunelis-46523135.jpg[/img] Stovyklos metu iš Bohdano sužinojau pigiausią variantą nuvykti iki Kijevo. Jis buvo naudojantis pigiausiais – elektriniais traukiniais, vadinamomis električkomis. Planas buvo nuvykti iki Lvovo, iš Lvovo į Rivne miestą, o iš Rivne į Kijevą. Tačiau, kaip dažniausiai būna – viskas...
Avantiūra 2014 4 dalis – Darbas Vaikų Stovykloje [img]http://www.mytrips.lt/files/2014/08/18/img/Stovykla-90722990.jpg[/img] Prieš vykdamas į Ukrainą Couchsurfing.com pamačiau, jog ieškomas užsienietis kalbantis angliškai dirbti vaikų stovykloje anglų kalba. Žinoma, susidomėjau šiu pasiūlymu ir susisiekiau su Marija – stovyklos darbuotoja, o būdamas Lvove nuėjau į „susitikimą/interviu“ ir buvau tinkamas šiam „darbui“. Taigi, Ivano-Frankivsk...
Avantiura 2014 3 dalis - Ivano-Frankivsk ir nauji draugai [img]http://www.mytrips.lt/files/2014/07/18/img/Nauji-draugai-90722785.jpg[/img] Kaip jau minėjau praeitame įraše šį kartą papasakosiu apie nuotykius patirtus keliaujant maršrutu Yasinia-Vorokhta-Ivano-Frankivsk. Kelionė buvo pakankamai trumpa, tačiau buvo kupina įspūdžių ir adrenalino. Tačiau apie viską nuo pradžių… Nusileidęs nuo kalnų kitoje gatvės pusėje radau parduotuvę, o tai buvo...
Avantiūra 2014 2 dalis - Karpatų Kalnai [img]http://www.mytrips.lt/files/2014/07/14/img/Karpatu-Kalnai-59022647.jpg[/img] CouchSurfingo draugė Katia palydi iki traukinių stoties, įsodina į reikiamą vagoną ir konduktoriaus paprašo, kad man praneštų, kuomet reikės išlipti Vorokhtoje. Vos patekęs į traukinio vagoną supratau, kodėl bilietas ~250 kilometrų kainavo vos 3,6 lito – vagonas pilnas žmonių, oro...
Avantiūra 2014 1 dalis - Nuotykiai Lvove (1) [img]http://www.mytrips.lt/files/2014/07/02/img/Apleisti-Tankai-Ukrainoje-54622592.jpg[/img] Apie 2014 metų vasarą galvojau jau pakankamai seniai, planuose buvo įvairūs maršrutai ir norai, bet galiausiai apsisprendžiau tranzuoti po Balkanų pusiasalio valstybes. Tam puikus postūmis buvo krikštatėvio Ričardo skambutis ir pasiūlymas važiuoti kartu iki Lvovo. Šiek tiek pagalvojęs nusprendžiau, kad...
Apleistas Kijevas [img]http://juozapas.lt/wp-content/uploads/2013/12/DSC_2272-small-624x413.jpg[/img] Ši kelionė buvo viena iš tų, kuri buvo kupina nuotykių, o įspūdžiai, kuriuos iš jos parsivežiau neišblėso ilgai. Viskas prasidėjo, kai facebook grupėje Ž999 užmačiau pigų skrydį į Ukrainos sostinę – Kijevą ir pasiūlymą aplankyti vietinius urban explorerius ir su...
Ukraina. Tikslas pasiektas (8) Kelionę į Ukrainą suplanavome per pusmetį - po Naujųjų žinojome, kad ten važiuosim, paskui radusi laiko tarp nesibaigiančių darbų vis prisėsdavau "ruošti namų darbų" apie Ukrainą. Susidarėm maršrutą Klaipėda-Liublinas-Lvovas-Odesa-Krymas-Kijevas-Luckas-Klaipėda. Pagrindinis tikslas - Krymas, maudynės Juodojoje jūroje. Kelionės laiko tiksliai neplanavom,...
10 vasaros dienų Kryme (4) 2010-07-15 Mintys apie vasaros keliones aplankė vos persiritus per Naujųjų slenkstį. Nuostabūs praėjusių metų Kroatijos vaizdai jau skatino galvoti apie kitą vasarą... Minčių būta įvairių: Vokietija, Šveicarija, Norvegija, o gal net Turkija (blogiausiu atveju :)...Nežinia, kam kilo mintis patiems organizuoti savo...
Puslapis 1 iš 3 Atgal1 2 3

Pasakojimai pagal šalį

Visos šalys Afganistanas Airija Albanija Andora Angilija Argentina Armėnija Australija Austrija Azerbaidžanas Bahamos Bahreinas Baltarusija Barbadosas Belgija Belizas Beninas Bolivija Bosnija ir Hercegovina Botsvana Brazilija Brunėjus Bulgarija Čekija Čilė Danija Dominikos Respublika Dramblio Kaulo Krantas Džersis Egiptas Estija Etiopija Fidžis Filipinai Gabonas Graikija Grenlandija Gruzija Gvatemala Hondūras Honkongas Indija Indonezija Irakas Iranas Islandija Ispanija Italija Izraelis Jamaika Japonija JAV Jordanija Jungtinė Karalystė Jungtiniai Arabų Emyratai Juodkalnija Kaimanų salos Kambodža Kanada Kenija Kinija Kipras Kirgizija Kiurasao Kolumbija Kosovas Kosta Rika Kroatija Kuba Kuveitas Laosas Latvija Lenkija Libanas Lichtenšteinas Lietuva Liuksemburgas Madagaskaras Makedonija Malaizija Maldyvai Malta Marokas Mauricijus Meksika Mianmaras Mikronezijos Federacinės Valstijos Moldavija Monakas Mongolija Namibija Naujoji Zelandija Nepalas Nyderlandai Nigerija Nikaragva Norvegija Omanas Pakistanas Panama Papua Naujoji Gvinėja Paragvajus Peru Pietų Afrikos Respublika Pietų Korėja Portugalija Prancūzija Puerto Rikas Rumunija Rusija Salvadoras San Martenas Seišeliai Serbija Singapūras Sirija Slovakija Slovėnija Suomija Svalbardas Svazilandas Šiaurės Korėja Šri Lanka Švedija Šveicarija Tadžikija Tailandas Taivanas Tanzanija Tunisas Turkija Ukraina Uzbekija Venesuela Vengrija Vietnamas Vokietija Zambia Zimbabvė Žaliasis Kyšulys