Vokietija: Į žydintį Berlyną

2015-05-25 11:43

Sveiki, gal galėtumėte parašykite kokiame viešbutyje gyvenote, kur laikėte mašiną ir kiek kainavo? Ačiū už atsakymą!

2015-05-25 15:17

Važiavome autobusu į Berlyną, mašinos ten neturėjome. Viešbučio adresas: Ranke strasse 3. Viešbučio pavadinimo nepamenu. Mano bedrakeleivis, užsakinėjęs viešbutį, išvykęs į kitą kelionę. Galėsiu sužinoti kai grįš. Kainą irgi. Viešbučio specifika, kad jis yra tik 5-e pastato aukšte.

2015-05-26 09:32

Papildau. Radau atminties kortelėje viešbučio nuotrauką su pavadinimu. Upper Room Hotel. Rankestrasse 3, 10789 Berlin.

2015-05-26 14:31

Turiu koležanką, kuri jau kelis kartus Berlyne buvo. Perka su Simple bilietus po 10 Lt ir važiuoja. Ir vis atranda ką naujo)))

Dešrelės Vokietijoj normalios, skanios, nesvarbu kokia jų kaina))

2015-05-26 23:36

Aruna, mes taip ir darėm. Bilietai buvo 5*10 LTL, 3*124 LTL. Dviejų savaitgalių naktis sėdėjome prie kompiuterio, pirmą savaitę nepavyko. Pirkta pernai. O dešreles šį savaitgalį pirkom 2 rūšių namie, kepėm ant malkų anglių, Berlyne buvo skanesnės.

2015-05-28 21:35

Dar papildau. Nakvynė šitame viešbutyje kainavo 41 euras 1 nakčiai 4-viečiame kambaryje, buvome 4-iese.

2015-05-29 08:11

Tie Simple express bilietukai po 3 € tai tikrai geras kąsnelis. Deja, jų nėra daug – autobuse ne daugiau kaip po 5 vnt. Dažniau keliaujantiems siūlau užsisakyti Lux ir Simple express el. naujienų laiškus. Jie nėra įkyrūs ir el. pašto kasdien neteršia, tačiau kartais atsiunčia kodus, kurie suteikia nemažas nuolaidas, pvz., 50 proc.

2015-05-30 00:27

"Kojos paskaudo, bet pailsėjom..."
Na, kaip tai suprasti? Jeigu paskaudo, vadinasi pavargot.
Ačiū, kad priminėt Berlyną. Su amžiumi galva taip"traukiasi", kad greitai pamiršti net neseniai matytas vietas.
Apie tokius pigius bilietus dar nesu girdėjęs. Kai praeis kelionės nuovargis - irgi domėsiuosi.

2015-05-30 08:40

Alvydai, taikliai pastebėjai.Man jei neskauda kojos, neišgaruoja iš galvos buities reikalai, neįsijauti į kelionę. Jei su žmona skrendam į pliažinę kelionę Graikijon, Ispanijon, palieku pliažą ir einu kol paeinu. Seniau, kai tas pamatymo alkis buvo dar didesnis, Prahoje per 3 savaites, eini kol sutinsta kojos, pastoviu kokiam skersgatvyje ar parke kojom į viršų kelias minutes. Berlyne tai viešbutyje stovėjau kojom į viršų.

2015-05-30 22:09

aš irgi sakau, kad pailsiu tik tada, kai pavargstu nesvietiškai :). Tai yra protas ilsisi, kai kojos dirba.

2015-05-30 22:29

Ra,
tam tikra prasme - taip. Aš visada sakau, kad padirbęs fizinį darbą galiu gultis ir ilsėtis, gi po psichinio - psichologinio krūvio jokia lova dažnai negelbsti.

2015-05-30 22:41

Ra ir Alvydui pritariu. Dar pridėsiu, jog kelionėje be kojų skausmo yra įspūdžiai. Abi dalys beveik neatskiriamos. Berlyne iš viešbučio prie zooparko ėjome į Bundestago ryte pėsčiomis. Nes einant ir pamatai aplink. Vakare temstant net prasibandėme, kuriomis gatvėmis, kad ryte nevėluoti mums duotu Bundestago lankymo laiku.