Švedija: Kruizas į Stokholmą ir mus sužavėjusi Estija. I dalis

2013-09-09 16:17

Aš paniškai bijau laivų ir keltų. Net į Smiltynę keliantis neramumai kankina :)). Labai noriu į Gotlandą, bet negaliu baimės nugalėti, o lėktuvu brangoka.
Laukiu tęsinio. Matau, kad ne aš viena dėl Estijos pamišau :)).

2013-09-09 17:09

Linosa, Stokholmas tikrai nuostabus miestas! Oi kiek smagiu studentisku kelioneliu kadaise is Suomijos i ten apturejau. Uz tais laikais juokingas 15 markiu keltais plaukdavom su girtuokliais suomiais dienai i Stokholma ir maisydavom ji be sustojimo, o suomiai tuo tarou visa diena miegodavo laive :)))

O tie keltai Loreta, tikrai visiskai nebaisus! Jie toie dideli kad ten net pamirsti galima, kad esi laive :). O Gotlandas - nuostabus, tad teks ryztis viena diena! :)

2013-09-09 20:14

Aš irgi nebuvęs Švedijoje, pamąstau apie tokį kruizą. Bet neturiu kompanijos ar pritarimo, o Stokholmui manyčiau reikia 2 - 3 dienų. Be to geri pažįstami šią vasarą buvo Švedijoje ir Gotlande. Jų geriausi įspūdžiai iš Visbio. Ačiū Linosai už gražias nuotraukas ir įspūdžius.

2013-09-09 20:16

Tai, kad ten labai saugiai jautiesi - nei oro duobių, nei kitokių neaiškių garsų ir purtymų - ne taip kaip lėktuve :)
O pats kruizas labai geras būdas, padedantis užpildyti tarpus tarp kelionių - nebrangu, o įspūdžių su kaupu.

2013-09-09 20:20

Taip, 2 - 3 dienos ten būtų kaip tik, kitą kartą tokiam laikui ir plauksim.

2013-09-10 08:00

Pasilikau rytiniam paskaitymui prie kavos. :)))
Pamaloninai gražiais vaizdais:)) Sakai reik ta kruizą imt.... Reik tikrai- gražus Stokholmas

2013-10-10 23:45

Stokholmas, sena mano nerūdyjanti meilė. Kai tik pasitaiko proga, taip įsidedu į kamerą šviežią juostą ir važiuoju bet kokia proga. Smagus aprašymas!

2014-01-13 08:47

Gražuolis Stokholmas:) Šaltasis Venecijos brolis :)