Šri Lanka: Spindesys ir skurdas Sri Lankoje, arba kame tas spindesys, jei aplink vien skurdas

2009-11-23 23:07

Tailandas ir Malaizija, taip pat Indonezija, Kinija, bei daugelis kitu saliu sviesmeciu lenkia Sri Lanka.
Turime draugu, kurie per tris menesius ismaise beveik visa Azija, tad ju atsiliepimai apie sia sali labai kuklus. Salis labai varginga ir matyt ju godumas bei noras pasipelnyti kerta jiems skaudu smugi.:
Avialinijos pradejo siulyti daugybe pigiu bilietu, o srilankieciai skundziasi, kad turistu nedaug,nors sezonas isisiubaves. Gatvese su ziburiu tenka baltuju ieskoti.
Matyt daugybe zmoniu pradejo suprasti kas yra tikroji Sri Lanka.
Beje verta isiskaityti, kokia programa siulo agenturos, pvz.toptravel pasiulyta kelione uz 5200lt ar pan juoka ima.

2009-11-24 19:07

Na tiesiog Sri Lanka nublesta pries kitas salis, o kainuoja ja pamatyti tiek pat, kaip ir kitas salis.
Pvz. aviabilietai i Sri Lanka nuo 250 svaru, Indija -200 svaru, Malaizija -320 svaru, Kinija 250-300 svaru.
Cia labai ilgai kelia nuotraukas, tad daug nedejau. www. netlog.com publikavau daug daugiau, nes patogi ikelimo sistema.

2010-04-11 00:19

Apgailetinas pasakojimas. Ir man aisku kodel toks nusivylimas. Tik paziurekit kiek kartu panaudotas zodis "rupija". Kai vaziuojama ne pamatyti, o kuo daugiau sutaupyti - kitaip ir buti negali. Keliavom irgi pernai rudeni. Keturiese, (dvi poros), turejom mums priskirta mikroautobusa , gida ir vairuotoja. Daug pamatem , komforto stoka skustis negalejom. Zodziai "taupyti-taupyti-taupyti" visai negreze smegenu - viskas buvo apmoketa keliones organizatoriui dar Vilniuje. Tik pabaigoj gidui ir vairuotojui uz savaites pastangas sumetem apie 200 Eur.
Salis nebrangi, grazi, savotiska. Tailandui zinoma ji neprilygsta, tas tiesa. Bet nors karta pamatyti - verta.