Ukraina. Įdomybės

Atsiųskite įdomybę
Puslapis 1 iš 2 Atgal1 2

Šreko ir Fionos pilis Mažųjų keliauninkų Ukrainoje laukia nauja atrakcija. Zaporožės regione įsikūrusiame Akimovkos kaime gyvena keistuolių pora, kuri net 10 gyvenimo metų paskyrė kurdami pasakų pilį. O dėl jų panašumo į populiarių animacinių filmų herojus, vietiniai gyventojai juos praminė Šreku ir Fiona....
Jūros periodo parkas Rytinio Krymo kalnuose tarp Sudako ir Feodosijos virš jūros tebestūkso Jūros periodo laikų senovinio ugnikalnio likučiai. Ugnikalnis susiformavo pries 120 milijonų metų. Dabar ši vieta vadinasi KaraDag nacionalinis parkas. Šio parko viršūnės sudarytos iš sustingusios ląvos ir savo tamsiais tonais išsiskiria iš aplinkinių kalnų. Būtent todėl tiurkų kalboje KaraDag reiškia „Juodasis kalnas“. ...
Meilės tunelis Porelės iš įvairiausių šalies vietovių atvyksta pamatyti šio nuostabaus kampelio. Pasakojama, jog visi įsimylėjėlių norai išsipildys, jei jų meilė yra tyra ir jie pasibučiuos šiame Meilės tunelje. ...
Lyderių alėja Viena iš didžiausių Tarchankuto pusiasalio atrakcijų yra neįprastas povandeninis muziejus, labai panašus į ne taip jau seniai įkurtą Kankūne ir susilaukusį didelio pasaulinio dėmesio. Tarchankuto povandeninis muziejus populiarumu nusileidžia savo įpėdiniui, nes buvo įkurtas kur kas seniau - beveik prieš 20 metų, bet gali pasigirti kur kas turtingesne kolekcija. ...
Kregždės lizdas (1) Tikriausiai kiekvienam gerai pažįstamas nuo stačios uolos į Juodąją jūrą žvelgiančios pilies vaizdas. Tai „Kregždės lizdas“, pūpsantis ant 40 metrų aukščio Auroros uolos skardžio, Pietiniame Kryme, visai netoli Jaltos miesto. Ši pilis bemaž jau yra tapusi pusiasalio simboliu ir labiausiai turistų lankoma vieta Kryme....
Didžiausias velykinis kiaušinis Didžiausiu velykiniu kiaušiniu Pasaulyje yra laikomas unikalus kiaušinio formos pastatas, stovintis Kolomijos mieste. ...
Jaltos zoologijos sodas (1) Palyginus su pasaulietiniais standartais, tai Jaltos zoologijos sodas nėra didelis. Bet gyvūnai čia tinkamai prižiūrimi ir aplinka labai drauginga. Zoologijos sode gyvena daugiau nei 600 gyvūnų iš įvairių pasaulio vietovių. Jis gali pasigirti didele kačių rūšių kolekcija. ...
Pasakų pieva (2) Tankiame miške, ten, kur vaizdingo kalno papėdėje teka srauni upė, rasite po atviru dangumi įsikūrusią Jaltos Pasakų pievą...
Ore sklandantis namas Kai kas nors pamato šią nuotrauką pirmą kartą, įprastai pagalvoja, kad tai klastotė. Iš tiesų „Ore sklandantis namas“ egzistuoja. Jis stovi Ukrainos laukuose, netoli Odesos miesto. ...
Odesos katakombos Jei kas nors negero nutinka Odesoje, pvz. vandentiekio vamzdžiai prakiūra ar namas keistai įsmunka į žemę, o gal net šeimos augintinis prapuola be jokių pėdsakų, tuomet ukrainiečiams yra įprasta keiksnoti „tas prakeiktas katakombas“....
Caro pilkapis Ukrainoje, Krymo pusiasalyje 5 km nuo Kerčės galima pamatyti vieną unikaliausių antikos laikų paminklų - Caro pilkapį....
Paminklas, dedikuotas Ukrainos girtuokliams (1) Ukrainos menininkai neabejingi aktualijoms. Vienas nedidelis Centrinės Ukrainos miestas Komsomolskas ruošiasi atidengti „prisigėrusios kiaulės“ paminklą. Šis paminklas vaizduoja girtą kiaulę, gulinčią ant pilvo, o knyslę panėrusi lovyje. Ją rasite greta vienos vietinės kavinės. Pasak paminklo autoriaus, šis kūrinys simbolizuoja žmones, kurie persigėrę supanašėja su kiaulėmis....