A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag: dataLayer.push(arguments) (Smarty_Compiler.class.php, line 446)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag '' (Smarty_Compiler.class.php, line 590)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

Kroatija. Įdomybės - mytrips.lt

Kroatija. Įdomybės

Atsiųskite įdomybę
Puslapis 1 iš 2 Atgal1 2

Čigočas – pirmasis gandrų kaimas Europoje Čigočas - mažas Kroatijos kaimelis, kuriame galite išvysti daugiau gandrų nei čia gyvenančių žmonių. Ši vieta lyderiauja Europoje pagal gandralizdžių skaičių ir gali pasigirti gausiausia gandrų populiacija. Dėl šių priežasčių, 1994 metais Europos gamtos fondas “EuroNatur” paskelbė Čigočą pirmuoju gandrų kaimu Europoje....
Pulos amfiteatras (1) Pulos mieste yra be galo daug įdomių ir gražių architektūros paminklų, tačiau vertingiausias ir didingiausias iš jų, be abejonės, yra Pulos amfiteatras. Dabar jis laikomas vienu iš didžiausių ir geriausiai iki mūsų dienų išsilaikiusiu romėnišku amfiteatru ne tik Kroatijoje, bet ir visame Pasaulyje....
Zarečki krov krioklys Zarečki krov krioklys krenta nuo 10 metrų aukščio uolos į mažą, bet net 10 metrų gyli siekiantį ežerėlį. Ne mažiau intriguojanti įdomybė slepiasi už Zarečki krov krioklio kaskadų. Tai urvas, iš kurio vasaros sezonu vanduo atsitraukia ir tuomet jis yra tinkamas bei įdomus patyrinėti. ...
Akmeniniai vartai – laiko įšaldyta vieta Zagrebe Akmeniniai vartai - tai vieninteliai išlikę vartai iš keturių, kadaise stovėjusių Zagrebo mieste ir jungusių Žemutinę miesto dalį su Aukštutine, dar žinoma Gradeco pavadinimu....
Goli Otok Pasak įvairių šaltinių Goli Otok buvo vieninteliu tikru gulagu komunistinėje Jugoslavijoje, kuriame kalėjimo sąlygos buvo vienos baisiausių, visoje Adrijos jūros pakrantėje....
Diokletiano rūmai Diokletiano rūmai įsikūrę Splito mieste, Kroatijoje. Tai unikalus III amžiaus romėnų architektūros paminklas. Prabangūs Diokletiano rūmai buvo pastatyti imperatoriui Diokletianui, kaip poilsio vieta ir karinė stovykla. Dabar šis istorinis paminklas yra įtrauktas į UNESCO Pasaulio paveldo sąrašą ir yra gausiai lankomas turistų. ...
Dubrovnikas (3) Dubrovnikas – didžiausia Kroatijos turistinės karūnos puošmena – išdidi elito lankytina vieta ir be abejo – vienas gražiausių Viduržemio jūros miestų....
Rožanų kukai Rožanų kukai sudaro pačią gražiausią ir įspūdingiausią Velebito kalnų dalį. Šioje vietovėje, maždaug 18 kv.km. plote priskaičiuojama daugiau nei 50 akmeninių smailių, kurios primena masyvų akmenų mišką. ...
Didžioji Kroatijos siena Stono siena - įspūdingas statinys, vertas kiekvieno Kroatijos lankytojo dėmesio, atostogaujant nepakartojamo grožio Kroatijoje....
Meilės sala (1) Galešnjak sala, dar kitaip vadinama „Meilės sala“, įsitaisiusi Zadaro kanale tarp didesnės Pašman salos ir Turanj miesto, Kroatijos žemyninėje dalyje. Tai vienas iš kelių, Pasaulyje natūraliai susiformavusių, širdies formos gamtos kūrinių. ...
Brijuni – stebuklų šalis komunistiniams diktatoriams Net dvi Adrijos jūros salos palei Kroatijos krantus yra tampriai susijusios su buvusiu komunistinės Jugoslavijos diktatoriumi Maršalu Tito. Viena iš jų - tai skurdi ir apleista Gali Otok sala, kurioje buvo įkurtas vienintelis Jugoslavijoje lageris, kita – visiškai priešingybė pirmajai – tikras hedonistinis rojus - Brijuni....
Zadaras. Sveikinimai saule (1) Abu modernūs Zadaro traukos objektai yra sukurti to pačio menininko ir abu, be jokios abejonės, gerokai praturtino ir taip turtingą Kroatijos kurortą. „Sveikinimai saule“ - tai 22 metrų skersmens apskritimo formos instaliacija, kurią sudaro trys šimtai daugiasluoksnių stiklo plokščių įmontuotų į akmenimi grįstą pajūrio taką. ...