Savaitgalis Baltarusijoje arba Baltarusijos miražai

2012-12-19 20:18

Dėl Nesvyžiaus ir Myro pilių, tai gali būti ir taip, tačiau nė vieno gido pasakojimuose nesijautė to, kad jie kažką laikytų savo, kaip kad lenkai. Vsur pabrėždavo, kad tai LDK pilys, o jie ir buvo jos dalis. O paklausyk lenkijos gidų, tai apie Lietuvą net neužsimena : ,,Vylno naše", Mickevičius jų, Jogaila taip pat jų, Žalgirio mūšį irgi jie laimėjo :)
O apie šiaurės Korėją, tai labai būtų įdomu. Lauksime.

2012-12-20 09:13

Linosa, aš tą informaciją dėl pilių gal net neoficialiai kažkur girdėjau. Jie sako, kad Radvilos yra gryni jų tautiečiai (Nesvyžius), o tuo tarpu Vitovt, kad ir kaip bebūtų gaila yra lietuvis (Krėva). Be to, gal jums gidas taikesnis papuolė. Mūsiškis tai Radvilas savinosi, ir Mickevičius yra jų, ir LDK yra baltarusių valstybė su gilia provincija vadinama dabartine Lietuva, ir Žalgirio mūšyje didžiausią įnašą padarė gudų pulkai. Bet geriausia kai gidas pasakė (aš net nusijuokiau garsiai), kad Vilnius yra senas baltarusių miestas Вильня. Čia buvo man naujiena.
Lenkijos gidams tai išvis pavydėti reikia jų nusiteikimo.
O apie Šiaurės Korėją matyt reiks parašyti, niekur nedingsiu, nors ir žiauriai tingisi. Matyt jau metai nebe tie:)

2013-04-24 11:35

Man kazkodel irgi nepaaiskinama antipatija Baltarusijai bet tuo paciu ir nepaaiskainama trauka ar smalsumas, galbut todel ir pirmiausia is visu pasakojimu pasirinkau BY. Ispudziai ir foto neblogai parodo, kad baubas ne toks baisus koki ji mums vaizduoja. Aisku kad susidaryti pilnesni vaizda reiktu koki menesi pasimalti po provincija, "rezimas" galbut megsta "pakazucha". Pats BY buvau labai seniai irgi su buvusio slovingojo Zalgirio fanais ir ispudis toks pats islikes - placios gatves, daugiau nieko. Kokybiskos foto dabar daro kur kas gilesni ispudi. Fotografuota tikrai su jausmu, ne tik bile uzfiksuoti objekto aplankymo fakta. Apsisprendziau - kai rasim laisva savaitgali vaziuosim pasizvalgyti i BY.