Juodkalnija. Pasakojimai

Juodkalnija ir pakeliui (5) Mūsų šeimos kelionė automobiliu į Juodkalniją ir atgal truko dvi savaites, t. y, birželio 21 – liepos 5 dienomis. Tai buvo pažintinė-poilsinė kelionė po Balkanų šalis, savaitę skiriant Juodkalnijai, bet šį tą aplankant ir pakeliui. [img]http://www.mytrips.lt/files/2014/11/21/img/Juodk-61624692.jpg[/img] Nesame keliautojai-naujokai, maršrutą planavome gana...
Žalių kalnų magija (10) Grįžom iš Juodkalnijos. Šalis kuri pavergė paprastumu, draugiškumu. Žalia ir graži šalis. Anksčiau keliavusieji daugiau skyrė laiko kalnams ir kanjonams, mes gi pakrantei ir fiordui. Nes šios 2 skirtingos dalys susijungia tik Juodkalnijoje. Tiesa, dar yra Škoderio ežeras, labai didelis...
Juodkalnijos kanjonai (3) Žinau, kad saldžiausi prisiminimai apie kelionę būna praėjus kuriam laikui, kai viskas susiguli. Bet švieži įspūdžiai yra tiksliausi, nes grįžus namo dar kurį laiką mintimis gyveni apie tai ką patyrei, pamatei, pačiupinėjai. Seniai turėjau slaptą viltį nuvykti į Juodkalniją...
Balkanų ekspresas II - Herzog Novi – Igalo – pasivažinėjimas Kotoro įlanka (5) 30.07.2012 Vakar po detalaus kelio nupasakojimo, kinkos visai išskydo ir savo kopimo į Gornyj Stoliv atsisakiau, su ta mintimi, kad turėsiu ką aplankyti kitą kartą čia atvkusi. Šį sąrašą taip pat papildo Perast su savo senamiesčiu, dvi salelės su cerkve...
Balkanų ekspresas I - Kotoro meditacijos, paklaidžiojimai ir "rozinkos" (7) Planuotai, neplanuotai šiais metais mane kelionių vėjai nupūtė link Serbijos ir Juodkalnijos. O kadangi kelionė buvo visai neplanuota, jokios išankstinės informacijos nesiieškojau – tiesiog susipakavau daiktus ir į kelionę. Tik šį kartą kitaip. O kodėl? Todėl, kad pirmą kartą su...
Juodkalnija. II dalis. Atostogų pratęsimas pietinėje dalyje (6) Kadangi artėja atostogų metas (o gal net prasidėjęs jau), tai pareiga kviečia pabaigti, ką pradėjau :) [img]http://www.mytrips.lt/files/2012/05/16/img/Pirmas-vaizdas-55714428.jpg[/img] Pradžia: Juodkalnija. I dalis Vakaras jau. Įvažiuojam į Sveti Stefan, žmonių masė, kaip ir mašinų, sukamės atgal. Įvažiuojam į Buljaricos miestelį. Poroj vietų sustojam paklausti dėl...
Juodkalnija. I dalis. Šiaurinė ir centrinė dalys. (11) Juodkalnijos aprašymas vis dėliojosi mintyse, bet niekaip neradau užrašų.... Vis tie remontai kalti. Ir kai jau pagalvojau, kad iškeliavo į šiukšliadėžę, netikėtai atsirado dukters pačiūžų dėžėje... originali vieta :)... Kelionę mažai planavom, nes ruošėmės gūdžiais, 2009 krizės metais :). Birželį aplankėm...
Balkanai. Juodkalnija. III dalis 11. Diena 08 03 pirmadienis Sveti stefan-Budva-Zabljak Sveti Stefan miestelis su žavingu pusiasaliu, kuriame stūkso senamiestis, gaila, bet jis jau keli metai uždarytas, mat vyksta restauracijų darbai. Miestukas nedidukas, tat greit viską apšmirinėję, kaboke įsimetę į save po didžiulį omletą lekiam...
Atostogos keliaujant iki Juodkalnijos (8) Maršrutas:Vilnius-Miskolc-Eger-Budapešt-Heviz-Zadar-Dubrovnik-Budva-Sveti Stefan-raftingas Taros upe-Kotor-poilsis Hvar saloj-Split-Balaton-Miskolc-Vilnius Šiais metais nutarėm nebelėkt kaip ,,akis išdegus”, kad pamatyt kuo daugiau, nebesikelt 7 val. ryto, o ramiai, keliaujant pailsėt, juolab, kad maršrutas tęsėsi pajūriu… Šį kartą per Lenkiją pasirinkom kitą kelią - per Liubliną,Rzeszow iki Miskolco...
Rudeninė Kroatija ir Juodkalnija Kai kas per visą gyvenimą nesiryžta jokiam rimtesniam žygiui, bet su malonumu ima į rankas knygą ar straipsnį, kurioje aprašyti keliautojų nuotykiai, todėl nors straipsnių apie Kroatiją ir Juodkalniją pastaraisiais metais parašytas ne vienas, tikiuosi, jog šios kelionės dar viena...
Nuostabioji Juodkalnija Nors kelionė į Juodkalniją buvo senokai, tačiau nebuvusiems ir planuojantiems, gal pravers šis maršrutas. Tuo metu, lietuvių dar nedaug lankėsi Juodkalnijoje ir tada ji dar buvo Serbijos sudėtyje. Susipažindami su autobuso kaimynais, stengdamiesi patogiau įsitaisyti, mojuodami per langus pasiliekantiems artimiesiems, pagaliau...