Vokietija: Kalėdiniai pasibastymai

2012-12-17 20:06

Kuo toliau, tuo labiau man patinka vokiški kraštai :)
Gražios šventinę dvasią perteikiančios nuotraukos.

2012-12-17 21:35

Šaunu. Užuodžiu gliukvaino ir meduolių kvapą, o marcipanus labai mėgstu. Aš dabar jaučiuosi kaip daugelis mūsų keliaujančių tik prie kompiuterio ir Travel kanalo per TV. Planavome lapkritį - gruodį važiuoti į Vokietiją dviese automobiliu Erfurtas - Miunchenas-Drezdenas. Jau buvo nupirktos lauktuvės pažįstamiems mūsų pirmai nakvynei Erfurte, atsispausdinau mūsų mielų mytrips'ų kelionių įspūdžius ir rekomendacijas bei kalėdinių mugių Vokietijoje darbo laikus. Kol draugą išleido darbas, atšalo ir prisnigo pas mus ir Erfurte.
Linosos įspūdžius dabar skaitysiu kasdien.

2012-12-17 23:02

Saunu Lonosa! Gera tradicija kasmet po kaledines muges pasidairyt. Man irgi patinka po vokiskas kaledines muges pamaklineti. Pernai maliausi po mazus miestelius aplink Bona - vynas buvo skanus, bulviniai blynai irgi :).
O Colmaras ir vyno kelias su degustacijomis - puiki pramoga. As pries kelis metus buvau, labai, labai patiko!

2012-12-19 09:19

Gal nebūtina žmones kankinti tokiais vaizdais, kvapais ir Kalėdine dvasia :)))))
Tikiuosi, kad man bent meduolis dovanų bus :)))))

2012-12-19 11:10

Tai, kad kaip nesistengčiau, bet nė vieno neįtikinau :(
Na, Cesius nors bandė, o šiaip tai ir su mumis vykti daug norinčių neatsirado - visiems šalta, namuose sėdėti norisi :)