A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag: dataLayer.push(arguments) (Smarty_Compiler.class.php, line 446)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag '' (Smarty_Compiler.class.php, line 590)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

Egiptas. Įdomybės - mytrips.lt

Egiptas. Įdomybės

Atsiųskite įdomybę
Barono Empaino rūmai Barono Empaino rūmai, dar žinomi kaip Hindu rūmai Heliopolyje, Kairo priemiestyje, yra gyvenamasis namas, kurį 1911 metais pastatė belgų kilmės baronas-generolas Eduardas Luizas Džosefas Empainas. Šių rūmų dizainą ir dekoracijas įkvėpė indų šventyklos, ypatingai Orisos / Pietų Indijos. ...
Baltoji dykuma – graži ir neatrasta Dauguma mūsų žino, kad dykumos smėlis įprastai yra geltonas, tačiau „Baltos dykumos“ smėlis yra stebėtinai baltas ir dėl to ši dykuma vadinama Baltąja dykuma. Naktį ji atrodo kaip Afrikos karštyje netirpstantys sniegynai....
Sivos oazė Sivos oazė ir jos apylinkės yra vienos patraukliausių ir išskirtinių Egipto regionų. Oazę supa unikali gamta su nepaprastomis geologinėmis savybėmis, didele floros ir faunos įvairove ir ne mažiau nei 230 natūralaus gėlo vandens šaltiniais. Siva yra paskutinė laiko nepaliesta oazė pasaulyje, kur vis dar išlikusios unikalios kultūrinės tradicijos, puoselėjamos iš kartos į kartą jau tūkstančius metų....
Laiko pamirštas eko-kurortas Sivos oazėje Adrere Amellal – vienintelis prabangus eko-kurortas Afrikos žemyne. Įsikūręs vaizdingoje oazėje, balto kalno papėdėje, vidury kaitrios Egipto dykumos, jis sunkiai išsiskiria iš jį supančios aplinkos. Neapleidžia jausmas jog laikas šią vietą aplenkė....