Portugalija. Įdomybės

Atsiųskite įdomybę
Bom Jesus do Monte Bom Jesus do Monte yra portugalų šventovė Bragos mieste, šiaurės Portugalijoje. Jos pavadinimas reiškia „Gerasis Jėzus ant kalno“....
Vilarinho da Furna Šiaurinės Portugalijos Mingo regione plyti nedidelė Homemo upės užtvanka. Įdomu tai, kad ypatingai sausringo sezono metu, užtvankoje, žymiai nukritus vandens lygiui, iš jos gelmių išnyra Vilarinho da Furna miesto liekanos, stebinančios keliautojus....
Kristaus vienuolynas (1) Tomare, kurį 1157 m. įkūrė Gualdimas Paisas, pirmasis Tamplierių ordino Portugalijoje Didysis Magistras, labiausiai dėmesio verta yra Kristaus vienuolyno tvirtovė....
Bataljos vienuolynas Bataljos vienuolynas yra Portugalijos gotikos šedevras, o tiksliau išskirtinio manuelinio stiliaus pastatas. Pavadinimas Batalha portugalų kalba reiškia „mūšį", kurio atminimui buvo įkurtas vienuolynas. ...
Fatima Fatima – piligriminis miestelis vidurio Portugalijoje, Santarém srityje, 29 km į pietryčiųs nuo Leirijos. Kaimas pavadintas XII amžiaus maurų princesės vardu ir nuo 1917 metų tapo viena didžiausių piligrimystės vietų pasaulyje kaip Marijos šventoji žemė. ...
Monsanto kaimas (1) Mažos, siauros gatvelės tingiai vinguriuoja į stataus kalno viršūnę. Jas ramsto nedidelės trobelės, įsispraudusios tarp milžiniškų akmens riedulių. Šie naudojami vietoj sienų, grindų ar net lubų daugelyje vietovėje sudygusių pastatų. Vienos trobos pūpso tiesiog ant jų, kitos - po jais, tad, sprendžiant iš vietomis tiesiog akmenyje styrančių ryškių durų ir nedidukių, mažus langus primenančių angų, tai kai kuriuose akmens gigantuose gyventojai būstus bus įsirengę netgi išgremžtuose jų viduriuose. ...
Quinta da Regaleira Erdvią, net 4 hektarų dydžio, Quita da Regaleira valdą sudaro romantiški dvaro rūmai ir koplyčia, prabangus ir pasakiškai gražus parkas su tvenkiniais, grotomis, šuliniais, statulomis, suoleliais, fontanais, ir daugybe išskirtinų konstrukcijų....
Evoros Kaulų bažnyčia Užuot palaidoję kaulus, vienuoliai, kurie buvo labai susirūpinę to meto visuomenės vertybėmis, nusprendė juos pakabinti viešai, manydami taip sukurti garsiam ir turtingam Evoros miestui naudingą vietą, kur žmonės galėtų susirinkti medituoti ir, neginčijamos mirties akivaizdoje, suvoktų materialių dalykų laikinumą....
Kaulų maldos namai Vieni, mažutėliai Faro miesto (Portugalijoje) maldos namai yra pastatyti iš tikrų žmonių kaulų. Dideli langai ir šviesoje paskendęs altorius netgi sukuria linksmo pastato iliuziją, nežiūrint į tai, kad jis pastatytas iš žmonių likučių....
Akmens namas Portugalijoje Negi šis namas nepanašus į garsių filmo herojų Flinstounų būstą? Tarytum būtų atkeliavęs tiesiai iš didžiųjų ekranų, jis atrodo taip nenatūraliai, kad net minutėlei suabejojame nuotraukos autentiškumu. Bet galime Jus nudžiuginti – nuotrauka tikra ir toks namas egzistuoja!...