Keliones programa pabaigiu sudaryti kaip niekad velai- vos savaite pries isvykima. Paprastai tai ivyksta mazdaug pusmetis pries kelione, bet siemet gavosi kokie tais neapsisprendimo metai- planuose buvo ir Juodkalnija su Vengrija, ir Cekijos bei Saksonijos Sveicarijos, o galu gale atsirado ir Slovenija. Apibendrinant galiu pasakyti, kad tai vis tik tokia pati bananine, kosminiu kainu šalelė kaip ir Lietuva- pirmiausiai galvojama kaip nuplesti 9 kainas is turisto, o ka uz tuos pinigus jis gaus- dazniausiai ir visai negalvojama. Nors Lietuvai dar toli iki ju lygio. Kaip pvz. parkavimas prie turistiniu objektu vakaruose nemazai kur buna nemokamas ( ne miesto ribose), o prie Postojna urvu 3eur plius gana kosmine bilieto kaina ~23eur ir plius dar audio gidas 1eur. Kainos daug kur lenkia Austrija- kempingas prie Bohinj kainuoja ~37eur, jame servisas klaikus, kai tuo tarpu mano Europos kempingu etalone- Austrijos Tulln kempinge kazkada sumokejome 30eur. Autobanai savaitei kainuoja 15eur, kai Austrijoj 8eur. Paprastų kelių geriau ir nebandyti- musu vaziuoti ruozai daug kur buvo prastesni uz lenkiskus. Turejom sprendima nesinaudoti ju autobanais, bet pakako nuo Bled-o nuvaziuoti iki Postojnos- kaimas ant kaimo, posukis ant posukio, ikalne po ikalnes ir taip gal apie 120km, kaip greitai buvo uzsukta i degaline ir nupirktas keliu lipdukasJ Daug kieno minimas paprastu keliu privalumas- grazus vaizdai ir auto nebuvimas- cia negalioja. Geru zodziu galiu pamineti ju degalines- dyz.kuro kainos tiek autobane tiek paprastam kely idealiai vienodos- 1.44 eur/l, nereikia issukti is autobano, kad isipiltum beveik 0,2eur pigesnio kuro (pvz. Austrija, Vokietija). Kemperistas degalinej visada ras vandens kolonele su prijungta zarna ir pistoletu, is kurio iskart prisipildys vandens baka.
Jeigu pradet nuo pradziu, tai pirma keliones diena praeina lygiai taip pat, kaip ir kitu kelioniu- isvykstam ankstu sekmadienio ryta ~4val. Vakare apie 19 val. bunam pravaziave Lenkija, Cekija ir stojam nakvynes pries Mikulov salia didelio tvenkinio, kuriame vanduo zalias ir tirstasJ Cekijos keliai kasmet brangsta- siemet jau 20eur menesiui. Lenkai ties Piotrkov Tribunalski jau panasu, kad baigineja statyti autobana- montuojami atitvarai ir zenklai. Kitamet turbut jau jis bus atidarytas. Sekancia diena atvairuoju kokias 7val, stojam aikstelej, keiciames kokiai valandelei. Nueinu i gala prigult. Pogulis truko gal 5min, kaip isgirstu kazkoki baisu smugi gale, triuksma- lyg butume uzsoke an kazkokio rasto vidury Austrijos autobano- tas rastas dabar kazkur istrigo ir velkasi viska lauzydamas ir keldamas triuksmaJ Kemperis skraido po visa autobana, kol galu gale kazkaip stebuklingai neapsivertę sustojam. Stojant is garsu aiskeja, kad ko gero bus sprogus galine padanga. Islipus vaizdelis kelia liudesi- sulauzytos desinio sono visos plastmases, nuplesta kanalizacijos zarna su visu kranu, sulauzytas dugnas ir posparnis… Zaibo greitumu prasideda remontas, pazeidziant austru taisykles- ijungti avarini, apsivilkti liemenes ir visiems uz apsauginiu atitvaru laukti tech.pagalbos. Rata pakeiciu, plastmasiu likucius parisu gal per 15min, per ta laika zmona palaksto po visa autobana, surenka plastmasiu skeveldras ir gazuojam toliau. Nuvaziavus gal 500m ir nespejus dar 5-o begio imesti, pro sali letai pravaziuoja tech. pagalba su paruostu traliuku… Turbut 100-150eur kainuojancio paveziojimo vos spejam isvengti. Vakare bunam Slovenijos Triglavo nac. parke, labai staciai, gal valanda laiko kylam tik pirmu begiu iki Planina Blato 1150m aukstyje, is kur rytoj iseisim i Julijos alpes 3 dienoms.
Rysium su velyvu atvaziavimu, ryte kraunames kuprines ir iseinam velai- gal 10val.


Ryte isgirstam gandus, kad po pietu zadamos liutys ir netgi sniegas. Kol kas +14. Is nakvojusiu visi zmones sprunka zemyn i slenius, mes nusprendziam surizikuoti ir palike kupras Planike, lipam i Triglav 2864m (auksciausia Slovenijos virsune).Oru prognozes padejo bent tuo, kad kelias tuscias- sutinkam tik 4 zmones, kai vakar is apacios matem ju eiles prie trosu. Skubiai pasiekiam Triglav per Malyj Triglav, take visur trosai, todel kopimas nesudetingas, yra kur laikytis, kai kas, matem vakar, netgi naudoja sauga. Virsuneje patenkam i debesis, matomumas keli metrai, pasidziaugti vaizdais neteko. Viso uztrunkam geras 2 val. Uzkande pasiimam kupras is Planiko ir jau lietuje iseinam link Zasavska Koca triobos 2071m.

Ryte is karto puolu prie lango- visur graziai balta, pusto, temp. –4… Lauke issiverdam maisto, galvojam, kad cia teks likti dar vienai nakvynei. Amerikonai irgi lieka. Bandom spelioti kokiam auksti baigiasi sniegas- triobos seimininkai ne kazka zino irgi. Buvo planuota siandien gryzti i planina blato per dolina triglavskich jezer. Bandau delioti likusi kelio gabala- ne kas gaunasi- sniegas per siand. tikrai neistirps, per ryt irgi klausimas, maisto liko 2d, pinigu 1-ai nakvynei, draudimas irgi ryt baigiasi. Jei siand. liekam, per ryt tikrai nespesim gryzti. Iseinu pabandyt ieskot kelio- sniego iki keliu, siaip taip eina ji surast, bet labai sunkiai.
12val. apsisprendziam visgi eit iki Koca pri triglavskich jezer ir ten bandyt nakvot. Vejas kaukia, visa laime, kad is nugaros, ant koju laikomes sunkiai, takas uzpustytas kartais iki juosmens ir praktiskai neiziurimas.



Ryte nusileidziam iki Bohinj ezero, sunkiai susirandam ramia aikstele salia kazkokio neveikiancio viesbucio, apsistojam poilsio. Aplankom Savica kriokli, pasivaikstom ez. pakrantem.

Is Bohinj pro Koritnica vaziuojam iki Tolmin, cia praeinam Tolminka upes tarpekliu.



Is Bovec-o sukam i 206 kelia, vaziuojam serpantinais iki Vrsic perejos 1611m.




Nuo ryto Postojnos urvu lankymas. Marsrutas tesiasi 5km, 3km is ju veza maziukas traukinukas, likusius prasieinam. Ispudis neprastas, graziausi mano matyti urvai.



Šalelė mazyte, bet 14d kaip ir mazoka buvo.
Prasisuko 3800km.