Turkija: Stambulas - fotoreportažas

2016-03-06 17:58

Na, nors straipsnis ir labai trumpas, tai bent jau už nuotraukas ačiū. Aš Turkijoj buvau kelis kartus ir nemažai, o štai Stambule tik 3 dienas. Tai velnioniškai mažai, tikrai labai įdomus miestas, norėčiau dar sugrįžt. To linkiu ir pačiam, man pasirodė, kad vien miesto turguose galėčiau praleisti ne vieną dieną.

2016-03-06 19:48

Už nuotraukas prašome, labai jau norėjosi pasidalinti :) o štai įspūdžiams surašyti kol kas vis dar trūksta įkvėpimo :(

2016-03-08 12:22

Gražųs Stambulo rakursai. Mano galva ten reikia tik savarankiškai klajoti )))

2016-03-09 19:55

Visiškai pritariu Arūnai, smagiausiai Stambula atradinėti savarankiškai, žingsnis po žingsnio, ieškant ir atrandant :)

2017-11-16 19:05

O ko čia pykti, jūs trumpai, bet pasakėte beveik viską :))
Tik ką grįžau iš Stambulo, paskaitinėjau kas ką rašė, kad labai nesikartoti, tai beveik nebeturiu ką rašyti :)
Iš šitos pastraipos, sutinku su kiekvienu jūsų žodžiu:
,,Mano manymu viešint Stambule būtina:
- apsilankyti Grand bazar ir Egipto – prieskonių turguose, pasiderėti, apsipirkti, pajausti kuo miestas gyvas;
- paplaukioti Bosforo sąsiauriu, pasigrožėti pakarančių vilomis, suprasti strateginę miesto reikšmę;
- pasigrožėti naktiniu miestu Sultanahmet aikštėje ir Galato tilto prieigose;
- aplankyti Topkapi ir Dolmabache rūmus, nusileisti į Bazilikos vandens saugyklas, užeiti į pribloškianti Šv. Sofijos soborą, pajausti islamo dvasią Mėlynojoje (Sultan Ahmed) mečetėje;
- pasigrožėti miestu rekomenduočiau nuo Galato bokšto ar Suleimano mečetės, gražus vaizdas į Bosforo sąsiauri atsiveria iš Topkapi rūmų parkelio, visiškai kitu rakursu atsiveria plaukiant laiveliu..."