Pietinė Kroatija 2011

2011-09-04 17:39

Smagu prisiminti nesenai matytus vaizdus :) Sia vasara tranzuojant teko matyti daug automobiliu, kemperiu ir motociklininku su LT numeriais.

2011-09-05 16:01

Paskaičius daugumą šios vasaros pasakojimų bei jų komentarus, išvada aiški : Kroatija - savarankiškai keliaujančių lietuvių "vinis". Na, tikrai nenuostabu :))

2011-09-05 17:29

Keista tik, kad aprašymų daug, o lietuvių ten sutikom tik vieną automobiliuką, pasilabinom... Daugiau nei nematėm. Kaip čia taip visi keliautojai nesusitinka tam vieninteliam pajūrio kelyje :)

2011-09-05 19:38

Smagu kad mano aprasymas kazkam praverte :))

2011-09-06 10:15

Džiugu kad užtenka laiko ir noro dalintis kelionės įspūdžiais:) Sudomino maršrutas per Slovėniją Mureck -> Lenart -> Ptuj. Įdomu kaip kelias, ar kalnuota, kiek laiko užtrukot šioje atkarpoje? Nuo Ptuj iki Kroatijos sienos berods nemokamas? Tikrai gaila tų 15 eurų už tokią atkarpėlę mokėti...

2011-09-06 11:09

Pabandau įmesti linką kur pažymėjau kaip tik tą atkarpą:

Nuo autostrados sukam link Mureck ir važiuojam lygiagrečiai pasienio. Murech miestelyje tiltu per kalnų upę įvažiuojam į Slovėniją ir vingiuojam toliau.
Per Lenart miestelį viskas aišku.
O Ptuj miestelyje prisiartinkit ir atkreipkit dėmesį, kad navigacija jus norės vest tiesiai iš miestelio į autostradą. Tad jum reikia užsidėti dar vieną tarpinį tašką žemėlapyje dešiniau, atvažiavus per miestelį beveik iki vandens, važiuoti per viaduką ir kiek pavažiavus Ormoška Cesta kitu tiltu kirsti Ptujsko jezero. Tada kiek pavažiavus tiesiai įsikirsite į Zadaro kelią per žiedą kaip tik toje vietoje, kur baigiasi magistralė. Aš tik nežinau ar tas gabaliukas magistralės, kurį apvažiuojate, mokamas ar ne, bet jei norit iš principo nevažiuot autostrada, kad nereiktų sukt galvos ar mokama ar ne - tai šis maršrutas kaip tik :)
Pats pirmyn atgal taip važiavau ir visai ten greit ėjosi eismas. Kaip matot iš žemėlapio ten yra 72 km, kelias pakankamai vingiuotas, bet smagus. Atlėkus greitkeliais kelis šimtus kilometrų visai smagu pasisukinėt gatvelėm.

2011-09-06 13:44

Ačiū:) aiškiau ir negali būti. O dėl lietuvių, tai šią vasarą buvom sutikę lietuvių šeimynėlė Paklenicos NP, kurie taip pat renkasi ne vien gulėjimą prie jūros, bet ir aktyvų poilsį. O autobusų su LT numeriais tai vos ne kiekvienam mieste ar lankomam objekte.

2011-09-07 09:03

Puiki kelionė, bet, manau, kad nusivylusių Kroatija nelabai ir būna, tik aš, kaip automobilinis keliautojas, nesupratau pirmos nakvynės Čekijos kempinge tikslo, taip pat ir Lenkijoj niekada nenakvojau, juk namai visiškai šalia, nors čia tik mano asmeniniai pastebėjimai.

2011-09-07 14:01

Jeigu vienas vairuotojas niekaip be nakvynes neparvaziuosi, mes parmynem nuo Kroatijos iki namu Kaune per 26 val. bet vairavom pasikeisdami. Visi matem kuo baigesi, kai treneris veze vaikus is Vokietijos ir skubejo per Lenkija namo" juk namai visai cia pat"

2011-09-07 14:32

Tą patį pavyzdį parašyt iškart norėjau... Neverta gadintis atostogų ir lėkt ašarotom akim, kol jau šešėliai per kelią pradeda lakstyt, geriau jau pernakvot ir toliau važiuot besidairant per langą bei besišnekučiuojant. Pavyzdžiui gryžtant nakvojom Czestochowe, liko iki namų ~550 km, bet ryte juos važiavom virš 10 val. nes audra baisi praėjo ir furas išvartė ant remontuojamo kelio. Kamščiai tesėsi po keliasdešimt kilometrų, tad būtų tekę blūdint be miego ilgai ir nuobodžiai.
Užtat baisiausia kelionės dalis ir yra išvažiuojant iš Lietuvos ir maždaug iki Varšuvos, čia gali sutikt nemažai tokių be proto lekiančių ir visus lenkiančių tipų, kuriems namai jau visai visai čia pat, o akyse liejasi horizontas :))) Gerai kai gerai baigiasi...

2011-09-07 15:04

Gink dieve nesakau, kad reikia lėkti be sustojimų, bet aš pvz. sustoju kokioj degalinėj ar padoresnėj aikštelėj, nusnūstu nusileidęs priekinę sėdynę 2-3 valandas (kartais net ir 4 gaunasi) ir toliau sau žvalus važiuoju, nežadinandamas bendrakeleivių, nereikia nei viešbučių, nei kempingų, bet gal čia tokia tradicija susiklostė man. Esu net ir Bialystoko Statoile stojęs pamiegoti grįždamas iš Kroatijos.

2011-09-07 15:47

Aš jau seniai atsisakiau non stop per Lenkiją. Sumoki 50 -60 zl gauni minkštą lovą ,duša ir puikius pusryčius.Ir grįžti namo vakarop , kaip iš atostogų pailsėjęs.O jei varai 20 -24 val grižus toks jausmas, kad du metus atostogų nebuvai nuo kavos ir red bull akis stulpais, bet miegot negali.

2011-09-07 16:35

Čia, aišku, kiekvieno asmeninis reikalas ir požiūris, bet man nakvynei Lenkijoje gaila laiko, kavos negeriu visai, o energetikus tik labai išskirtinais atvejais, nes poveikis 15 min. maximum, o po to vėl tas pat, geriau pasivaikščiot 10 min ar jau numigt valandėlę, jei yra rimtas poreikis.