Švedija: Vasa muziejus Stokholme

2014-01-12 15:55

Pasakojimas sudomino. Juk Vazų dinastija valdė Abiejų tautų Respubliką. Ir dar kaimyninės šalies sostinė (per jūrą). Vienintelė balta dėmė kelionėse iš kaimynių. Reikia ieškoti kompanijos, kelto ir nakvynės...

2014-01-13 11:42

taip, Cesius, minusas tame, kad pas mus Lietuvoje nėra tiesioginio kelto i Stokholmą, arba panašiai į tą pusę. Dėl to mūsų kraštą mažai lanko Skandinavai, ko nepasakyčiau apie Latviją, Estiją, kur kursuoja keltai iš ten į Stokcholmą, bet gal ateityje pasikeis :)

2014-01-13 17:00

Į Stokholmą Cesiau nuvykti reikia būtinai, ten ne tik Vasa muziejus (man labai patiko, bet per filmą tai pamenu miegojau, nes labai pavargus buvau :)), ten ir Karaliaus rūmai ir galybė kitų muziejų (pamenu pvz. alkoholio muziejų). O ir pati senoji miesto dalis išsidėsčius salose yra nuostabi!!

2014-01-13 20:07

Ačiū. Reikia nuvykti ir labai noriu. Bet mano artimiausi bendrakeleiviai nepasirašo. Tie reklamuojami 2 naktų keltai su 1 diena Stokholme manau nepatenkina must see objektų apžiūros karališkoje sostinėje. Manau reikia plaukti, o ne skristi, nes pamatai tarp salų gerų vaizdų ( esu plaukęs į Helsinkį iš Talino). Be to nesu muziejų nemėgstantis, ypač jei šalta ar lyja.
Daug kartų buvau tarp Talino ir Rygos. Pastebėjau, jog daug turistų atplaukia iš Švedijos, aplanko Taliną, Rygą, o į Lietuvą neužsuka.