Tailandas. Įdomybės

Atsiųskite įdomybę
Maeklongo geležinkelio turgus Maeklongo geležinkelio turgus - tai analogų neturintis reiškinys - galimybė turistams patirti kažką tikrai labai unikalaus ir neįprasto. Maeklongo geležinkelio turgus - tai vienintelis tokio tipo turgus visame Pasaulyje - veikiantis tiesiog ant geležinkelio bėgių, kuriais vis dar kursuoja traukiniai...
Pangngos užutėkis Maždaug 40 įvairiausio dydžio uolų ir salų yra pažirę Tailando pietuose, tarp Puketo salos ir Azijos žemyno pakrantės, kur skaidrūs Andamanų jūros vandenys, skalauja mangrovių miškais apaugusį Pangngos užutėkį....
Phi Phi salos (3) Tai viena nuostabiausių natūralios gamtos grožybių mūsų Žemėje. Čia iš melsvo vandens gelmių kyla stačios klintinės uolos, salų pakrantėje, tarp urvų nutįsę guli tingūs balto smėlio paplūdimiai, o juos atkakliai skalauja skaidrūs smaragdinio vandens liežuviai....
Jim Thompson muziejus Bankoke Jim Thompson – šilko karalius, garsiausias Tailando (o gal ir visos pietryčių Azijos) amerikietis. Dabar jis ten labai gerbiamas ir laikomas vos ne legenda. ...
Lotoso žiedų jūra – pelkė paskendusi rausvose liepsnose Lotoso žiedų jūra - svaiginanti Tailando Šiaurės staigmena. Tarp aukštų, beveik dramblio ūgio žolių, kur vandens platybes sudrumsčia nebent vietos gyventojai, žvejodami ir rinkdami sraiges ar lotoso stiebus, naudojamus kasdienėje maisto ruošoje, Lotoso žiedų jūra daugumai išlieka neregėta pasakų karalyste....
Suan Nong Nooch Suan Nong Nooch – vienas gražiausių mūsų Žemėje sukurtų parkų. "Suan“ išvertus į lietuvių kalbą reiškia sodą, nes tai vieta, kur visi suinteresuoti gali susipažinti su Tailando kultūra ir tradiciniais pasirodymais. ...
Wat Phai Rong Wua – tajų pragaras Žemėje Wat Phai Rong Wua - keisčiausia turistinė atrakcija Tailande. Ji mažai žinoma vakariečiams, bet budistų labai pamėgta vieta ir čia kasmet jų gausybė suplūsta. Aplanko didžiausią Budos statulą, išlietą iš metalo ir rūmų statinį iš 100 bokštų, populiariausią Budistų šventyklos parką, kuriame tajai, pagal savo suvokimą, pavaizdavo pragarą. Čia linksminasi velniškų padarų ir monstrų statulos, vaizduojančios įvairias kankinimų scenas su nusidėjėliais, patekusiais į pragarą....
Tailandas. Milžiniškos supynės Kelis amžius tajų vyrai naudojo Bankoke esančias „Milžiniškas supynes“ kaip priemonę dangui pasiekti. Prieš šias, 27 metrų aukščio supynes, lyg nykštukai atrodo visi aplinkui esantys pastatai, netgi karaliaus Vat Sutato (Wat Suthat) šventykla....