A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag: dataLayer.push(arguments) (Smarty_Compiler.class.php, line 446)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag '' (Smarty_Compiler.class.php, line 590)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

Egiptas. Naujausi pasakojimai - mytrips.lt

Egiptas. Pasakojimai

Prisiminimai apie Egiptą. Epizodai. (10) Egiptas 2017, sausis - vasaris Už lango gruodis, visa Klaipėda permirkusi nuo vandens, galybė žuvėdrų ieškančių maisto, vakarais dangų okupuoja pulkai varnų ir kiekviename name – po aimanuojantį lietuvį. Ne vienas pastebėjo, kad paskutiniu laiku, kai kurie mūsų žmonės daugiau...
Egiptas Kelionės data: 2008-03-29 – 2008-04-05 Skrydis: Vilnius International Airport [VNO] - Hurghada International Airport [HRG] Aviakompanija: Aurela Temperatūra: 29-33C Biudžetas: ~4600 Lt. (2 žmonės) Egiptas yra šiaurės rytų Afrikos valstybė. Egiptiečiai yra gausiausia šiaurės rytų Afrikos tauta. Egiptas garsus senųjų civilizacijų palikimu ir pasaulinio masto...
Kelionė po Egiptą :) 2008 (3) Sekmadienis. Skridom apie keturias keturiasdešimt minučių. Lėktuve žiūrėjom pro mažą langelį buvo įdomu.Apie puse pirmos atskridom į Egipto kurortą Hurgado oro uostą. Buvo daug žmonių eilėj ir iš užsienio atskridusiu. Lauke dykumos smėlis, kaip įdomu. Lauke labai gražu, graži...
Kaip blackniki antrą kartą džiaugėsi Egiptu...Šį kartą viena... (6) Jei kas būtų pasakęs, kad po poros metų vėl lankysiuosi Egipte, būčiau tik garsiai nusijuokusi. Tiesiog laikausi tokios nuostatos, kad reikia aplankyti daugiau naujų vietų, pamatyti tai ko dar nemačiau, patirti tai ko dar nepatiriau.... Bet nuovargis, stresinės situacijos ir pan....
Alumi praskiesta kelionė per Egiptą (nuo Šarm El Šeicho iki Sudano sienos) 2007-04-07 d. Anksti ryte geras draugas Joškė nuvežė mus iš Kauno į Vilniaus oro uostą. 7.00 val. jau buvome ten. Kelionių agentūros „Novus Orbis“ atstovė davė mums lėktuvo bilietus ir po visų formalumų...
Kruizas Nilu II dalis (Asuanas, "Nile Bride") (2) Ryte atvažiuojam į Asuaną. Kadangi pabudau anksčiau, tai iš savo viršutinio gulto dar galėjau kurį laiką stebėti apylinkes. Atėjo palydovas, leipė greitai keltis, nes duos pusryčius, o jis turi pakloti gultus (lovomis to nepavadinčiau, traukinys visdėlto), be to ir atvykstam...
Kruizas Nilu I dalis (Hurgada-Kairas) (4) Apie šią kelionę ruošiausi parašyti jau seniai, tačiau nors veiksmas ir vyko 2008 m vasario mėn., bet rašinėlis yra visiškai šviežias. Iš keletos galimų kelionių aprašymų šitą būtent dabar pasirinkau dėl keleto objektyvių ir subjektyvių priežasčių. Pirmiausia, tai...
Ir vėl Egiptas, bet gal šiek tiek kitaip (3) Kurie nebuvo, gal pravers, o kurie buvo, gal irgi ką naujo atras.... Ir vėl važiuojam į Egiptą. O kodėl gi ne? Keistai skamba frazė : „tas lietuvių nuvalkiotas Egiptas“. Negaliu suprasti kas blogai. Puikus šiltas kraštas, ypač mums, nelepinamiems šilumos ir saulės,...
Tiesiog Egiptas... Egiptas… Tokia kontrastinga ir paslaptinga Afrikos šalis tas Egiptas. Iš pirmo žvilgsnio sakytum, kad žmonės tokie paprasti, gatvės primėtytos šiukšlių, smėliai ir dykuma aplinkui, žvejų kaimeliai, vyrai apsirengę galabėjomis su turbanais ant galvų, nedrąsiai pro namų langus žvelgiančios moterys. Iš...
Nardymas Kiek kartų tai dariau ir vis tiek negaliu priprasti. Kaskart apima keistas jausmas ir galbūt netgi išlikimo instinktas, kažkur pasąmonėje kužda - "ne… nereikia, nedaryk... iš ten gali neišnerti, gali ten ir likti... pabūk su mumis viršuje, neeik į tą...
Egipte ( "palaidi" prisiminimai )... video Šiam pasakojimui galbūt stigs nuosaikumo, gražiai išdėstytų minčių, tačiau pasakojimą darau būtent tokį, nes sunkiai prisimenu kai kurias detales, o šios ištraukos paimtos iš mano dienoraščių bangoje. Tikiuosi, kad kai kas bus idomu ;) Ir labai "nesiparinkite" dėl lietuviškų raidžių nenaudojimo...
Egiptas. Hurgada Na ką gi, įsitaisykite patogiai, pradedu savo pasakojimą. Kaip jau anksčiau minėjau, vieną dieną supratau, kad nebegaliu daugiau gyventi taip, kaip iki šiol, kad užkniso viskas juodai: šaltis, tamsa, susvetimėjimas ir nuolatinis nesibaigiamtis stresas, įtampa, depresija ir nervai. Su...

Pasakojimai pagal šalį

Visos šalys Afganistanas Airija Albanija Andora Angilija Argentina Armėnija Australija Austrija Azerbaidžanas Bahamos Bahreinas Baltarusija Barbadosas Belgija Belizas Beninas Bolivija Bosnija ir Hercegovina Botsvana Brazilija Brunėjus Bulgarija Čekija Čilė Danija Dominikos Respublika Dramblio Kaulo Krantas Džersis Egiptas Estija Etiopija Fidžis Filipinai Gabonas Graikija Grenlandija Gruzija Gvatemala Hondūras Honkongas Indija Indonezija Irakas Iranas Islandija Ispanija Italija Izraelis Jamaika Japonija JAV Jordanija Jungtinė Karalystė Jungtiniai Arabų Emyratai Juodkalnija Kaimanų salos Kambodža Kanada Kenija Kinija Kipras Kirgizija Kiurasao Kolumbija Kosovas Kosta Rika Kroatija Kuba Kuveitas Laosas Latvija Lenkija Libanas Lichtenšteinas Lietuva Liuksemburgas Madagaskaras Makedonija Malaizija Maldyvai Malta Marokas Mauricijus Meksika Mianmaras Mikronezijos Federacinės Valstijos Moldavija Monakas Mongolija Namibija Naujoji Zelandija Nepalas Nyderlandai Nigerija Nikaragva Norvegija Omanas Pakistanas Panama Papua Naujoji Gvinėja Paragvajus Peru Pietų Afrikos Respublika Pietų Korėja Portugalija Prancūzija Puerto Rikas Rumunija Rusija Salvadoras San Martenas Seišeliai Serbija Singapūras Sirija Slovakija Slovėnija Suomija Svalbardas Svazilandas Šiaurės Korėja Šri Lanka Švedija Šveicarija Tadžikija Tailandas Taivanas Tanzanija Tunisas Turkija Ukraina Uzbekija Venesuela Vengrija Vietnamas Vokietija Zambia Zimbabvė Žaliasis Kyšulys