Turtingiausia šalis Europoje. Liuksemburgas

Keista, kad tokia maža šalis yra turtingiausia. Kaži ar Lietuva galėtų tokia tapti? Kas ten per stebuklų šalis ir kodėl gi ten nenuvykus. Bet kaip ten nuvykti, jei skrydžiai į Liuksemburgą klaikiai brangūs, o automobiliu reikia belekiek laiko. Bet staiga nusišviečia: juk „Ryanair“ iš Kauno skrenda i Frankfurt Hahn. O Hahn oro uostas yra pusiaukelėje tarp Frankfurto miesto ir Liuksemburgo. Pasiūliau kauniečiams – Tomui ir Rūtai. Jų ilgai įkalbinėti nereikėjo, net ir trumpai nereikėjo, iškart pasirašė. Jau tą patį vakarą, nusipirkom lėktuvo bilietus. Panaršiau internete ir radau autobusą, kuris iš oro uosto veža tiesiai į Liuksemburgą. Tie autobusai dirba pigių avialinijų darbo principu. Kuo anksčiau perki, tuo pigiau. Pavyko nusipirkti už 8,5 euro žmogui į vieną pusę. Gal ir neblogai, nes perkant pačiame autobuse kainuoja 22 eurus.

Skrydis vėlus, gal 22 valandą. Oro uoste, kaip visada, užsiperkam alaus ir brendžio. Juk vykstam į turtingiausią Europos šalį, reik manyt, kad ir brangią. Lėktuve atsikemšam alų ir prasideda smagi kelionė. Netrukus ir leidžiamės.

Nevažiuojame į Liuksemburgą naktį. Turime užsirezervavę viešbutėlį šalia Hahno oro uosto. Kiek žinau daugelis propaguoja nakvynę pačiame oro uoste, atsigulus kur nors kampe, bet aš jau kažkaip jaučiuosi iš to išaugęs. Be to, taupau savo poilsį, juk toks ten ir miegas pačiam oro uoste ant grindų. Norisi gi rytojaus dieną būti gyvybingu. Viešbučio kambarys juokingas, ant sienų išpiešti lėktuvai. Dviviečio kambario kaina – 54 eurai. Kadangi, jau vėlu, o autikas į Liuksemburgą gana anksti, todėl nebevakarojam, o išsiskirstom į kambarius miegoti.